Skocz do zawartości

slawekUK

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O slawekUK

Informacje

  • Imię
    Sławomir
  • Miasto
    wielka brytania

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Kilka miesięcy dokladnie zrobilem to co napisane wyzej. Jednak nie pamietam abym widzial tam jakiekolwiek oringi na sworzniach, a i użyłem copper grease(smaru miedzianego) bylo to okolo 8m-cy temu. Czy to napewno to ponownie?
  2. Witam wszystkich! Mam nadzieje, że znalazłem właściwe forum a post jest we właściwej kategorii. Mam bardzo wielki problem z moim Audi A4 b6 1.9TDI 130HP 2003r. w wersji anglik ale to chyba nie ma większego znaczenia, poza kolumna kierownicza z drugiej strony. Zacznę od początku. Pewnego dnia jadąc drogą, nawigacja odpięła się z szyby (nie przyssała się odpowiednio chyba) i spadła na przełącznik/włącznik wycieraczek, wycieraczki zaczęły gwałtownie pracować z takim dziwnym uskokiem przy końcu. Obroty można było zmieniać na szybsze lub wolniejsze, lecz wycieraczki się nie zatrzymywały. Czekając na nowy włącznik wycieraczek jak to w Anglii często pada deszcz, a jeździć tez trzeba, więc pomagałem sobie wyciągając 30A bezpiecznik za każdym razem, gdy ich nie używałem. Po kilku dniach wycieraczki zaczęły mieć problem żeby w ogóle wykonać pełną sekwencję. tzn włączam wycieraczki i staja w połowie, nie wspominając już ze do polowy szyby ledwo dojechały. Żeby nie spalić silniczka pomagam im ręką wrócić na odpowiednia pozycję Odpiąłem klemy od akumulatora, zdjąłem AIR BAG i kierownice wymieniłem włącznik na nowy. Po wymianie włącznika wycieraczek, problem nie zniknął. Teraz wycieraczki dalej robią co chcą na nowym włączniku. Testowałem auto OBDeleven, który nie wskazuje mi w zasadzie nic. poza tym ze mam hamulce z przodu do wymiany o czym już wiem. Wyczytałem coś na angielskich forach że może to być podobny problem co w audi a6 się zdarzał z centralnym modułem komfortu, Zacząłem się sam zastanawiać czy to nie w tym tkwi problem, ale nie chce się za to brać, bo nie mam o tym pojęcia. CO MAM ROBIĆ, Sam jestem mechanikiem okrętowym, ale niezbyt dobry ze mnie elektryk.. Prosze o pomoc! Moze ktos spotkal sie z podobnym problemem Pozdrawiam wszystkich i dziekuje z góry,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...