Skocz do zawartości

Prosektor

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Prosektor

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Limanowa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Prosektor

0

Reputacja

  1. i jak uporales sie bo u mnie tez cos drga
  2. Witam mam problem poniewaz zauwazylem ze diody od podswietlania przycisku lusterek nie swieca jak to wymienic jakie diody tam przychodza ? skad je wziasc?
  3. panowie zmienilem pompke numer dwa , na inna uzywana odpalilem problem nadal byl ,wiec na drugim cylindrze zostala ( nowa-uzywana pompka ) a 3 pompke wyminilem na zdemontowana druga i teraz korekcje sa po 0,50 okolo lecz problem z szarpaniem nadal jest taki sam ... Dodam ze zauwazylem ze w vcds >engine > grupa pierwsza >druga kolumna (injected quantity) jest wartosc na wolnych obrotach 2.5 i wacha sie caly czas na + i - wtedy silnik szarpie ale gdy silnik obciaze nadmuchami swiatlami i podgrzewaniem szyby wartosc tam sie wacha miedzy 3,0 a 3,2 silnik wtedy rowniotko pracuje co myslicie o tym ?
  4. Witam borykam sie od 3 miesiecy z siepaniem silnika na wolnych obrotach z tym ze ostatnio sie to nasililo bardzo mocno i strach sie wybierac gdzies dalej tym samochodem sprawa ma sie nastepujaco silnik na zimnym pracuje bardzo ladnie nie ma zadnych szarpniec ale juz od okol 50 stopni silnikiem zaczyna hustac dosyc mocno zrobilem logi nie wiem co wy na to dodam ze jak wlacze swiatla dlugie klimatronik na full oraz podgrzewanie szyb siepanie ustaje ? czym to moze byc spowodowane dodaje logi moze tu cos wam powie jak cos moge dorobic jakies inne logi tylko powiedzcie co potrzebujecie ? Log numer 1 - silnik 90 stopni wylaczone wszelakie odbiorniki pradu mocne siepanie : - http://vaglog.pl/log_248439.html Log numer 2 - silnik 90 stopni przy wlaczonych swiatlach nadmuchach i podgrzewaniu szyby drgania sa praktycznie nie wyczuwalne : - http://vaglog.pl/log_248436.html Log numer 3 - silnik 90 stopni wylaczone odbiorniki pradu z dodawaniem stopniowo gazu - http://vaglog.pl/log_248437.html Log numer 4 silnik 90stopni jest to log z obrotow widac jak skacza.. - http://vaglog.pl/log_248438.html
  5. a czemu moze bip tak odbiegac na 4 od pozostalych? panowie wczoraj wymienilem zestawy uszczelniajace do wtryskow i przy czym 4 wtryska dalem na 2 cylinder i teraz na nim jest taki bip kolo 60 silnikiem nadal zrywa dodam nowe zdjecia pozniej jak teraz wygladaja korekcje noi mam zdjeca czerwone(tak nazwijmy zeby nie mylic z pierwszymi w temacie) wymienione uszczelniacze i przelozony wtrysk numer 4 na numer 2 teraz wyglada jakby szarpalo jeszcze bardziej a korekcje w najgorszym momencie taka zlapalem : czerwone: zielone: dodam ze pomiedzy czerwona korekcja a zielona silnik tak samo zrywa nie ma jakis roznic na zimnym silnik pracuje rowniotko ale po rozgrzaniu do okolo 60-80 trzesie jak traktor a pozniej na 90 ustaje i pozostaje takie minimalne szarpniecie co jakis czas co myslicie o tym?
  6. juz bedzie z 2 miesiace dolalem srodka do czyszczenia pompowtryskow i wyjezdzilem zbiornik i wygladalo to tak jakby sine uspokoilo wlalem nowe paliwo i problem wrocil i wydawalo sie mi ze jeszcze bardziej siepie teraz dolalem mixolu i jest troszke lepiej ale nadal pojawia sie takie szarpniecie od czasu do czasu na wolnych obrotach nie wiecie ktorego by to wyciagac ?? 3 wyciagac czy 4?
  7. wlasnie o to chodzi ze nie chce wymieniac wszystkich z tej racji iz jestem sobie w stanie samemu to wymienic tylko mysle nad kupieniem uzywki bo chcac regenerowac to trzeba by bylo raczej wszystkie a tutaj rozchodzi sie o to szarpanie na wolnych obrotach i mysle ze ktorys jeden to robi i ciekawi mnie tez to czemu bip jest taki wysoki na 4 cylindrze? wtyczki sa podoginane bo tez juz przeregulowalem sobie pompki na grupie 18 jest caly czas na wolnych obrotach wartosc 0
  8. Witam mam problem z chyba pompowtryskami chodzi o to ze na wolnych obrotach siedzac za kierownica wyczuwalne jest szarpniecie silnika co jakis czas. Mam tutaj kilka zdjec zrobionych na vcds i co byscie mi poradzili, bo widze ze na 4 cylindrze dzieje sie cos nie tak ? ale nie jestem pewien czy to wina jest 4 pompowtryska bo z tego co slyszalem to pompowtryski sie uzupelniaja wzajemnie i teraz ktorego wyjmowac i czy wyjmowac? mowia wam cos te zdjecia? 1 zdjecie 2 zdjecie 3zdjecie 4zdjecie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...