Skocz do zawartości

bubus

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bubus

Informacje

  • Imię
    kuba
  • Miasto
    szczecin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

268 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bubus

0

Reputacja

  1. bubus

    Problem z turbina ?

    wymieniałem sam
  2. bubus

    Problem z turbina ?

    Witam. Awaria autka okazała się błahostką chodź słono mnie kosztowała. Oddałem auto do specjalistów w szczecinie i po 2 dniach zdiagnozowali usterkę. Przed wymiana turbinki miałem robioną zmianę oleju, przy czym rownież wymieniłem filtr paliwa i to waśnie on okazał się być przyczyną tego szarpania i w ogole całego tego g****.. Jeśli będziecie mieli podobny problem to polecam zacząć od wymiany filtra paliwa:) Pozdrawiam ps ja brałem do mojej 140 BPW też z allegro, całość z uszczelkami 800 mnie wyszła
  3. bubus

    Problem z turbina ?

    Witam. Od czasu gdy kupiłem auto borykalem się z przeladowywujaca turbinką. W końcu chciałem się uwolnić od tego i postanowiłem kupić regenerowana na gwarancji. Znalazłem pierwsza lepsza na allegrogo i kupiłem. W tamtą sobotę wymieniłem turbine, sprawdziłem autko śmigalo, japa sie cieszyłea lecz nie długo. Następnego dnia w sobotę miałem daleka podróż. Ponad 1k km. Po przejechaniu 200km autko dostało nagle dziwnych drgań podczas przyspieszania. Autko kręci max do 3 tysięcy może delikatnie ponad lecz przy obrotach 2500 około wpada w straszne drgania i nie ciągnie. Później było tylko gorzej. Zapchal się dpf rodlaczylo turbo i tryb awaryjny. Lecz byłem już w trasie więc jakoś dojechałem i wróciłem.. dpf 100procent zapchany. Dziś go wypalilem ale to nic nie pomogło. Myślałem że może sie coś przypchal ale nie. Dziś do 6% wywaliłem błąd znikł lecz autko dalej dziwnie reaguje na gaz. Zastanawiam się teraz czym to może byś spowodowane. Sprawdziłem egr czy się nie blokuje, przepustnice też rozebralem i też jest git. Nie mam pomysłu co to mogło by być. Turbo pod kompem pokazuje że normalnie do 2500 bara pompuje i nie widać by to z nim był problem. Dodatkowo nagrałem filmik filmik i wstawiłem na yt
  4. Witam wszystkich. Szukam osoby, która podjeła by się pomalowania albo obklejenia mojego auta. chce to zrobic troszkę niższym kosztem i dać zarobić osobie prywatnej niż jakiemuś warsztatowi. Szukam z okolic Szczecina ew. Gorzowa Wielkopolskiego.
  5. Jak znajdę chwilkę bo aktualnie brak czasu to podjadę gdzieś w szczecinie i to zrobię. SotoM polecisz jakiś warsztat ?
  6. Witam, tak jak w temacie mam problem iż nie zawsze acz kolwiek występuje u mnie problem z rozłączeniem turba podczas jazdy co skutkuje utratą mocy oraz mruganiem pomarańczowej kontrolki świec żarowych na desce rozdzielczej. Od początku myślałem że to turbo, no i niby tak było. Zrobiłem regeneracje- fachowiec powiedział ze turbo przeładowywało, hm No dobra (pewien czas było dobrze i nie wyłączało się turbo) W trakcie problemu z tą turbawką był również problem z kopceniem auta na postoju gdy był już rozgrzany, nie zawsze kopcił ale tylko na postoju i na niebiesko Po regeneracji wziąłem się sam za autko. Na pierwszy ogień poszło turbo (myślałem że źle przeprowadzili regeneracje ) rozkręciłem wszystko popatrzyłem i ZONK - Wszystko było w oleju tzn węże nie węże i całe turbo. Turbo ponownie zawitało w serwisie(innym) bo myślałem że to właśnie przez nie wylatuje olej ale jak się okazało to nie to- było niby tylko źle wyregulowane. Auto złożyłem i śmigałem, przez pewien czas było git ale teraz znowu się to dzieje.. Miałem jeszcze parę dni wolnego więc postanowiłem rozkręcić pokrywę zaworów bo musiałem uszczelkę wymienić i w trakcie tego spojrzałem na odmę. Turbo było właśnie czyściutkie po oddaniu do drugiego serwisu, a cienki wężyk od odmy prowadzący do węża intercoolera był cały w oleju. Po nadto kolektor ssący też był cały w oleju. Wszystko na nowo wyczyściłem razem z EGRem przy okazji (też był za***any w "sadzy") Dziś sprawdzałem to dalej rozłącza turbo Na wężyk od odmy założyłem butelkę żeby zobaczyć co tam mi wyleci bo chyba to mi wyrzuca olej do całego układu co może skutkować kopceniem prawda ? Przyznam że nie jestem mechanikiem ale razem z ojcem doszedłem do takiego wniosku- Ojciec remontuje ciągniki nowe jak i stare więc co nie co wie Nie martwi mnie ten olej tylko to czemu turbo się rozłącza. Zazwyczaj rozłącza się gdy przyśpieszam, jeden raz zdarzyło mi się że padło jak jechałem delikatnie ze stałą prędkością . Ma ktoś może jakieś pomysły do czego mógłbym jeszcze zajrzeć i sprawdzić ew naprawić bądź wymienić ? I co z tą odmą, jak to ma działać i w ogole Silnik 2.0 140ps BPW Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...