Skocz do zawartości

mytnik90

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mytnik90

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia mytnik90

0

Reputacja

  1. mytnik90

    Auto bierze olej.

    Ja nie żałowałem kasy, tylko za pierwszym razem powiedział mi, że sprawdzał pierścienie i nie trzeba wymieniać. (chociaż obawiam się, że nie zrobił tego jak należy). A co do mechaników, to teraz mam mocno ogarniętego (przepracował 15 lat w salonie VW), ale za wiedzę trzeba płacić Prawie jak w salonie : P
  2. mytnik90

    Auto bierze olej.

    Co do mechaniora, to robił drugi raz ten sam, nie popuściłem mu Jakbym poszedł do innego, to za 300 zł nikt by tego nie zrobił.
  3. mytnik90

    Auto bierze olej.

    No własnie też mi się wydaje, że nie da się tego zobaczyć bez ściągnięcia wszystkiego. EDIT: Wyszło tak: szukałem już drugiego bloku. Ale pojechałem z moim starym do ogarniętego mechanika, który przepracował ponad 10 lat w serwisie VW. Diagnoza- wymień pierścienie i będzie ok. Tak zrobiłem, koszt pierścieni 160 zł/ komplet, nowa uszczelka pod głowicę 120 zł, olej 80 zł, planowanie głowicy 60 zł. Za robotę zapłaciłem 300 zł, z racji tego, że był to ewidentny błąd mechanika. Jakby poprzednio dokładnie sprawdził pierścienie (przynajmniej wyjął jeden tłok, bo wszystkie pierścienie uszczelniające były zapieczone) to byłoby duuużo taniej. Przejechałem teraz prawie 400 km i oleju nie ubyło. Więc rada na przyszłość dla wszystkich- przy naprawie głowicy- wymieńcie przynajmniej pierścienie. EDIT 2: Panowie, co sądzicie o tym, żeby teraz podjechać do ogarniętego gazownika i wyregulować instalację?(chociaż samochód dobrze chodzi, tylko trochę kopci na biało) Bo problemy z silnikiem zaczęły się wlaśnie po pół roku od założenia gazu.
  4. mytnik90

    Auto bierze olej.

    Nie jestem taki, żeby robić komuś taką "przysługę". Z resztą, włożyłem w to auto około 2,5 tysiąca przez ostatnie dwa miesiące, więc wole je zrobić tak jak trzeba i niech jeździ w rodzinie. Jak będę wiedział co się dzieje, to dam znać. Silnik sprawdzony - sciągnięta pokrywa zaworów i odkręcona misa. Diagnoza - z racji, że została uszczelniona góra, to puścił dół całkowicie, chociaż był sprawdzany (może pierścienie poszły? może porysowało tłoki?-tak mówi mechanik). Teraz do wymiany blok silnika, szukamy używanego. Podpowiedzcie co teraz ? Może tak być, że tak się stało? Czy to wina mechanika?
  5. mytnik90

    Auto bierze olej.

    Wszystko jak najlepiej. Dużo lepiej przyspiesza niż przed remontem. Ja coś podejrzewam, że on coś pokręcił przy składaniu. Bo to nie możliwe, że aż 4L/1000km.
  6. mytnik90

    Auto bierze olej.

    Patrzył na pierścienie,nie było luzów, jakoś sprawdzał - zalewał wodą czy czymś i nie przepuściły przez kilka dni, więc stwierdził, że nie trzeba zmieniać.
  7. mytnik90

    Auto bierze olej.

    Witam wszystkich forumowiczów! Opowiem krótko o moim przypadku. Auto z 1999r., gaz założony dwa lata temu. Rok temu zaczęły się problemy z olejem. Doszło do tego, że zaczął brać 1,2L/1000km, więc decyzja- remont. Mechanik zrobił to (w nawiasie koszta): - Głowica: planowanie, prowadnice 4, obrabianie gniazd, uszczelniacze, szczelność, planowanie (350 zł) - uszczelka (pod głowicę 190 zł) - uszczelka (pod kolektor ssący- 49 zł) - uszczelka (pod kolektor wydechowy- 58 zł) - płyn chłodniczy (61 zł) - termostat (53 zł) - komputer (50 zł) - olej 5l (zostało) plus filtr 115 zł Najlepsze teraz. Pojechałem w trasę 1000 km, obrotami nie wychodziłem ponad 4 tys. a auto spaliło prawie 4L oleju!!! Strasznie też kopci na niebiesko. Co to może być, że aż tyle wziął oleju na takiej trasie? Z góry dzięki za każdą poradę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...