Skocz do zawartości

wojtekf0

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wojtekf0

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ARG
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia wojtekf0

0

Reputacja

  1. Może ktoś pomoże w doborze węży podciśnienia do gruszki? Mam urwane cięgienko ale przy gazowaniu nawet się ono nie porusza więc wnioskuję że oprócz pęknięcia cięgna mam walnięte węże albo membranę na gruszce? Nie mam chwilowo samochodu pod ręką a nigdzie nie mogę trafić naprawionej gruchy na sprzedaż... Samo cięgno jestem w stanie naprawić ale widzę, że u mnie jest dodatkowy problem - wężę albo membrana. Jeśli membrana to grucha do wywalenia ale jeśli węże puszczają powietrze to może uda się uratować. Stąd moje pytanie jakie węże powinienem kupić? Jaka średnica? Jak one są montowane, na wciska wchodzą i tak się trzymają?
  2. i jeszcze głupie pytanie wymontować gruchę i jechać z samą czy to musi być na aucie zrobione żeby dobrze dopasować do tego wałka z klapkami? dzięki za radę!
  3. @chudy30 kolego a nie puścił Ci ten spaw? Bo tak myślałem żeby w pierwszej kolejności zrobić ale w innym wątku na forum napisali, że te spawy puszczają po 20 minutach i zacząłem szukać używanej gruchy. Tak zrobię i mam nadzieję, że poczuję różnicę bo właśnie mulasty mi się wydawał a nie wiedziałem czemu
  4. Zbychuwow taak właśnie widzę, że te same strony . Ja też z Połańca, tylko rzadziej tu bywam od kilku lat Co do kółek to 17 mogą dać trochę w d*pę zawieszeniu jeżdżąc po Krakowie + wszechobecne krawężniki. Inna sprawa, że chciałbym do kół dorzucić nowe oponki a wolałbym 16 lepszej klasy niż słabsze 17 tylko po to żeby się zmieścić w budżecie. Jakby ktoś miał jakąś ciekawą opcję 16/17 to chętnie się przyjrzę bliżej końca sezonu
  5. No i właśnie mnie uświadomiłeś, że mam usterkę do usunięcia. Nie działa niestety. Poznaję samochód jak mogę ale akurat o tym nie wiedziałem do tej pory. Urwaną mam plastikową końcówkę tego cięgienka, leżała luzem tak jak tutaj: Kable też są w słabym stanie, to chyba nawet mało powiedziane. Włożyłem je na swoje miejsce i nawet wchodzi z oporem. Po odpaleniu samochodu i dodaniu gazu samo cięgienko się w ogóle nie rusza (powyżej 3 000 obrotów również). Czyli problemem nie jest tylko sam uchwyt ale też prawdopodobnie uciekające ciśnienie lub uszczelka? Muszę zdemontować gruszkę i się jej bliżej przyjrzeć.
  6. Malutki up. Audi bezproblemowo robi kilometry, z gazem nie ma najmniejszych problemów. Średnie spalanie jakie obliczyłem jeżdżąc ostatnio 1/3 w mieście i 2/3 w trasie to równe 10l Ostatnio wymienione zostały: - klocki tył TRW (myślałem, że do regeneracji będzie zacisk ale okazało się, że po prostu klocek się zapiekał), - łożyska tył SKF, - zwalczenie wycieku na wężyku zwrotnym do zbiorniczka wyrównawczego. I to by było na tyle. W tym roku nie pójdzie w dół, obecnie szukam jakichś kół już z oponami na przyszły sezon (16). Jak myślicie, lepsze okazje pojawią się teraz, na zimę czy na wiosnę przyszłego roku? kiedy ludzie wyprzedają letnie kółka? Kilka aktualnych foto:
  7. I jak panowie ktoś regenerował zaciski u tych z powyższego linka? Jakieś nowe polecane miejsca? Właśnie zbieram się do regeneracji tyłu i zastanawiałem się gdzie najlepiej w Krakowie.
  8. Tył klocki FDB222 Przód strzelam masz 280mm wentylowane.(większość 1.8NA tak ma) Dzięki! Czyli mam klocki bez czujników zużycia i z tyłu i z przodu? I nie ma zasady, że wersje quattro mają 288 z przodu? Numer się przyda i chyba wezmę Ferodo bo tył się kończy a widzę, że to nie jest duży koszt.
  9. Czy mógłbym prosić o pomoc w doborze klocków na tył w moim Audi? Chodzi mi głównie o to czy w quattro były inne klocki niż w ośce? Mój samochód to b5 1.8 ARG q sedan. VIN: WAUZZZ8DZYA058770 I jak to u mnie wygląda z przodem? 280 czy 288, jaka grubość? Dzięki!
  10. U mnie jednak ostatecznie wpadło Lovato Smart, butla 55l i wlew pod klapką. Zdecydowałem się też wymienić łożyska tylnych piast bo strasznie mi huczy przy wyższych prędkościach i póki co padło na to, że winowajcą są łożyska. Wyczytałem, że najlepsze będą SKF VBKA 1355 i takie też zamówię w hurtowni (99zł sztuka). W przypadku quattro powinno się wymienić wszystkie 4 razem czy sam tył wystarczy? Potem oczywiście ustawianie zbieżności mnie czeka Chciałbym jeszcze dorzucić emblemat quattro na grill ale niestety nigdzie nie znalazłem informacji, jaki rodzaj mocowania jest dobry pod poliftowy grill b5? Na samym początku nie zdając sobie z tego sprawy kupiłem oryginalną używkę, jednak okazało się że jest nie do tego modelu. Jakby co wisi na olx'ie
  11. Kolego i jak założyłeś już do niej gaz? Bo czytałem wcześniej, że planujesz Sam jestem umówiony ze swoim ARG quattro i waham się między STAGiem a Lovato... Świetny kolorek nadwozia! A i na tej sztuce nie wiem czemu ale podobają mi się lampy przedlifty z przodu
  12. A którego STAGa jeśli można wiedzieć? Ja właśnie umówiłem się na zakładanie gazu na przyszłą środę i mam do wyboru albo STAGa albo LOVATO. Gazownik zaznaczył, że najlepiej będzie jeśli na miejscu dobierzemy odpowiedni zestaw. Z tego co czytałem zakład dosyć polecany na forach więc może chały nie będzie, zobaczymy na miejscu
  13. Dodatkowo mamy ten sam rocznik, a zawias tak jak mówisz 1BA Może nie jeżdżę aż tak dużo (ok 1000km w miesiąc) ale planuję go zostawić u siebie na dłużej więc uważam, że i tak się zwróci. Właśnie dlatego pytam w pierwszej kolejności o zawias bo jak wrzucę koło to się wóz drabiniasty zrobi No i zaciski do odmalowania bo pokorodowane niestety
  14. Dzięki za miłe słowa! Właśnie szkoda mi tej magicznej literki "T" przy oznaczeniu silnika Jednak po zobaczeniu kilku egzemplarzy 1.8T w tragicznym stanie porzuciłem dalsze poszukiwania na rzecz tej potencjalnie zdrowej 1.8 Myślicie, że krótsza sprężyna na ori zawieszeniu to jest jakieś rozwiązanie? Nie do końca mam o tym jeszcze pojęcie i nie chciałbym za bardzo ingerować w konstrukcję. Jednak w tym momencie jest ewidentna koza.
  15. Witam kolegę! Rzeczywiście okolice Widzę, że też śmigasz na benzynce i to w quattro, co myślisz o zakładaniu LPG do tych silników? W trasie udało mi się zejść do 7,8/100km więc jest całkiem dobrze, muszę sprawdzić jak to wygląda jeżdżąc po mieście. Ogólnie jest to mój pierwszy samochód i budżet jeszcze nieco studencki, ale uczę się na nim co i jak powolutku Twoja już widzę, że kompleksowo pomodzona, u mnie póki co brak wiedzy i kasy ale wszystko w swoim czasie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...