Skocz do zawartości

Jozef Zurek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Jozef Zurek

Informacje

  • Imię
    Jozef
  • Miasto
    Dreieich

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.4 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB
  1. Witam Serdecznie wszystkich klubowiczow serwisu A4-klub.pl !! Mam Problem z odpaleniem mojego Samochodzika otoz: w Pazdzierniku 2015 roku zostaly wykonana naprawa (wymiana) kabli oraz cewki dodatkowo rozrzad z akc i lozysko na alternatorze . Samochodzik jezdzil 2 miesiace po tej naprawie (wymiana), zaczely sie problemy zwiazane z odlaczaniem zaplonu ( samochod poprostu gasl podczas jazdy) zdarzalo sie to sporadycznie, 3-4 razy na miesiac. Dodam ze gdy samochod zgasl to po chwilowym odczekaniu mozna go bylo odpalic i jechal dalej. w polowie stycznia to jest okolo 2,5 miesaica po naprawie samochod gasl po przejechaniu okolo 2 km i niebylo mozliwosci juz odczekania i dalszej jazdy. Zadzwonilem wtedy po ADAC( tj. pomoc drogowa) . ADAC Stwierdzajaca powiedzialo mi ze jest to POMPA PALIWA....tlumaczyl mi ze ten rok samochodu i ten przebieg tj. okolo 240.000km to tak Maja i przewaznie Pompy paliwa siadaja. OK! Zamowilem Nowa POMPE PALIWA , zamontowalem,wsiadlem i odpalam...NIC Z TEGO!! Akumulator totalnie rozladowany. Ladowalem go az 3 dni poniewaz mam strasznie kiepski prostownik. Po zainstalowaniu akumulatora okazalo sie ze kluczyk sie rozkodowal....SZOK!! Ale kluczyk zakodowalem ponownie ( przekrecilem go na zaplon,wcisnalem czerwony kluczyk ktory znajduje sie na drzwiach kierowcy trzymajac okolo 2 sekundy, puscilem i jeszcze raz nacisnolem na okolo 2 sekundy, poscilem , wyciagnolem kluczyk i juz zamknalem samochod kluczykiem. Po zakodowaniu kluczyka , zainstalowaniu akumulatora,wlozeniu NOWEJ POMPY PALIWA probuje odpalic samochod....KRECI;KRECI;KRECI;KRECI.....NIE PALI!! KREW MNIE CHCIALA ZALAC !! (sorki) ale tak bylo. po tym wszystkim podpiolem go wraz z kolega pod VAG-A i wyskoczyly 4 KODY BLEDOW : 17802 - wyjscie zaplonu 2, usterka elektryczna w obwodzie elektrycznym 17801 - wyjscie zaplonu 1, usterka elektryczna w obwodzie elektrycznym 17803 - wyjscie zaplonu 3, usterka elektryczna w obwodzie elektrycznym 18010- zasilania napieciowe zacisku 30. Napiecie za niskie. Dolna wartosc skrajna przekroczona. Wie ktos moze o co chodzi?? Prosze o Szybki kontakt i informacje , moze mial juz ktos Taki Problem i go latwo rozwiazal. Dodam za mam Babe w ciazy na wylocie i mi marudzi ze nie ma samochodu P.S Odezwalem sie do mechanika ktory robil w pazdzierniku ta wymiane i otrrzymalem od neigo wiadomosc zabym najpierw sprawdzil : - bezpieczniki na akumulatorze zacisk 30 - oraz miernikiem sprawdzic napiecie na cewkach oraz na czujniku polozenia walu. ide wlasnie sprawdzic ale czujnik nie wiem gdzie jest.... Z gory Bardzo dziekuje za Poswiecenie waszego CENNEGO CZASU :) JOZEF
×
×
  • Dodaj nową pozycję...