Skocz do zawartości

Darek 1986

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Darek 1986

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Darek 1986

0

Reputacja

  1. Po wystąpieniu problemu próbowałem wielokrotnie wyłączać silnik i włączać na nowo i nadal nie było zimnego powietrza. Wczoraj jechałem do pracy i się zreperowało... działa ale i tak posłucham rady. Może coś się tam blokuje czasem ( jest zanieczyszczone ) Schowek pasażera już demontowałem żeby wymienić silnik do nawiewu więc myślę że sobie poradzę. Dzięki za radę zajmę się tym w wolnej chwili
  2. Witam Ostatnio pojawił się w moim aucie problem z nawiewem ( Audi a4 b5, 1995r. silnik 1,8 + LPG ) Zauważyłem że od jakiegoś czasu trudno było wyregulować tmp w pojeździe ( auto z klimatronikiem ). Gdy z nawiewów leciało zbyt chłodne powietrze zwiększałem tmp na panelu klimatyzacji ale odnosiłem wrażenie że dopiero dość duża zmiana tmp na panelu na wyższą dawała cieplejsze powietrze lecz było ono wtedy zauważalnie cieplejsze. Delikatne zmiany tj 1 stopień niczego nie zmieniały. Ostatnio jednak włączyłem na chwilę grzanie na Hi a gdy w aucie zrobiło się zbyt ciepło obniżyłem tmp i... nic. Z nawiewów leciało gorące powietrze. Zmieniłem ustawienia na low i to też niczego nie zmieniło. Problem ten pojawił się przy wyłączonej klimatyzacji. Włączenie klimatyzacji niczego nie zmienia ale może muszę ja nabić. Nie znam się na tym i nie wiem też czy to problem samej klimatyzacji tj panelu czy może to być coś z tym nie związanego. Panel reaguje poprawnie... mogę zmieniać ustawienia nawiewu i go wyłączać... nie mogę jedynie sprawić by z nawiewów leciało chłodniejsze powietrze. Szukałem rozwiązania na necie ale wszędzi wpadam na tematy w których leci chłodne powietrze i nie można ustawić cieplejszego... nie wiem czy to może być taka sama przyczyna czy coś innego?
  3. Witam Ostatnio naszła mnie ochota na lekką regenerację skóry mieszka skrzyni biegów ( a4 b5 przed liftem skrzynia manualna ) tylko że nie mogę go zdjąć. Znalazłem na necie wiele opisów w stylu łapiesz za gałkę zmiany skrzyni biegów kręcisz w lewo... schodzi potem ramka itd... tylko że jak kręcę gałką ( lewo czy prawo nie ma to znaczenia ) to odnoszę wrażenie że rozciąga się materiał z którego jest wykonana ta gałka i coś w środku przeskakuję i efekt jest taki że gałka obraca się o jakiś kąt ale to wszystko. Nie schodzi... Jeżeli mocno ją ścisnę to nie obraca się nawet wokół osi. Zdjąłem tez nakładkę na gałce ( ta na które jest rozrysowany układ biegów ) pod spodem nie było żadnej śruby etc... nie mam pojęcia jak to zdjąć a niestety linki do fotek dodane przez 7JK8 nie chcą się odpalić. Po wielu próbach zdjęcia gałki jedyne co udało mi się zrobić to zdjąć osłonkę. Pod nią na drążku skrzyni biegów nie było opaski uciskowej ani nic innego więc gałka jest nakręcana na drążek ( tak mi się wydaje ) Odnoszę wrażenie że może kiedyś ktoś chciał ją zdjąć i uszkodził samą gałkę... możliwe że gwint znajdujący się w gałce oderwał się od materiału z którego wykonana jest gałka i obraca się teraz wokół własnej osi z częściami gałki. Nie wiem czy to jest prawdopodobne tzn czy gwint mógł tak mocno się trzymać że doszło do oderwania materiału zwłaszcza że wtedy bez większych problemów gałka zeszła by po pociągnięciu jej do góry a trzyma się pomimo użycia dość dużej siły. Nie mam pomysłów... jeżeli ktoś ma jakieś rady to chętnie posłucham
×
×
  • Dodaj nową pozycję...