Skocz do zawartości

kuki181993

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O kuki181993

Informacje

  • Imię
    �ukasz
  • Miasto
    Pyrzyce

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

432 wyświetleń profilu
  1. Witam. Piszę o tym na forum audi, poniewaz na forum passata cięzko jakąkolwiek odpowiedz uzyskać. Posiadam passata b6 2.0tdi 8v pd kod silnika bmp. Konstrukcyjnie podobny do bpw w a4. Auto nie ma mocy, slabo sie rozpędza. Oto kilka logow zrobionych. Prosze o pomoc. Dziekuje. grupa 03, 011 http://vaglogi.pl/log-003_011_QeJw6I.html grupa 001, 004 http://vaglogi.pl/log-001_004_E6bHYZR.html grupa 003, 008, 011 http://vaglogi.pl/log-003_008_011_4Bz6Ihk.html grupa 011, 010 http://vaglogi.pl/log-011_010_zR4X068.html
  2. Niestety kicha totalna :D, problem tylko bedzie z odkreceniem sruby z lewej strony patrzac na zdjecie. No nic, postaram sie podjąć operacji bo i koszta małe :). O efekcie na pewno dam znać :). Dziekuje za pomoc i pozdrawiam :).
  3. Prosze bardzo. To jest silnik bmp z tyłu. Zdjecie pochodzi z internetu. Łączenie rurki z egr zaznaczylem czerwonyk kółkiem. Zeby to wygladalo jak teraz to byłby luzik ale na to wszystko nachodzi jeszcze dpf ktorego tu nie ma i jest malo miejsca :). Po odkrecenie przepustnicy i z odkreceniem pierwszej srubki nie bedzie problemu, ale z druga bedzie ciezko :). Co do kryzy, tez myslę ze jeden otwór bedzie lepszy a na aukcji ten z 3 otworani dedykuja dla silnikow PD :D. Ale nie bardzo w to uwierzylem
  4. Troszke zaktualizuje problem a mianowicie, czkawka wystepuje przy lekkim przyspieszaniu auta a przy mocnym problemu nie ma :). Błedów na komputerze nie ma żadnych. Co do mojego silnika to zeby sie dostac do tej rurki spalin to musze odkrecic przepustnice i egr i jakos odkręcić to cos hehe takze w porównaniu z a4 z dostępem gorzej :). Mam jedno pytanie jeszcze: Czy taka kryza bedzie ok? Czy lepiej zrobić jeden otwór i o jakiej średnicy? Podaje zdjęcie poniżej. Dziekuje piotrsob1 za zainteresowanie :).
  5. Witam wszystkich. Piszę o tym na forum audi poniewaz na forum passata nie moge znalezc zadnych informacji co do szarpania. Posiadam passata b6 2.0tdi PD 8v 140km o kodzie silnika BMP. Mam taki problem, że zawsze i tylko ma drugim biegu w zakresie 1600- 2000 ovbrotow auto dostaje dwie czkawki jedna po drugiej i dziwny dźwiek takiego chrobotania. Przy delikatnym przyspieszaniu i mocnym dzieje sie tak samo. Czy taka kryza w moim przypadku pomoze? Jak myslicie? Czy ktos ma doswiadczenie z z czyms takim ale w innym 2.0tdi niz w audi? Pozdrawiam.
  6. U mnie jakis czas temu tez padla pompa sai. Pojawil sie check i po wymianie na drugo problem znikl ale do czasu bo i ta padla. Powodem byl uszkodzony zawor kombii. Po wymienie jego oraz nastepnej pompy wszystko dziala. Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka
  7. Wylye czy jestes w stanie mi wskazac na tym rysunku gdzie te zaworki cisnienia oleju sie znajduja? Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka
  8. Wypadania zaplonow nie zauwazylem, silnik na zimnym i cieplym chodzi rowno, nie szarpie ani nic. Spalanie jest w normie. Ale te kanaly na vagu sprawdze co tam sie dzieje. W grupach od 14-16 mam cos takiego jak na zdjeciu. Na biegu jałowym jest caly czas enabled. Gdy dodam gazu to zmienia sie wszedzie na disabled i znowu na enabled i tak co chwile
  9. Witam ponownie. Czy mogłby mi ktos poradzic dlaczego nadal na cieplym silniku mi cyka pod pokrywa zaworow oraz rzęzi z okolic napinacza lancucha? Rozrzad nowy, napinacz z lancuchem nowy, popychacze nowe, pompa oleju nowa (febi) z czyszczeniem smoka, olej swiezy motul 0w40 z filtrem (knecht) Na zimnym jest cicho, delikatnie rzęzi ale jak sie nagrzeje od nowa to samo. Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka
  10. Nie, dlaczego? i tak nie zaluje zakupu ale warto wiedziec na nastepny raz. To ze Ty moze bys rwal wlosy nie wiem skad to nie znaczy ze ja . Ja bynajmniej nie oduczulem zbyt mocno zebym mial wybierac wczasy pod palmami lub napinacz Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka
  11. Ja niedawno kupywalem oryginalny napinacz (2525zl), lancuch (niecale 300 chyba) to z robocizna mnie wyszlo lekko ponad 3tys. Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka
  12. W takim razie bede to sprawdzal. Dziekuje bardzo za radę Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka
  13. Rozumiem. Rozrzad byl caly wymieniany na nowy ale juz kupilem nową pompę oleju febi i jestem umowiony z mechanikiem na wymiane i czyszczenie smoka. Mam nadzieje ze to pomoże. Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka
  14. Mysle ze nie, kombizawor tez byl wymieniany na nowy jakis czas temu poniewaz podobno przez niego padla mi pompa sai. Wymienialem 2x pompy i dzialo sie to samo za krotki czas. Jedyne co cyka to zaworek przy filtrze powietrza. Poza tym slychac ze to jest pod pokrywa zaworow. Jak silnik jest zimny to nie slychac ani napinacza ani niczego spod pokrywy. Im silnik nabiera temperatury to zaczyna stukac i rzęzic. Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka
  15. W grupie 93 jest wartość 3 Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...