
Shon
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Witam, nie wiedziałem gdzie założyć ten temat, szukam byłego właściciela bądź kogoś kto robił podobny projekt, ponieważ mam kilka pytań: https://www.olx.pl/oferta/audi-rwd-a4-2-6-v6-lpg-drift-gruz-CID5-IDsE3RJ.html
-
Nikt nie powiedział, że kupuje oczami A jak już jesteśmy w temacie V6, warto rozglądać się także za 2.4? Też nie ma praktycznie żadnych na sprzedaż, ale jednak będzie większa szansa, że coś sie pojawi, niż gdybym patrzał tylko na 2.8
-
Też racja Gorzej, że 2.8 z quattro w manualu na rynku wtórnym są jakies 3 egzemplarze xD ten po prostu wydawał sie najlepszy
-
To ja chce 2.8 Pana powyżej A wie ktoś co może powodować stuki dochodzące z tylnego mostu przy zmianie biegów?
-
Dlatego pytanie zadałem do tylnego mostu swoją drogą 20 litrów to może palić V8, a nie półtora litra mniejsza szóstka, no chyba, że koleś naprawde się ściga na każdych światłach, wtedy można sie bać też o inne podzespoły auta
-
znalazłem w sumie dobry egzemplarz 2.8, gorzej z tym, że 3 błotniki szpachlowane, przy zmianie biegów słychać pojedyncze stuknięcie jakby z tylnego mostu, no i gosciu deklaruje spalanie na poziomie 20 litrów w mieście/12 w trasie. Nie wiem czy sie za to brać :/ Co to może być z tym tylnym mostem? Przeguby?
-
W takim razie ze spokojem moge sie brać za V'ke a tak z ciekawości sie zapytam ile Wam pali?
-
Ile tego oleju chleje? Jest odczuwalny spadek mocy na lpg?
-
chciałem 2.8, ale bałem sie, że zjedzą mnie koszta utrzymania, dlatego rozważałem 1.8T i podniesienie mocy. Teraz widzę, że chyba nie jest tak tragicznie
-
skoro AWT jest produkowane od 2000 roku, a A4 B5 w sedanie (tylko takie mnie interesują ;P) skończyły się w 2000 roku to znaczy, że tylko rocznik 2000 mogę brać pod uwage? Prosiłbym jeszcze żeby wypowiedział się ktoś kto posiada bądź posiadał 2.8 30v, jak to jest z tymi kosztami utrzymania (paliwo, olej, naprawy, OC, rozrzad itp.) Serce mówi 2.8, ale rozsądek mówi 1.8T xD
-
Ale chyba nie każdy 150 konny to AWT? da się to jakoś łatwo rozpoznać, czy sprzedawce interesującego mnie egzemplarza musze zawsze prosić o sprawdzenie kodu silnika?
-
AWT to ten 150 kunny? nie będzie na gorszym osprzęcie tak jak to w przypadku silników w B6? w sensie mniejsza turbina (k03 chyba), IC?
-
Witam, przymierzam sie do kupna a4 b5. Początkowo chciałem z silnikiem 1.8T 180km, jednak praktycznie nie ma ich na rynku, więc zacząłem również rozważać 2.8 30v 193km. Oba na LPG. Boje sie jednak, że zjedzą mnie koszta, wiadomo: większe spalanie, ubezpieczenie, droższe częsci, ponadto słyszałem, że lubi sobie spalać olej, słyszałem o wielu wyciekach oleju, padających pompach olejowych itp. Czy ktoś z posiadaczy 2.8 30v 193km może sie wypowiedzieć czy w rzeczywistości wygląda to tak strasznie, i lepiej dalej liczyć na cud, że pojawi sie jakieś 1.8T 180km czy jednak moge sobie ze spokojem pozwolić na 2.8?
-
Ok, dzięki wielkie za informacje
-
Ok, dzięki, a jak to jest z tym, że według katalogu przyrostów mocy, z BEXa można wyciągnąć programem około 300 niutonometrów momentu, a z AVJ aż 330?