Skocz do zawartości

artdlug

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O artdlug

Informacje

  • Imię
    artur
  • Miasto
    okolice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPP
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

248 wyświetleń profilu

Osiągnięcia artdlug

0

Reputacja

  1. Pierwszy raz na żywo widziałem pompki. Zapodam fotki co robiłem. Jest i nr i data chyba. Moge sie mylic. Napewno bosch.
  2. Mam fotki jak cos to moge podesłać. Nie wiem czy tam ktos grzebał. Samochod by sprowadzany z Niemiec. Nie przeze mnie tylko handlarza. Wymieniali turbo i imbusa na pompie oleju bo padlo. sam nie wiem co myslec. Kazdy kombinuje, mechaniczki j...ne:) bys mi podeslal na maila [email protected] fotki jak wygladaja pompki od 2.0 tdi jezeli moje byly zmieniane. A glowica by pasowala od 1.9 do 2.0 i odwrotnie? Chcialem walnac chipa i nieszlo zrobic bo pompki dawki paliwa nie zwiekszaly, teraz wiem dlaczego:/
  3. Hej. Dawno mnie nie było:/ udało się ogarnąć temat. Wymienione zostały uszczelniacze (dziwny temat, ale pompki siedzą u mnie od 1.9 tdi a silnik mam 2.0 BPW 103kw). Mój super mechanior pozwolił mi być przy wymianie. Jestem dummy z niego jak i z siebie, bo podczas jego nieobecności wspólnie z serdecznym kolegą (kierowcą i użytkownikiem audianki/siostry) znaleźliśmy dwa broki, które leżały sobie w oleju (w śrubach torxowych wkręconych w głowice). Po skompletowaniu i skręceniu wszystkiego czuje się jakby w audiance był nowy silnik:)? Odpalił od pierwszego, oczywiście przy pomocy PLAKA, zaczął równo chodzić silnik, nie drżał i co najważniejsze nie było słychać buczenia w filtrze powietrza! Po zrobieniu 200 km stan oleju się nie zwiększa, chodzi cicho jakby był na CP(słowa kolegi). Ja osobiście bałem się jeździć bo silnika nie słyszałem podczas jazdy. Po wymianie jeżdże z głową podniesioną do góry:) już nikt się nie ogląda, że samochód głośno chodzi, teraz tylko po to by podziwiać. Dzieki za pomoc i wsparcie.
  4. Dzieki za podpowiedz. Nie wiem czy nie ma innych objawów. Jak silnik dlużej postoi to zapala jakby nie palil na jednym cylindrze. Potrzęsie chwile (max 2 sek.) i potem jest git. Na rozgrzanym tez taz na jakis czas zatrzęsie budą. Przyspieszenie oki. A i w fis mi na kompie spalanie wysokie pokazuje na luzie nawet do 40l/100km. Po mocy zawsze pokazuje 8.1 l/100km. Srednie spalanie tez jest większe o jakiś litr:( Do tego zastanawia mnie dudnienie w filtrze powietrza. Teraz jakby cześciej chodzi cicho tak jak powinien. Rzadko buczy. Ale jak nuczal to wszystko bylo oki.
  5. oki. dzięki za info. jutro ogarnę jaki nr ma wakum i zapodam drugą zobaczę efekt. jak będzie git to wymienię w niej gumki, tylko czy sam dam radę. SotoM może masz jakąś rozpiskę co po czemu czy film instruktażowy. olej wymienię tylko aż znajdę przyczynę mieszania się ON z OIL :-), buźka jest ale aż mnie bania ściska bo fura potrzebna.
  6. Tylko ze to raczej nie DPF. Wypalony zostal recznie choc mocno zawalony nie byl. A ropuchy przybywa szybko.
  7. A4B7 BPW 103 kw, 300 tysi najechane. Hej. Od dwoch dni stwierdziłem,że mam wiecej oleju niż powinno być. wyczytałem że mogą to być uszczelniacze pd lub pompa wakum. Po dłuższym postoju zapala jakby przez pierwsze 2s. chodził na 3 garach, pozniej jest git. Auto przyśpiesza, ma moc ale tylko 135 km a powinno być 140(spr na hamowni). stan oleju wskazywał pomiędzy górną a środkową kulką na bagnecie, jakieś 3 cm powyżej max. Odciagnąłem olej do stanu min po przejechaniu zaledwie 70 km stan wzrósł na równi między min a max. Co jest powodem takiego szybkiego przybywania ON w oleju, wakum czy uszczelniacze a moze jeszcze cos innego. DPF był w 11% zawalony, wartość sadzy 97, choć nie wiem co to znaczy. DPF obecnie 0% a sadze zostały. Nie wiem od czego mam zacząć diagnoze a przy okazji co jeszcze wymienic żeby było git. Ponadto słychać dudnienie w filtrze powietrza, czasami zdarzy się że nie słychać ale raz na 6 miechow. Na biegu jałowym spalanie wzrasta do 45 l/100km tak pokazuje fis- taki stan. Załącze logi choć nie wiem czy o te będzie chodziło. Prośba o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...