
Mateusz_09_09
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Mateusz_09_09

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Radziejów
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.8
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
-
Mam problem od którego już chu... mnie strzela i krewa zalewa. Mianowicie sprawa ma się tak: zaczęło się od tego, że auto od 4 tys obr zaczyna szarpać i brak mocy zarówno na benzynie jak i na LPG. Znajomy polecił mi abym odłączył sondę i Hura! auto nagle nie przerywa i ma moc. Więc szybki demontaż i sonda na gwarancje. Na gwarancji okazuje się, że sonda była nie od tego modelu.... Więc zamówiłem drugą która według sprzedawcy pasuje (nr tej nowej sondy 0 258 003 478), to ja zadowolony biorę się za montaż, jazda testowa i okazuje się iż problem nadal nie rozwiązany Macie może jakieś propozycje na rozwiązanie tego problemu bo ja już załamuje ręce...
-
U mnie to wołają jak za zboże... Pytałem o przepływomierz to 1100 zł chcieli
-
A jaki może być koszt takiego czujnika w aso?
-
Jakiej firmy polecacie czujnik i jaki kolor do 1,8 ADR? Ten który mam teraz nie ma jeszcze roku a kupiłem zielony z firmy Delphi więc nie jest to najgorsza marka części
-
Sprawa ma się tak, że na kanale 51 wartość jest cały czas 90. Ale to chyba coś się zawiesiło bo po ponownym odpaleniu auta pokazuje inaczej Ale i tak na liczniku jest 70 a panel od klimy pokazuje 90 stopni...
-
Czyli teraz jeśli dobrze myślę temp na klimatroniku powinna być taka sama jak na liczniku ?
-
tak, mam taki sam. Tylko nie wiem na którym kanale mam spr ta temperaturę bo trochę ich tam jest A jak to spr, da redę bez vaga ? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/26-kody-klimatronika/ masz taki panel? tak, mam taki sam. Tylko nie wiem na którym kanale mam spr ta temperaturę bo trochę ich tam jest
-
A jak to spr, da redę bez vaga ?
-
Panowie taka sytuacja, auto po przejechaniu 40 km przy temperaturze na zewnątrz 25 stopni osiąga nie całe 70 stopni... Moja pierwsza diagnoza - termostat. Ale po podpięciu vaga czujnik pokazuje 92 stopnie a w diagnostyce licznika pokazuje 75 stopni. Macie może jakieś sugestie? Dodam, że jadąc rano do pracy wszystko było okey
-
Panowie taka sytuacja, auto po przejechaniu 40 km przy temperaturze na zewnątrz 25 stopni osiąga nie całe 70 stopni... Moja pierwsza diagnoza - termostat. Ale po podpięciu vaga czujnik pokazuje 92 stopnie a w diagnostyce licznika pokazuje 75 stopni. Macie może jakieś sugestie? Dodam, że jadąc rano do pracy wszystko było okey
-
A są istnieją jakieś sposoby aby sprowadzić stan ten cewki? Cena tej cewki wali na kolana a nke bardzo mam od kogo pożyczyć na podmiane
-
Witam Od jakiegoś czasu borykam się z problemem wypadania zapłonu a a4 b5 1,8 ADR PB/LPG. Problem ten najbardziej odczuwalny jest przy przyspieszaniu a najbardziej od obrotów powyżej 4 tys, czuć wtedy jak auto przerywa zarówno na benzynie jak i na gazie. Macie może jakieś pomysły jak usunąć tę usterkę ? Dodam, wymienione zostały przewody i świece, sonda oraz przepływomierz.
-
Prośba o analizę logów A4B5 1.8 ADR
Mateusz_09_09 odpowiedział(a) na Mateusz_09_09 temat w Audi A4 B5
Na LPG też to występuje ale mam wrażenie, że na benzynie jest to bardziej odczuwalne zwłaszcza na zimnym silniku... Przepływomierz jest oryginalny. Ogólnie któregoś dnia go odłączyłem to na zimnym silniku auto szarpało i potrafiło zgasnąć ale już na ciepłym auto zrobiło się bardziej elastyczne i miałem wrażenie, że mocniejsze -
Od jakiegoś czasu pojawia się problem z dławieniem auta. Mianowicie nie raz przy próbie energicznego ruszenia auto nagle schodzi z obrotów i przez chwile nie reaguje na pedał przyspieszania i chodzi tak jakby za chwilę miało zgasnąć. Podobny problem jest przy zmianie biegów przy obrotach 2 - 2,5 tys auto wtedy się dławi i szarpie. Wrzucam logi i może ktoś na ich podstawie będzie w stanie określić czy jest to wina elektroniki czy mechaniki. Dynamiczne: 002, 008, 013 http://vaglog.pl/log_254028.html 002, 007, 013 http://vaglog.pl/log_254029.html 002, 003, 007 http://vaglog.pl/log_254030.html