Skocz do zawartości

martynnn

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O martynnn

Informacje

  • Imię
    martin
  • Miasto
    Rio de Janeiro

Auto

  • Model
    R8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    5.2 V10
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia martynnn

0

Reputacja

  1. martynnn

    1.9 TDI AVF Odcina moc

    Dynamiczne 003 http://vaglog.pl/log_257065.html 008 http://vaglog.pl/log_257064.html 011 http://vaglog.pl/log_257063.html rpowinny byc dobre zmienilem stozek na oryginalną puszke z filtrem oraz znalazlem jakiegos boxa chiptunigowego podpietego do wiazki, nie zauwazylem go poniewaz byl w takim pokrowcu schowany . Odpialem go od akumulatora i jak narazie autko sprawuje sie dobrze ,zobaczymy co bedzie dalej
  2. martynnn

    1.9 TDI AVF Odcina moc

    Czy samochod nie powinien po spięciu turbiny na sztywno jechac normalnie lub poprostu nie tracic mocy przy sprawnych lopatkach na turbinie? umnie jakby wogole nie dzialala turbina a komputer pokazywal ze pompuje. Zmierzylem tez napiecie na zaworku n75 i na zaplonie jest 8v z groszem a po odpaleniu 10 napiecie na zaworku klapy gaszacje skakalo jak szalone na zaplonie a po odpaleniu normalnie 14v odkrylem ze akumulator jest uszkodzony gdyz dopiero po przegazowaniu gasla lampka ladowania na desce. turbina na pelym bucie pompuje 2.3 bar
  3. martynnn

    1.9 TDI AVF Odcina moc

    pompe vacum mam bosha.Po podmiance czujnika cisnienia doladowania pojawila sie migajaca sprezynka swiec zarowych. przeczyscilem wtyczke problem zniknal na chwile i wrocil. Sprobuje wyczyscic turbine i napisze czy pomoglo
  4. martynnn

    1.9 TDI AVF Odcina moc

    Witam jestem posiadaczem audi a4 b6 z silnikiem 1.9 TDI AVF 2004r W samochodzie ostatnimi czasy pojawiły się problemy z turbiną więc postanowilem cos z tym zrobic Samochód podczas jazdy na zimnym silniku pracował tak jak należy natomiast po rozgrzaniu się do 90 stopni oraz przekroczeniu 3,5 tys obrotów przechodził w tryb awaryjny wyłączając turbine oraz wylapujac błąd 17964 - Ciśnienie doładowania-nie osiągnięta granica regulacji Zacząłem wiec od wyczyszczenia przepływomierza oraz czujnika ciśnienia doładowania bez wiekszych rezultatów, następnie podmieniłem ów czujnik od kolegi lecz to również nie pomogło. Zająłem sie więc podciśnieniem sprawdzając wszystkie przewody oraz zaworki, gdy stwierdziłem że wszystko jest ok postanowiłem podmienić zaworek sterowania turbina z zaworkiem egr odłączając całą reszte od podcisnienia pozostawiając tylko podmnieniony zaworek podłączony do turbiny, nadal nic.... odkrecilem gruszke turbiny chcac rozruszac lopatki. Machalem nią chyba z pol godziny lecz to nie wiele pomogło w dalszej kolejnosci sprawdzilem dolot, okazalo sie ze ktos zle zamontowal węża wychodzacego z turbiny ktory wypadal przy dodawaniu gazu. Wąż byl troche przetarty, zamontowalem go poprawnie lecz nadal nic. Aktualnie komputer nie pokazuje zadnych bledow a samochod na zimnym silniku sprawuje sie tak jak powinien lecz ZAWSZE po rozgrzaniu do 90 stopni traci moc na 3 biegu przy 3,7 tys obrtow oraz na 4 przy 4,2 a komputer nie pokazuje zadnych bledow zamiast puszki z filtrem powietrza ktos zamonotowal jakis beznadziejny stozek Prosze o pomoc gdyz juz nie mam wiecej pomyslow co moglo by byc nie tak
×
×
  • Dodaj nową pozycję...