Skocz do zawartości

LukaszRS

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O LukaszRS

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Podlaskie

Auto

  • Model
    A3 8P
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

358 wyświetleń profilu

Osiągnięcia LukaszRS

0

Reputacja

  1. LukaszRS

    A7 FL 3.0BITDI

    Przy zrobieniu softa, koniecznie wrzuć większy IC najlepiej wagner competition. W lato na samym sofcie nie pojezdzisz bo od razu się gotuje, fabrycznie jest za mały IC , jak się nie mylę to z wersji 3.0tdi .
  2. Witam, czy znacie jakąś pewną firmę która sprowadziłaby konkretne auto po wcześniejszych oględzinach , do Polski a następnie odkupiłbym je w formie leasingu ? Znalazłem firmę o nazwie Auto Order , ale mało jest opinii o nich . Polecicie kogoś?
  3. Witam, Panowie orientujecie się czy istnieje możliwość wydłużenia gwarancji , która dobiega końca z powodu upływa lat? Konkretnie chodzi o audi s7 , przebieg 80tyś km , 2013 rok i gwarancja kończy się w maju , czy audi tak jak bmw dopuszcza wydłużenie ? Pozdrawiam
  4. Jak myślicie , czy jest w ogóle sens przerabiać takie auto na wersję poliftową? W przypadku uszkodzonego auta , jest inaczej bo przecież i tak trzeba wrzucić nowe (nie uszkodzone) zderzaki to można dołożyć i kupić poliftowe. Pytam o opinię, ponieważ zastanawiam się nad zakupem a7 ale tylko z silnikiem 3.0 tfsi i ciężko jest znaleźć coś fajnie wyposażonego , a jak już znajdziesz to cena jest dosyć spora.Bardzo podobają mi się wersje poliftowe , ale cena jest za wysoka jak dla mnie ( nie chcę auta w leasing , a raczej nie mogę bo jedno już wziąłem ) i pomyślałem żeby kupić słabo wyposażony egzemplarz , i po prostu dokupić parę gratów , tylko pytanie czy to ma sens, no i jaki byłby tego koszt. Czy w 50 tysiącach się zmieszczę wrzucając zderzaki , lampy i środek w wersji "S" ?
  5. Cześć, oglądnąłem Twój temat z a7 , i widzę że jesteś obeznany w temacie. Chodzi mi o przeróbkę a7 przedlift na polift . Matrixy , zderzaki przód, tył itp , czy mógłbyś co nieco podpowiedzieć jak jest np. z matrixami ? Lampy rozumiem należy zakupić kompletne, ale czy potrzebne są jakieś istotne drobiazgi ? Tak samo z zderzakiem, polift wejdzie p&p ? Z polifta potrzebuję sam zderzak , czy błotniki i maskę też? Może się też orientujecie czy fotele typu "S" z audi a6/s6/rs6 pasują do a7 ?
  6. LukaszRS

    E92 335d by Wodz.

    Jakiś czas temu brat w wystawił im odpowiednią opinię na fb za zrobione auto e60 535d. Ic Wagnera hybrydowe turbo itp , po miesiącu na innej hamowni okazało się że wynik z wykresu od tc performance jest z kosmosu . Brakowało 40km i trochę niuta. Odzew dopiero po wystawieniu negatywnej opinii na fb . Oczywiście najpierw zwalali wine na auto , później na hamownie że zła.. Także nie polecam tej firmy, kłamią i oszukują głupki a później mają Ciebie gdzieś i wmawiają że to.wina auta..
  7. Czy ktoś z was orientuje sie co daje opcjonalny uklad wysechowy RS z chromowanymi koncowkami? Z tym wydechem sa te strzaly podczas zmiany biegow czy jego obecnosc to tylko wyglad?
  8. Jeśli przyjmą tą ustawę, to piszą iż wejdzie w życie już od 1 maja. Miejmy nadzieję że tak się stanie LINK http://wartowiedziec.org/index.php/transport/aktualnosci-i-ekonomia/29501-mniejsza-akcyza-na-silniki-powyej-2000-cm3
  9. Właśnie otrzymałem odpowiedz od salonu Krotoski-Cichy że na nowe RS3 z konfiguratora dają 8 % rabatu. Posiadają w ofercie jedną sztukę na full opcji z rabatem 26 % plus od tej ceny jeszcze ok 15tysięcy w dół dali . Auto służyło do testów dla blogerów motoryzacyjnych i najechane ma ponad 20tyś przebiegu . Cena za taką z konfiguratora to grubo ponad 300 tysięcy. Czekam jeszcze co odpisza mi brokerzy , może macie jakichś sprawdonych lub możecie polecić ? Z chęcią porównam oferty od solidnych brokerów.
  10. Z tą akcyzą to jakies pewne informacje? Bo szczerze to nie słyszałem , możesz przytoczyć jakies zródło? O tym ze FL wchodzi do nowych a3 i s3 to wiem , ale ten zabieg nie dotyczy chyba rs3. Chyba jedynie wypuszczą RS3 w wersji sedan ale czy to miałoby wpływ na cenę? Z zakupem mi się jakoś nie spieszy,ale jak się człowiek nakręci to by chciał jak najszybciej . Gdyby ta cena była chodz zbliżona do 200tysięcy za wersję podstawową to byłoby super, ale sama akcyza od tego auta to worek pieniędzy, nie mówią już o vatach i innych.. A może jest tu na forum ktoś z wtykami do salonów Audi? EDIT: Znalazłem info o tej akcyzie, ciekawe czy to przejdzie czy żądza zdzierstwa przeważy ..
  11. Witam, od pewnego czasu myślę nad zakupem audi RS3 8v , cena za ten model jest trochę wysoka , dlatego zastanwiam się czy samochód zakupić w salonie czy od brokera. Trochę przeczytałem na ten temat, i niektóre osoby twierdziły że auta od brokera samochodowego często są traktowane w ASO jako te niższej kategorii , lub nawet czasami nie obsługiwane w serwisie pomimo gwarancji. Czy ktoś z was orientuje się jakie rabaty można teraz uzyskać w salonie? Domyślam się że to sprawa indywidualna salonu , ile utną % z ceny końcowej . Cena nowego w mojej konfiguracji to 295 tyś, na znanym portalu aukcyjnym jest model jeszcze lepiej wyposażony bo prawie "FULL" z przebiegiem ponad 20 tys , dużo taniej niż ten z konfiguratora ,z programu Audi selection. Chyba akurat ten egzemplarz był "prasówką" do testów blogerów samochodowych poniewaz oglądałem kilka filmów i jest w sumie identyczny z tym z aukcji. Czy ktoś z was zamawiał niedawno auto z salonu lub od brokera? Dodam iż auto nie musi być nowe , w grę wchodza także te używane z niewielkim przebiegiem. Chciałbym się dowiedzieć jak się do tego zabrać, bo szczerze mówiąc będzie to pierwszy nowy samochód który mam zamiar kupić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...