Skocz do zawartości

RAFAL RUDZINSKI

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O RAFAL RUDZINSKI

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Grajewo

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Witam, od dłuższego czasu walczę z gruszka kolektora ssacego. W przeciągu miesiąca zamówiłem już 3 używki i żadna nie działa. Teraz pytanie czy to faktycznie wina gruszki, bo sprzedający twierdzili że są sprawne. Po podłączeniu każdej z nich było słychać że jest w nich ciśnienie bo po odpieciu przewodów było słychać jak ulatuje powietrze, czy to świadczy o szczelności membrany i wtedy przyczyną jest co innego? Może za niskie to ciśnienie? mechanik powiedział żeby zacząć od wymiany samych przewodów podciśnienia, macie jakieś pomysły lub podobne przypadki? A i jeszcze jedno czy to cięgno ma się poruszać na biegu jałowym podczas dodawania gazu czy może pod obciążeniem podczas jazdy?
  2. witam, ponownie, wczoraj byłem u mechanika, który stwierdził, uszkodzenie gruszki od kolektora - pęknięta membrana - i teraz nasuwa mi się pytanie, bo mechanik stwierdził ze to te uszkodzenie powoduje m.in złe wskazania przepływomierza itp., proszę o opinię w tym temacie. A drugie pytanie, czy ktoś z was miał podobny przypadek z gruszką i czy się da to naprawić czy kupić nową lub dobrą używkę?
  3. czyli wymienić? może warto czyścić, co myślicie? Jeśli chodzi o wymianę to może coś polecacie? wysłełem zapytanie do ASO to nówka 760 zł + 260 wymiana zdając starą, strasznie drogo, może jakiś zamiennik kupić? znalazłem kilka http://google.plczesc/przeplywomierz-masowy-powietrza-bremi-30213,audi,a4-8e2-b6-2000-11-2004-12,2-0-130km,5-4731-15507-102806-0-47-30213.html http://google.plczesc/przeplywomierz-masowy-powietrza-bosch-0986280215,audi,a4-8e2-b6-2000-11-2004-12,2-0-130km,5-4731-15507-102806-0-30-0986280215.html http://google.plczesc/przeplywomierz-masowy-powietrza-bosch-0280218058,audi,a4-8e2-b6-2000-11-2004-12,2-0-130km,5-4731-15507-102806-0-30-0280218058.html Warto coś z tego wziąć?
  4. Witam, dziś zrobiłem kilka logów, poniżej linki logi dynamiczne PB http://vaglog.pl/log_259843.html http://vaglog.pl/log_259844.html LPG: http://vaglog.pl/log_259846.html http://vaglog.pl/log_259845.html kanał 91 jeden w trakcie jazdy a drugi na luzie: http://vaglog.pl/log_259847.html http://vaglog.pl/log_259848.html Proszę o analizę.
  5. z tym czujnikiem pokazuje mi błąd 17927 - camshaft adjustiment: Bank 1 : Malfunction P1519-008 - Implausible Signal, 15 tys. km temu był robiony rozrząd, a jakieś 60 tys. wymieniany łańcuch i napinacz. W weekend zrobię logi, dziękuję za podpowiedzi i wyjaśnienie problemu.
  6. Czy mam zrobić jakieś logi aby można było bardziej szczegółowo sprawdzić czemu się bliżej przyjrzeć, jak tak to proszę o info które bloki sprawdzić, Pytanie czy ta nieszczelność w układzie dolotowym może być przyczyną np. tego że w bloku 003 w logach dynamicznych pokazuje mi max wartość 60g/s? czy to nie ma z tym nic wspólnego a winny jest przepływomierz ?
  7. Witam, podczas diagnozy wyskakują mi następujące błędy: 17927, 16804,17536,17545 - mieszkanka za uboga, mieszkanka za bogata, błąd katalizatora i coś z wałkiem rozrządu. Główne objawy to: szarpanie podczas zmiany biegów, samochód uzyskuje moc tak powyżej 3000 obrotów, czytałem że to może mieć wpływ z przepływomierzem, podczas robienia logów bieg 3 przy maksymalnych obrotach wskazanie było w granicach 60g/s Dodatkowo słychać świst podczas jazdy, wcześniej było słychać jak coś rzęzi w zakresie obrotów 2500-3000 ale po uszczelnieniu przewodów od chłodzenia objaw trochę zmalał - może jeszcze jest gdzieś nieszczelność ? Proszę o pomoc co może być popsute. Dodam jeszcze że podczas dojeżdżania do skrzyżowania, np. na biegu jałowym delikatnie faluje momentami 2,3 do 4 machnięć wskazówką - problem dotyczy tylko jazdy na LPG. Dziękuje z góry za porady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...