Skocz do zawartości

180damian180

Pasjonat
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O 180damian180

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Pułtusk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

422 wyświetleń profilu
  1. Witam. I jak sytuacja u Ciebie wygląda? Mi dziś z niewiadomych przyczyn wypial się czujnik temperatury podczas jazdy :/ kurde juz nie wiem sam co jest grane z autem...
  2. No właśnie czuć delikatne bulgotanie na górnym wezu. Co prawda chwilowe ale jest...
  3. Musisz podpiąć pod kompa. Na oko wygląda na uszkodzony czujnik położenia wału lub czujnik temperatury ( ten 4 piny przy głowicy ). Przewody obowiązkowo do wymiany + sprawdzenie cewki WN czy niema przebicia.
  4. Kolego, czujnik temperatury! Miałem ostatnio to samo. Wymiana czujnika, tego przy głowicy na 4 piny powinna pomoc. Pozdrawiam.
  5. Zbiornik i korek wymieniony. A problem i tak dalej jest. Tzn dziś byłem w trasie, zajechalem zatankować. Zapłaciłem, wsiadam i włączam zapłon, a na szafie 95-100 stopni. Nie wiem już sam co jest grane...
  6. Witam, auto odwiedziło dwóch mechaników. Powiedzieli, że wszystko jest ok. Problem tak więc pozostał dalej. Według mnie winny chyba będzie zbiorniczek wyrównawczy. Otóż po odkręceniu korka widać w zbiorniczku taki jakby metalowy pierścień - korek wciska sie w niego po dokręceniu. U mnie ten pierścien jest zardzewiały i ma nierówności. Mam wrażenie, że własnie przez to układ gubi ciśnienie. A jezeli niema ciśnienia, to układ nie dziala prawidlowo. Dodam, że dziś oglądałem identyczne audi jak moje, i tam było niewielkie cisnienie w układzie, a wyżej wymieniony pierścien w zbiorniczku był czysciutki i gładki. U mnie w przewodach nie czuc żadnego ciśnienia. Tak więc jutro kupię zbiorniczek, i zobaczymy co wyjdzie...
  7. Dziś odstawiam auto do mechanika w celu sprawdzenia pompy, chlodnicy, czujników itp. Dam znać jakie będą efekty. Sam się już poddaje. Wczoraj, byłem u niego i sam stwierdził, że pompa ma wg. niego za słaba wydajność przy gazowaniu. Lukasz, mówisz o pasku rozrządu?
  8. Pompa podobno jest INA. Ale to mi mechanik zakładał, wiec musze mu ufać na słowo.
  9. Chłodnica robi się cała gorąca, ale jak sprawdzić jej droznosc? Fakt, jak składalem króciec, to posmarowalem go silikonem. Może faktycznie się trochę coś nim usmarowalo. Dodam jeszcze ze dziś patrzyłem wężyk przelewowy w silniku 1.8t, i tam płyn w większej ilości się przelewa... u mnie leci na dużych obrotach, a tam nawet na wolnych obrotach płyn leciał... A miał ktoś z was przypadek, że nowa pompa była wadliwa i nie pompowania odpowiednio? Bo też zastanawiam się nad tą pompą...
  10. Tak, termostat włożony sprężyna do bloku. Wczoraj jednak jak wróciłem z pracy, to obydwa węże były gorące i płyn w zbiorniczku również. Widać też było, że płyn normalnie się przelewa nawet na małych obrotach wezykiem przelewowym. Coraz bardziej zaczynam obstawiać zacinajacy się ori termostat... A to już trzeci.
  11. To powiedzcie mi jak go krok po kroku odpowietrzyc. Pompa była założona nowa 20 tys km temu... Termostat wsadzony dupka do silnika... I dodam że pompa jest chyba ok, bo auto po nocy normalnie potrzebuje kilka km aby się rozgrzać do 90 stopni...
  12. Witam. Dalej walczę z autem. Głupieje juz totalnie. Niech mi ktoś powie, jak ma lecieć płyn wezykiem przelewowym. Bo wydaje mi się, że u mnie leci za słabo, bo na wolnych obrotach nic nie leci. Dopiero jak go przegazuje na 4 tys obr to raz plunie z niego. Czujnik temperatury założyłem nowy, i na kanale 49 temp dalej oscyluje w granicach 96-98 stopni. Wczoraj wróciłem z trasy 40km, i po krótkim postoju wskaźnik wskoczył na 100 stopni, a w przewodach się bomblowalo. Zauważyłem teraz, że podczas jazdy jak auto pracuje na ok 4 tys obr to schładzania silnik do 90 stopni na 49 kanale. Jadąc spokojnie na ok 2 tys obr temperatura wraca na 96-98 stopni.
  13. A u Ciebie jak wygląda sprawa zbiorniczka? Teraz przejechałem 40km i fakt pada śnieg i jest zimno, to płyn w nim był ciepły a wąż dolny nadal zimny.
  14. Nagrzewnice plukalem. Wpisz sobie na YouTube płukanie nagrzewnicy 1.6 ahl. Tam jest jeden mlj flm. Sam juz nie wiem o co chodzi. Teraz go nawet odpowietrzam i z przewodu z dziurką nie chce lecieć płyn. Tylko na dużych obrotach leci...
  15. A skąd kolego jesteś? Bo szukam kogoś, kto pomogłyby mi to odpowietrzyc. Bo albo ja coś źle robie, albo auto jest tak uparte...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...