Skocz do zawartości

wojziom8

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wojziom8

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Kielce

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia wojziom8

0

Reputacja

  1. wojziom8

    Problem z odpaleniem.

    Mechanik zauwazyl ze walki były przestawione o 1 zab wzgledem wału. Po korekcie auto odpalilo ale bardzo kopciło na siwo i wogole nie miało mocy. Teraz trzeba dlugo krecic aby odpalilo i raz załapie i od razu zgasnie albo odpali i kopci, nie ma mocy i po chwili gasnie.
  2. wojziom8

    Problem z odpaleniem.

    GOLI nie probowałem, jesli to zadziała to co to bedzie oznaczac??
  3. wojziom8

    Problem z odpaleniem.

    Pierwsze co zrobilem to podlaczylem kompa - zero bledow.
  4. wojziom8

    Problem z odpaleniem.

    Pompa była odpowietrzana kilka razy. Na przewodach nie ma nawet drobnego pecherzyka powietrza. Kiedys tez rozbierałem przewody paliwowe i nie było problemow z odpaleniem. Tak samo przy wymianie przelewow auto odpalalo bez problemu.
  5. wojziom8

    Problem z odpaleniem.

    Witam. Pacjent 2.5TDI AKE 180km quattro. Po remoncie glowic, poskladaniu wszystkiego, ustawieniu rozrzadu i kąta wtrysku według znakow silnik nie dziala. Uklad odpowietrzony kilka razy, zero bledow. Po kreceniu rozrusznikiem przez ok 4s, silnik odpali pochodzi przez ok 4s trzymajac niskie obroty (450obr/min) po czym obroty podskocza do ok 600obr/min i silnik gasnie. Na plaku silnik pracuje tak jak powinien, wkreca sie na obroty, reaguje na gaz ale po odstawieniu plaka od razu gasnie. Ma ktos jakiś pomysł co moze byc nie tak??
  6. Tak, na Basic Setting logi pokazuja ze kąt ładnie sie przestawia i słychac to po pracy silnika. Tylko kiedy dynamicznie przyspieszam to kiedy odejmuje gaz to auto zamiast zwalniac to przez moment czuje ze ma wiekszego kopa, jest takie szarpniecie do przodu i myslalem ze to moze byc tego przyczyna.
  7. Witam Podłączyłem auto pod komputer i w oko rzuciły mi sie dane z grupy 004. Mianowicie pompa do 2000obr/min ma kat wtrysku ustwaiony na 0.0 i dopiero po przekroczeniu tej granicy ustawia sie tak samo jak w okienku 2 czyli tym w ktorym jest pokazywana wymagana wartosc przez ECU. Kat wtrysku jest ustwaiony poprawie (1.6 ATDC). Nie mam zadnego bledu zwiazanego z pompa. Ktos ma pomysl co to moze byc??
  8. wojziom8

    Blokada drzwi

    Witam. Zauwazylem w swoim Audi a4 b6 ze kiedy nacisne przycisk od zamykania drzwi ktory znajduje sie w drzwiach kierowcy kolo klamki to wszystkie drzwi sie zamykaja. Lecz kiedy naciskam przycisk odblokowania to reaguja tylko drzwi po prawej stronie, a po lewej nadal sa zamkniete. Wie ktos moze gdzie powinienem szukac przyczyny usterki?? Z gory dziekuje za pomoc. Pozdrawiam
  9. Szukałem na forum ale nie znalazłem informacji ktory silniczek jest odpowiedzialny za te strefe.
  10. Witam. Posiadam Audi a4 b6 2001r. Mam problem z nawiewem a mianowicie boczne kratki (zaznaczone na zdjeciu [https://zapodaj.net/f4cd1e49a0358.jpg.html])]) sie nie zamykaja i cały czas dmuchaja. Mozliwe ze jakis silniczek sie zablokował albo sie zepsuł tylko nie wiem gdzie znajduje sie silniczek odpowiedzialny za te 2 kratki i jak sie do niego dostac. Z gory dziekuje za pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...