Skocz do zawartości

Paweł Rachwał

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Paweł Rachwał

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Brzozów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. OK. wezmę się za sprawdzenie tego...tzn..przepatrzeć czy na którymś kablu poprostu nie jest uszkodzony pancerz kabla tak??
  2. Witam, W moim Audi A4 B6 mam problem z szybą kierowcy. Szyba działa, lecz odsuwa się i zasuwa po około 1 cm - trzeba klikać kilkanaście razy w przycisk żeby ją odsunąć albo zasunąć. Dodam, iż z kluczyka (domykanie szyb) działa tak samo...czyli trzymając naciśniety kluczyk szyba się zasuwa stoponiowo po 1cm... Co to może być??? druga szyba pasażera działa normalnie.
  3. Szczerze auto chodzi tak samo jak i przed remontem...tzn..przed awarią... robocizna niby 400zł..ale na częściach sobie dorobił..bo wszystko on zamawiał. Póki co auto chodzi, i oby tak dalej.
  4. Gniazda widziałem...mechanik wyciągnął mi głowice i osobiście sam zawoziłem do regeneracji ( wstawili tulejki). W gniazdach z jednej strony były mocno odbite miejsca gdzie były oringi..tak jakby wydusiły w głowicy rowki..także dość było czuć to pod palcem...po regeneracji było gładko. przebieg na liczniku 278 tyś km.
  5. Oki,. dzięki koledzy.. Orientacyjny koszt naprawy głowicy to 600-800zł...mechanik zdemontuje ją to pójdzie do zrobienia...co dalej to się okaże.. AUTO NAPRAWIONE !!! NIESTETY KOSZT TEJ OPERACJI 2250ZŁ ! miały być do wymiany uszczelki wtrysków...a okazało się że wyrobione są gniazda wtryskowe w głowicy....
  6. Czy po ostrym bucie gotuje płyn?Weze idące od silnika te od płynu chłodzącego puchną? Twardnieją? Nie gotuje płynu...węże też nie są spuchnięte. LOGI http://vaglog.pl/log_267601.html http://vaglog.pl/log_267600.html http://vaglog.pl/log_267599.html http://vaglog.pl/log_267598.html Proszę o sprawdzenie. Koledzy...wtryski dziś mechanik wyciągnął...chciał wymienić uszczelniacze wtrysków..ale...GŁOWICA jest bardzo wyrobiona...i twierdzi że nowe oringi nie pomogą...patrzyłem...i są dość głęboko odbite w głowicy miejsca gdzie był oring...czuć mocno pod paznokciem... Także głowica do wymiany...co dalej to bede na bieżąco informował...A jak by ktoś mógł rzucić okiem na wyżej wrzucone logi był bym wdzięczny..z moich oględzin 3 wtrysk też się kończy..( wg logów) no chyba że tak pokazuje bo nieszczelny na głowicy ??
  7. Masła nie ma na bagnecie...po przejechaniu 5 km płynu w zbiorniczku troche przybyło..także może jednak nie ubywa...BYŁEM U MECHANIKA to obstawia że to uszczelnienie wtrysków...że przepuszcza ropę do oleju...bo olej nie ma lepkości...i nie spala paliwa bo śmierdzi z rury... jestem umówiony na jutro ..koszt szacowany 600zł...( w tym wymiana oleju i filtra oleju) Masła nie ma na bagnecie...po przejechaniu 5 km płynu w zbiorniczku troche przybyło..także może jednak nie ubywa...BYŁEM U MECHANIKA to obstawia że to uszczelnienie wtrysków...że przepuszcza ropę do oleju...bo olej nie ma lepkości...i nie spala paliwa bo śmierdzi z rury... jestem umówiony na jutro ..koszt szacowany 600zł...( w tym wymiana oleju i filtra oleju) Zrobilem LOGI grup 4 13 18 i 23. GRUPA 4: ,0.00,882,0.0,7.1,0.0,,,,,,,,,, ,0.38,861,0.0,7.7,-0.6,,,,,,,,,, ,0.78,861,0.0,7.7,-0.6,,,,,,,,,, ,1.18,882,0.0,7.1,-0.6,,,,,,,,,, ,1.57,861,0.0,7.7,0.0,,,,,,,,,, ,1.97,882,0.0,7.7,0.0,,,,,,,,,, ,2.35,882,0.0,8.2,0.0,,,,,,,,,, ,2.75,882,0.0,8.2,0.0,,,,,,,,,, ,3.15,882,0.0,7.1,0.0,,,,,,,,,, GRUPA 13: ,0.36,-1.44,-1.01,2.61,-0.16,,,,,,,,,, ,0.76,-1.44,-1.04,2.59,-0.14,,,,,,,,,, ,1.14,-1.44,-1.01,2.54,-0.12,,,,,,,,,, ,1.54,-1.44,-0.99,2.52,-0.12,,,,,,,,,, Grupa 18: ,0.00,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,, ,0.40,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,, ,0.80,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,, ,1.20,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,, ,1.58,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,, ,1.98,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,, ,2.38,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,, ,2.77,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,, GRUPA 23 ,0.00,-3.0,-2.0,6.0,1.0,,,,,,,,,, ,0.38,-2.0,-2.0,5.0,-2.0,,,,,,,,,, ,0.78,-2.0,-1.0,5.0,0.0,,,,,,,,,, ,1.18,-5.0,-3.0,3.0,1.0,,,,,,,,,, ,1.58,-4.0,1.0,5.0,-1.0,,,,,,,,,, ,1.98,-3.0,-1.0,2.0,-2.0,,,,,,,,,, ,2.38,-6.0,0.0,-2.0,-2.0,,,,,,,,,, ,2.78,-5.0,-4.0,-1.0,-4.0,,,,,,,,,, Masła nie ma na bagnecie...po przejechaniu 5 km płynu w zbiorniczku troche przybyło..także może jednak nie ubywa...BYŁEM U MECHANIKA to obstawia że to uszczelnienie wtrysków...że przepuszcza ropę do oleju...bo olej nie ma lepkości...i nie spala paliwa bo śmierdzi z rury... jestem umówiony na jutro ..koszt szacowany 600zł...( w tym wymiana oleju i filtra oleju) Masła nie ma na bagnecie...po przejechaniu 5 km płynu w zbiorniczku troche przybyło..także może jednak nie ubywa...BYŁEM U MECHANIKA to obstawia że to uszczelnienie wtrysków...że przepuszcza ropę do oleju...bo olej nie ma lepkości...i nie spala paliwa bo śmierdzi z rury... jestem umówiony na jutro ..koszt szacowany 600zł...( w tym wymiana oleju i filtra oleju) Zrobilem LOGI grup 4 13 18 i 23. GRUPA 4: ,0.00,882,0.0,7.1,0.0,,,,,,,,,, ,0.38,861,0.0,7.7,-0.6,,,,,,,,,, ,0.78,861,0.0,7.7,-0.6,,,,,,,,,, ,1.18,882,0.0,7.1,-0.6,,,,,,,,,, ,1.57,861,0.0,7.7,0.0,,,,,,,,,, ,1.97,882,0.0,7.7,0.0,,,,,,,,,, ,2.35,882,0.0,8.2,0.0,,,,,,,,,, ,2.75,882,0.0,8.2,0.0,,,,,,,,,, ,3.15,882,0.0,7.1,0.0,,,,,,,,,,GRUPA 13: ,0.36,-1.44,-1.01,2.61,-0.16,,,,,,,,,, ,0.76,-1.44,-1.04,2.59,-0.14,,,,,,,,,, ,1.14,-1.44,-1.01,2.54,-0.12,,,,,,,,,,,1.54,-1.44,-0.99,2.52,-0.12,,,,,,,,,, Grupa 18: ,0.00,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,, ,0.40,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,, ,0.80,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,, ,1.20,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,, ,1.58,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,, ,1.98,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,, ,2.38,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,, ,2.77,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,,GRUPA 23 ,0.00,-3.0,-2.0,6.0,1.0,,,,,,,,,, ,0.38,-2.0,-2.0,5.0,-2.0,,,,,,,,,, ,0.78,-2.0,-1.0,5.0,0.0,,,,,,,,,, ,1.18,-5.0,-3.0,3.0,1.0,,,,,,,,,, ,1.58,-4.0,1.0,5.0,-1.0,,,,,,,,,, ,1.98,-3.0,-1.0,2.0,-2.0,,,,,,,,,, ,2.38,-6.0,0.0,-2.0,-2.0,,,,,,,,,, ,2.78,-5.0,-4.0,-1.0,-4.0,,,,,,,,,, Nie wiem czy dobrze to zrobiłem..a tym bardziej nie wiem co to oznacza....gdyby ktoś był tak dobry i mi powiedział co te liczby oznaczają to był bym wdzięczny..
  8. Koledzy nie wiem ale nie da rady zrobić logów...jak klikam w select... potem engine...lecą sekundy i wyskakuje błąd połączenia.. ALE CO GORSZA ZAUWAŻYŁEM:: Ubywa płynu chłodniczego ( około 1cm - po przejechaniu nie więcej niż 200km) i na bagnecie na oleju pokazują się bąbelki powietrza/wody...także płyn idzie w olej.. Czyżby to uszczelka pod głowicą??
  9. Ok dzięki Zamówię kabelek i bede próbował diagnostykować Ok dzięki Zamówię kabelek i bede próbował diagnostykować Koledzy podpiąłem dzisiaj kabel i wyskoczył błąd 16687 Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 35-10 - - - Intermittent Adress 03 ABS Brakes FRONT D1320 Czy ktoś coś wie na ten temat...kurcze nie da sie wiecej w tym programie nic zrobić.. Trzeba jakąś licencje czy coś..nawet błędów nie wykasuje albo nie umie
  10. http://allegro.pl/kabel-diagnostyczny-interfejs-vag-com-kkl-obd2-ii-i6236731774.html Myślisz że ten kabel wystarczy?? a jakiś program...jaki polecacie,..który można zainstalować na windows 7 i gdzieś za darmoche pobrać??
  11. Olej jest 5w40 Castrol Edge...niby co 15 tyś zmieniany był wynika z naklejek...hmmm...bede musiał dać autko do remontu gdzieś..
  12. hmm..no nic...widzę że musze podjechać na kompa jednak... ale gdyby ktoś miał jeszcze jakieś sugestie to proszę pisać...
  13. O to chodzi że narazie nie mam możliwości podpięcia kompa, bo jestem na delegacji a nie chce dawać do nieznanego mechanika.. chciałem najpierw podpytać co to w ogole może być...może ktoś miał to samo...czytałem np. że włącznik świateł coś ma wspólnego że nie chce palić...ale u mnie to nie pomaga... Czekam na jakieś podpowiedzi...
  14. Witam, jestem tutaj nowy, ale mam problem z moim autkiem AUDI A4 B6 1.9 TDI 131KM z 2001roku. Kupiłem autko jakieś 3 miesiące temu...po miesiącu miałem objaw że autko traciło moc ( powyżej 2 tyś jechało dobrze gdy się turbo włączyło), ale do 2 tyś był muł....więc wymieniłem wtedy filtr paliwa, pozaglądałem tu i tam..i jakoś objaw znikł... Po upływie 2 miesięcy od ostatniej awarii silnik zaczął zaraz po odpaleniu kopcić przez chwilkę białym dymem. ( przez 3-5dni). Teraz bardzo ciężko odpala...a gdy zapali ( po 2x 0,5 minuty kręcenia rozrusznikiem średnio ) leci chmura białego dymu. Autko raz telepie, szarpie jakby na 3 baniaki chodziło...raz normalnie się zachowuje. Po ruszeniu z miejsca autko jedzie normalnie, ma moc, nie dymi po rozgrzaniu się. Problemy z odpaleniem są na zimnym i ciepły silniku, lecz nie zawsze... czasami pali na dotyk. Co to może być?? miał ktoś coś podobnego? Proszę o pomoc. Co sprawdzić ?? Do kompa nie mam dostępu żeby podłączyć..;(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...