Skocz do zawartości

copley

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O copley

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    kraków

Auto

  • Model
    brak
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia copley

0

Reputacja

  1. Witam, Niestety próba z bańką z olejem napedowym nie przyniosla rezuatatu, Odpala coraz gorzej, raz rano nie odpalil w ogóle dopiero po kilku minutach dobrego krecenia... Serdecznie dziekuje za probe pomocy, auto zostaje odstawione jutro do warsztatu na tulejowanie gniazd pompek. Jak tylko odbiore napisze opinie dla innych o tym zabiegu. Edit : 03.07.2016 Witam, Dostałem informację, że usterka jest usunięta - uszkodzony był jednak jeden pompowtryskiwacz, został wymieniony i razem z nim ponownie uszczelki przy tym wtrysku. Nie było potrzeby zakładania tulei w gniazdach. Autko odbieram w następnym tygodniu. W życiu nie spodziewałbym się, że taki objaw zapowietrzania może dawać uszkodzona pompka.. Mam nadzieję, że nie wtopie kasy z tą naprawą Dzięki serdeczne za info ! Co o tym myślicie ? Rozwiąże to problem tym razem na długi czas ?
  2. Z tym odpaleniem w 80 procentach to właśnie chodziło o to że próbuje raz zachcechlac a potem już tylko martwe kręcenie.. także nawet rano raz nie odpali.. Dzięki Koledzy będę próbował !
  3. Witam wszystkich serdecznie ! Mam problem z silnikiem AJM 115km. Autko pół roku temu przeszło wymianę uszczelki pod głowicą (olej zmieszał się z płynem). Przy tej okazji zostało wymienione parę rzeczy (generalnie remont silnika, sp. szczelnosci bloku i głowicy, regeneracja czesciowa głowicy). Po pół roku zaczęły się problemy z odpalaniem na ciepłym silniku po chwili postoju - wizyta u tunera i zmiana mapy nie pomogła. Diagnoza bardzo polecanego mechanika -uszczelki pompek. Po wymianie zapowiedział, że możemy za pół roku niesiety zobaczyć się ponownie, z racji nie zregenerowanych i wybitych gniazd. Odebrałem auto które zapalało jak z fabryki od dotkniecia- jeszcze nigdy tak nie było czy zimny czy ciepły. Niesiety po 4 dniach jazdy (okołov 500km m.in. autostrada) Auto nie pali po nocy. Pierwsza prob zapalenia konczy sie jakby odpaleniem w 80% i zgasnieciem. Potem krecenie nic nie daje i czasami zapala po godzinie i kilkunastu probach dlawiac sie jak wczesniej na ciepłym. Mechanik poleca tulejowanie gniazd i jest pewien na 100%, ze rozwiaze to problem. Czy mieliście już styczność z tą usługą ? Jest szansa powodzenia na długi okres? Czy myślicie że ma racje ze sa to te gniazda ? Wczesniej nie palil na ciepłym bardziej a teraz po nocy. Gdy rozpale to parogodzinne przerwy nie szkodza jedynie dłuższy postój w nocy. EGR wyrzucony, brak klapy gaszącej, auto doinwestowane vacuum sprawdzana, wtryski podobno tez b.dobre po odczytach vag. Przed remontem uszczelki pod glowicą z odpalaniem nie bylo problemu, mechanik mówi, że to dlatego, że zostały "ruszone" stare uszczelki a gniazda nie zregenerowane. Proszę o pomoc i opinie o tulejowaniu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...