Witam, około miesiąca temu padła klima. Nie miałem czasu i tyle umiejętności żeby naprawić tą usterkę, mianowicie klima się właczała dmuchała ale ciepłym powietrzem, pomyślałem że brakuje freonu. Pojechałem do mechanika, sprawdził i mówi że freon jest na odpowiedni poziomie i powinna klima chłodzić(nie dobijał jej zostawił jak było), nie naprawiłem tej usterki. 3 dni temu podczas jazdy straciłem moc, tak jak by turbo w ogóle nie działo. Wróciłem do domu sprawdziłem czy wszystko koło egr jest podkręcane bo czyściłem kilka dni wcześniej po czym przejechałem +/-600km i było okej po czyszczeniu. Wracając do wątku wszystko dokręciłem wyjechałem sprawdzić cz dalej to samo. Podjechałem do znajomego wpięliśmy vaga wyszło to :
Kod:17994-Elektrozawór poduszki zawieszenia silnika, zwarcie obwodu do plusa - Nieciagły
Kod:18043-CAN,Komunikacja silnika/AC:zagubiony lub wadliwy sygnał -Stały
Kod:16485-Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza -Stały
Kod:17552-Czujnik przepływu masy powietrza,obwód otwarty/zwarcie do uziemienia -Nieciągły
Kumpel odrazu powiedział że przepniemy ten czujnik "przepływomierz powietrza" też ma a4, ale nie zrobiliśmy tego i tylko docisnęliśmy poruszaliśmy kablem Tym co idzie własnie do przepływomierza. Wyjechaliśmy na ulice, jedziemy niby wszystko wróciło do normy. Wracamy do niego pogadałem z nim wsiadam w autko i do domu, ucieszony że to nie turbo i problem z głowy. Jade jade no i chce go docisnąć a tu znowu to samo. No i zauważyłem że dopóki auto się nie zagrzeje do temperatury +/-90stopni to Ciagnie tak jak powinien od dołu.A jak się nagrzeje to potem traci moc. Proszę o jakieś rady, jestem na takiej większej wsi wiec dostęp do cześci jest średni. Muszę to naprawić, żeby wrócić do domu po pracy.
a i dodam że przeczyściłem przepływomierza powietrza brake cleanerem i nie odkrecałem tych dwóch śrubek bo podobno one są od kalibracji, mogło to nic nie dać i trzeba wymienić na nowy ale poczekam aż się ktoś wypowie