Skocz do zawartości

Rayzo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rayzo

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    D-Ś

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

80 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Rayzo

0

Reputacja

  1. Rayzo

    Wymiana rozrządu - procedura

    A wie ktos moze co oznaczaja żólte fabryczne kropki na kazdym z wariatorow dodam ze na wariatoze walka wydechowego banku1 jest nawet wyciecie na obudowie w miejscu żóltego punktu?
  2. Rayzo

    Wymiana rozrządu - procedura

    Tez o tym myslalem ale sa to czujniki indukcyjne wiec sadze ze predej jezeli byllby uszkodzony to wogole by nie wskazywal niz przeklamywal. Fakt zastanawialem sie nad czujnikiem ze wzgledu na to ze walek przy wskazaniu na vagu gr93 "0" jest ewidentnie odchylony w porownaniu do walka ssacego rowniez w pozycji 0. Widac to po wcieciu na blokade. Wciecie walka ssacego jest ustawione ok blokada pasuje natomiast wciecie walka wydechowego jest zblizone bardziej do pionu co uniemozliwia zalozenie blokady. Vag pokauje wtedy 0 ale pojawia sie wypadanie zaplonow a silnik pracuje tragicznie ewidentnie nie na wszystkie gary. Zastanawiala mnie rowniez "ala" zebatka z ktorej impuls bierze czujnik z tylu walka jest ona przykrecona rowniez sróba, czy czasem ona nie jiest przekrzywiona, nie wiem jak jest mocowana ale pewnie pasuje tylko w 1 pozycji. Nie rozbieralem tego a ze zdjec krazacych w necie za wiele nie widac.
  3. Rayzo

    Wymiana rozrządu - procedura

    cheka nie wywala nawet nie mrygnie a wypadanie sie pojawia podczas jazdy wiec ciezko mi stwierdic co ile i z jaka czestotliwoscia na postoju jest ok na ta chwile mam -1,0,6,0 i gdy ustawie walek z pozycji 3 na 0 jest on ewidentnie przekrecony i blokady juz wtedy nie spasuje. Jeszcze chcem sprobowac zblokowac wal na dedykowanej blokadzie a nie sugerowac sie cechami fabrycznymi kolo+obudowa zalozyc blokade na poluzowanych 2 wariatorach banku1 delikatnie ruszyc walkami zeby blokada idealnie sie spasowala i wszystko poskreacac. Wydaje mi sie ze to ostatnie sensowne rozwiazanie. Utrapieniem aktualnego ustawienia jest drganie karoserji na postoju lecz na obrotomiezu wskazowka stoji w jednej pozycji.
  4. Rayzo

    Wymiana rozrządu - procedura

    Vag 3.11 jeszcze mam pytanie czy na samych walkach nie ma przypadkiem jakiegos znaku ktory odpowiada pozycji 0 czy jest to tylko kwestia spasowania blokady ktora teoretycznie ustawia walki do pozycji 0?
  5. Rayzo

    Wymiana rozrządu - procedura

    Za kazdym razem po ustawieniu kasowalem bledy+wartosci grupy 93. Zgadza sie ze nastawienie 4x0 to skaplikowana sprawa i czasochlonna lub bardziej dla ludzi cierpliwych u mnie bylo w bliskiej okolicy 0 czyli -1,1 do -2,2 przy cieplym silniku i tak te wartosci o te max 2 stopnie sie zmieniaja. Zastanawia mnie poprostu fakt ze bank2 wyszedl idealnie gdzie w kazdej chwili moge zalozyc blokady i vag rowniez pokazuje 0 natomiast bank1 widac ze walek wydechowy gdy doregolowalem go na 0 jest ewidentnie odchylony wzgledem ssacego i mozna zapomniec o zalozeniu blokady. Moze problem tkwi od strony naciagniecia paska lub zlikwidowania luzu na wariatoze ale dokrecalem go za pomoca dedykowanego klucza max w prawo. Zastanawia mnie tylko fakt ze zaraz po zlozeniu i sprawdzeniu za pierwszym razem walki na bank1 mialy wartosci -6 ssacy i 6 wydechowy wiec byly skrecone wzgledem siebie natomiast bank2 wyszedl idealnie i dlatego zastanawiam sie ze moze poprostu pasek napiolem niewlasciwie lub za mocno skrecilem wariatory dokrecajac sroby co spowodowalo niewlasciwe napiecie paska.
  6. Rayzo

    Wymiana rozrządu - procedura

    Witam Mam pewien problem, a mianowicie wymienilem kompletny rozrzad wraz z p.wody oczywisie na blomadach wal+walki. Odpalenie i sprawdzenie vagiem grupy 93 -6, 0, 6, 0 . Silnik pracowal fajnie. Po ustawieniu 4x0 czyli 2x0 na bank1 pojawily sie same wypadania zaplonu na 1.2.3.cylindrze. Dodam ze po ustawieniu 0 walek wydechowy bank1 jest wizualnie sporo odchylony co uniemozliwia wlozenie blokady. Pomimo tego vag pokazuje ze jest 0 a silnik pracyje tragicznie. I tu pojawia sie moje pytanie co moglem zrobic nie tak lub czy wariator lub elektrozawor przypadkiem nie ma na to wplywu. Z gory dziekuje wszystkim za pomoc bo juz brak mi pomyslow. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...