-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Marcin Fink
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Swarzędz
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BRE
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Marcin Fink
0
Reputacja
-
Marcin Fink zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Witam Padł mi sterownik od wentylatora. Mam pojedynczy wentylator z klapami. Planuje wywalić cały moduł pojedynczego wiatraka i wsadzić tam podwójny jak na zdj. Będzie działać to P&P czy komputer ogarnie sterownik i nie będzie wywalać błędów? Pozdrawiam!
-
Witam. Na 99% mam uszkodzony sterownik wentylatora chłodnicy. Działa on na poziomie 10% prędkości a kolejny bieg dopiero zarzuca na 80%, brakuje mu tych pośrednich prędkości. Przez co ugotowała mi się sprężarka od klimy... Mam pojedynczy wentylator a obok "żaluzje", kod sterownika 8E0 959 501AD . Szukałem, nie znalazłem takiego sterownika do pojedynczego wentylatora (są jakieś inne zamienniki koszt ok 400zł). Czy jest możliwość podłączenia sterownika od podwójnych wiatraków? Jak to wygląda w praktyce czy będzie działał bez żadnych problemów. Rozważam też rozbiórkę sterownika i sprawdzenie środkla. Albo też wymianę całego modułu wentylatora na podwójny wraz ze sterownikeim, chyba wyjdzie taniej, będzie to chodzić P&P ? Pozdrawiam. Teraz dopiero zauważyłem, że temat w złym dziale... przepraszam.
-
Witam. Pojawił się ostatnio problem w moim Audi 2.0 TDI BRE konkretnie to podczas dodawania gazu czy to na zimnym czym już nagrzanym silniku z rury wydobywa się biały dym jest go dosyć dużo. Widać go w tylnym lusterku. Najwięcej go jest na 1 i 2 biegu. Podczas jednostajnej jazdy też czasami widać. Zauważyłem też zwiększone spalanie. Po mieście pali powyżej 10l, normalnie ok 6-7.Nie śmierdzi olejem. Poziom oleju jak i płynu chłodniczego na stałym poziomie. Spotkał się ktoś z czymś takim? Niestety nie mam możliwości zrobienia logów. Pozdrawiam.
-
Rns-e problem z dźwiękiem BT - rozmówca słyszy szumy
Marcin Fink opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam. Sprawa wygląda następująco.. Na postoju gdy silnik jest wyłączony rozmowa przez bluetooth nie sprawia żadnego problemu, ja słyszę rozmówcę, rozmówcę również mnie słyszy bez żadnego problemu. Dźwięk jest bardzo ładny. Problem pojawia jest podczas jazdy nawet przy niskich prędkościach wtedy podczas rozmowy rozmówca ma w słuchawce bardzo mocne szumy i praktycznie nie jest w stanie zrozumieć co się do niego mówi. Jest to spowodowane jakimiś zakłóceniami czy może problem z mikrofonem? Gdzie się on znajduje? Słyszałem, że gdzieś w podsufitce gdzieś w tych krateczkach od włączników światełek.