Skocz do zawartości

Marcin Fink

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marcin Fink

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Swarzędz

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Marcin Fink

0

Reputacja

  1. Witam Padł mi sterownik od wentylatora. Mam pojedynczy wentylator z klapami. Planuje wywalić cały moduł pojedynczego wiatraka i wsadzić tam podwójny jak na zdj. Będzie działać to P&P czy komputer ogarnie sterownik i nie będzie wywalać błędów? Pozdrawiam!
  2. Witam. Na 99% mam uszkodzony sterownik wentylatora chłodnicy. Działa on na poziomie 10% prędkości a kolejny bieg dopiero zarzuca na 80%, brakuje mu tych pośrednich prędkości. Przez co ugotowała mi się sprężarka od klimy... Mam pojedynczy wentylator a obok "żaluzje", kod sterownika 8E0 959 501AD . Szukałem, nie znalazłem takiego sterownika do pojedynczego wentylatora (są jakieś inne zamienniki koszt ok 400zł). Czy jest możliwość podłączenia sterownika od podwójnych wiatraków? Jak to wygląda w praktyce czy będzie działał bez żadnych problemów. Rozważam też rozbiórkę sterownika i sprawdzenie środkla. Albo też wymianę całego modułu wentylatora na podwójny wraz ze sterownikeim, chyba wyjdzie taniej, będzie to chodzić P&P ? Pozdrawiam. Teraz dopiero zauważyłem, że temat w złym dziale... przepraszam.
  3. Witam. Pojawił się ostatnio problem w moim Audi 2.0 TDI BRE konkretnie to podczas dodawania gazu czy to na zimnym czym już nagrzanym silniku z rury wydobywa się biały dym jest go dosyć dużo. Widać go w tylnym lusterku. Najwięcej go jest na 1 i 2 biegu. Podczas jednostajnej jazdy też czasami widać. Zauważyłem też zwiększone spalanie. Po mieście pali powyżej 10l, normalnie ok 6-7.Nie śmierdzi olejem. Poziom oleju jak i płynu chłodniczego na stałym poziomie. Spotkał się ktoś z czymś takim? Niestety nie mam możliwości zrobienia logów. Pozdrawiam.
  4. Witam. Sprawa wygląda następująco.. Na postoju gdy silnik jest wyłączony rozmowa przez bluetooth nie sprawia żadnego problemu, ja słyszę rozmówcę, rozmówcę również mnie słyszy bez żadnego problemu. Dźwięk jest bardzo ładny. Problem pojawia jest podczas jazdy nawet przy niskich prędkościach wtedy podczas rozmowy rozmówca ma w słuchawce bardzo mocne szumy i praktycznie nie jest w stanie zrozumieć co się do niego mówi. Jest to spowodowane jakimiś zakłóceniami czy może problem z mikrofonem? Gdzie się on znajduje? Słyszałem, że gdzieś w podsufitce gdzieś w tych krateczkach od włączników światełek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...