Skocz do zawartości

Patryk Kałdoński

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Patryk Kałdoński

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Patryk Kałdoński

0

Reputacja

  1. Witam z powodu braku czasu nie miałem na razie jak zrobić tych logów . do końca tygfodnia doślę je tutaj
  2. grupowo ? nie trzeba osobno robic. ? co mam zobaczyć w grupie 7. jutro pojade i zrobię logi 1500 obrotów 3 bieg i pedał w podłogę
  3. Proszę LOG-01-000-xxx-xxx.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-008-xxx-xxx.CSV LOG-01-010-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
  4. pokazuje normalnie 90 . porobiłem w csv, ale laptop ma exela . po odinstalowaniu exela mam to w csv ale vaglog nie działa wrzucić to w tym formacie ?
  5. Z czujnikiem temperatury były jaja nie pokazywał na liczniku ani klimatronicu więc wymieniałem 3 razy . W vagu pokazywał w engine 90 stopni, ale w instruments było 30 stopni.. Oddałem do mechanika (pierwszy i ostatni raz) niby sprawdził wiązkę i coś w liczniku powiedział że jest.. Powiedział że wskazówka nie działa lecz robiłem test w vagu i działała, że jakaś płytka uszkodzona za małe napięcie czy coś odmówiłem naprawy powiedział 350 zł za nią .. wiec skasował 180 za diagnozę (elektromechanik POLAK we Wrocławiu) odebrałem samochód i pokazuje te 90 stopni w vagu na liczniku oraz climatronicu Zepsuł coś bo podświetlenie climatronica osłabło (jak klikam recyrkulacje oraz nawiew na szybe -wchodzę w kody i swieci mocno ---- może jakiś pomysł co zepsuł bo demontował tylko licznik). spalanie spadło z 11l do 8l ale to dalej za dużo miesiąc temu we wrocku palił ok 6l w trasie 4-4.5/100 km/h ..przepływka nie daje za dużo powietrza na jałowym komputer chce 255 a pokazuje 450,że daje.. Turbo nie za poźno wstaje ? Jakie grupy jeszcze zrobić, abyś powiedział coś więcej o turbo, przepływce oraz ogólnie silniku. Czy statystyczne coś ci pomogą jak tak to jakie grupy ? received_1447108052074741.mp4
  6. proszę jaśniej o tych tłokach nic nie zrozumiałem jakie inne . mam okazje kupic same tłoki 4 szt. za 100 zł z silnika 1z z przebiegiem 90 tys. ale on za sam słupek chce 1200 zł ciśnienie na zimnym trzyma 30 bar tylko ze powiedział ze są nominalne
  7. gadałem z mechanikiem i mogę wymienić jeden tłok, jak nie rozwalę przy demontażu pierścieni to mogą zostać... muszę kupić głowicę ktoś ogarnia czym kierować sie przy wyborze gr. uszczelki jedni piszą ile wystaje tłok drudzy il. planowań .. jaka jest minimalna wys. głowicy? ja mam ok. 1500 wiec w tym się muszę zmieścić .. Czy na 100 % można zmienić 1 tłok ?
  8. wszystko już z narzędzi mam po prostu miałem je na wsi ale już są przy mnie.. turbo żyje . wychodzi mi ok 3k za części jpr masakra chyba lepiej silnik kupić Głowica 570 Tłok 1 używany 100, 400 zł komplet uszczelka głowicy, zaworów i śruby 210 uszczelka miski 80 zł panewki 239 zł olej 140 zł rozrząd 400 zł pierścienie 360 zł w następny piątek przyjeżdża moja babcia i muszę mieć auto czy ktoś orientuje się gdzie kupię silnik w dobrym stanie tak żebym od razu nie robił rozrządu i uszczelki pod głowicą ? Pytanie za 100 pkt. Czy mogę uzytkowac obecny tłok widac na nim tylko wgniecenie po tym czym co bylo nie widac innych uszkodzen tylko wgniecenie pozniej dodam zdjecie zdjęcia w linkach 1. 2. 3.
  9. Zdemontowalem glowice . Cos wpadlo do silnika i znalazlo sie miedzy tlokiem a zaworem i wgniotlo lekko tlok i glowice do tego pekl kanal wodny w glowicy . Dlatego nie dalo sie przekrecuc bo tlokowi brakowalo tych 2mm aby sie wysunal maksymalnie co polecacie . Mi znajomy mowil tak wymien panewki 4 tloki bo jednego sie nie wymienia nowe pierscienie ok 360 zalezy od średnicy tloka zl glowica jak podliczylem to wyglada to tak . 4 tloki 400 zl glowica splanowana z wymienionymi uszczelniaczami zaworow 570 uszczelka i sruby ok 180 uszczelka miski ok 80 olej ok 140 rozrzad 400 czyli cos kolo 2000 co radzicie ???
  10. Nie da się ani wałem, ani wałkiem rozrządu się nie dało
  11. Witam dziękuję za reakcję w moim pośćie ... dziś zacząłem działać a więc: zdemontowałem rozrząd bez żadnych blokad bo sie nie dało przekręcić ani wałem ani kołem rozrządu no i jak wiadomo pompą też nie wiec zrobiłem znaki i zdemontowałem i na razie stoję bo nie mam klucza spline i nie mam jak odkręcić głowicy. zrobiłem sobie zdjęcia w jakiej pozycji był wałek rozrządu
  12. Witam. Nie wiem czy dobry tytuł ale nie wiem jak to nazwać. Moje auto to a4 b5 1.9 tdi silnik Afn . Dziś zrobiłem autem bez problemów 200 km ogólnie dużo jeżdżę zatrzymałem się pod tesco i potem przestawiłem auto bliżej wejścia, wychodzę ze sklepu odpalam auto i słyszę jakby zawory uderzały oraz z rury wydechowej poszła wielka czarna chmura i sadza była pod rurą wydechową, auto odpaliłem z trudem zgasiłem, popatrzyłem czy czegoś nie widać i spróbowałem odpalić znowu i nic cisza aku był naładowany po 2 ma 2 miesiące, słychać tylko cykanie, mój brat spróbował pokręcić kołem od wałka rozrządu na luzie i nic . Jakieś 3 mc temu jak zmienialiśmy sprzęgło i dwumas na jednomas też nie chciał odpalić i wyczytałem na necie aby się koło zamachowe ustawiło trzeba wrzucić na 5 bieg i przepchać kilka metrów teraz wrzucając 5 bieg auto nie drgnie wałek się nie obkręca i nwm co się stało a za 2 tygodnie mam wyjazd z rodziną na wakacje pomocyyyy
  13. Jak w temacie, proszę o analizę logów http://vaglog.pl/log_269331.html http://vaglog.pl/log_269330.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...