Skocz do zawartości

Dawid Malinowski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dawid Malinowski

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Szadek

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Dawid Malinowski

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany. Powodem były pęknięte gumy łączące kolektor ssący z silnikiem.
  2. Kolego u mnie miałem podobne objawy do twoich też wymieniałem wszystko pokolei powoli straciłem nadzieje a okazało sie ze miałem pękniete dwie gumy łączące kolektor ssący z silnikiem wymieniłem i pracuje równiótko
  3. Witam posiadam Audi a4 b5 1.8 125km i tak jak w temacie z rana jak odpale auto obroty faluja nie ma mocy jak dodam gazu slychac strzały z wydechu. Gdy sie troszke rozgrzeje w granicy 30 stopni wtedy załącza sie gaz wszystko wraca do normy jest moc obroty nie falują lecz nie raz zdarzy sie że szarpnie ale jak juz osiagnie 90 stopni nie ma takich incydentów. Wymieniłem świece przewody wszystkie wężyki przepływkę (przez 1 dzień było wszystko ok po wymianie pozniej wrociło). Czy macie jakieś pomysły ? Jeszcze dodam ze posypał mi sie katalizator i poprostu ze złaczki odpiąłem tłumik i pokrzuszyłem srodek i wysypałem ale kształtka kata została na miejscu i moje pytanie czy to tez nie moze byc powodem ze jest taka sytuacja ze spaliny poprostu moga sie odbijac i lekko blokowac ale to tylko takie moje przypuszczenie.
  4. Ciśnienie przy 3000obr 6 bar. Smoka jeszcze nie czyściłem. ale skoro cisnienie jest tak wysokie to raczej dobrze bierze olej tak to cisnienie było by znacznie inne.
  5. Witam. Posiadam audi a4 b5 z silnikiem 1.8 ADR. Wymieniłem napinacz rozrzadu i łańcuszek na nowy powodem było klekotanie. Przez rok było wszystko okej ale ostatnio po dłuższej trasie gdy zszedłem z obrotów migała mi kontrolka oleju. Poziom oleju byl okej. I od tamtej pory po przejechaniu 20-30 km znowu zaczyna klekotac. Na zimnym silniku wszystko jest normalnie. Otworzyłem pokrywę i napinacz jest w porządku. Na głowicy jest taki mały odlew 1cmx1cm i widac ze łancuszek sie o niego trze. Sprawdziłem ciśnienie oleju i ku zdziwieniu ciśnienie wynosi 3,5. Olej castrol magnatec 10w40. Olej był wymieniony około tydzień przed tą trasą. Jak myślicie co może to powodować ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...