-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Dawid Malinowski
Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Szadek
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia Dawid Malinowski
0
Reputacja
-
Dawid Malinowski zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
1.8 Na zimnym brak mocy strzelanie z wydechu itd
Dawid Malinowski odpowiedział(a) na Dawid Malinowski temat w 1.8
Problem rozwiązany. Powodem były pęknięte gumy łączące kolektor ssący z silnikiem. -
Kolego u mnie miałem podobne objawy do twoich też wymieniałem wszystko pokolei powoli straciłem nadzieje a okazało sie ze miałem pękniete dwie gumy łączące kolektor ssący z silnikiem wymieniłem i pracuje równiótko
-
Witam posiadam Audi a4 b5 1.8 125km i tak jak w temacie z rana jak odpale auto obroty faluja nie ma mocy jak dodam gazu slychac strzały z wydechu. Gdy sie troszke rozgrzeje w granicy 30 stopni wtedy załącza sie gaz wszystko wraca do normy jest moc obroty nie falują lecz nie raz zdarzy sie że szarpnie ale jak juz osiagnie 90 stopni nie ma takich incydentów. Wymieniłem świece przewody wszystkie wężyki przepływkę (przez 1 dzień było wszystko ok po wymianie pozniej wrociło). Czy macie jakieś pomysły ? Jeszcze dodam ze posypał mi sie katalizator i poprostu ze złaczki odpiąłem tłumik i pokrzuszyłem srodek i wysypałem ale kształtka kata została na miejscu i moje pytanie czy to tez nie moze byc powodem ze jest taka sytuacja ze spaliny poprostu moga sie odbijac i lekko blokowac ale to tylko takie moje przypuszczenie.
-
Nowy napinacz rozrzadu znowu hałasuje
Dawid Malinowski odpowiedział(a) na Dawid Malinowski temat w 1.8
Ciśnienie przy 3000obr 6 bar. Smoka jeszcze nie czyściłem. ale skoro cisnienie jest tak wysokie to raczej dobrze bierze olej tak to cisnienie było by znacznie inne. -
Nowy napinacz rozrzadu znowu hałasuje
Dawid Malinowski odpowiedział(a) na Dawid Malinowski temat w 1.8
Oryginał -
Witam. Posiadam audi a4 b5 z silnikiem 1.8 ADR. Wymieniłem napinacz rozrzadu i łańcuszek na nowy powodem było klekotanie. Przez rok było wszystko okej ale ostatnio po dłuższej trasie gdy zszedłem z obrotów migała mi kontrolka oleju. Poziom oleju byl okej. I od tamtej pory po przejechaniu 20-30 km znowu zaczyna klekotac. Na zimnym silniku wszystko jest normalnie. Otworzyłem pokrywę i napinacz jest w porządku. Na głowicy jest taki mały odlew 1cmx1cm i widac ze łancuszek sie o niego trze. Sprawdziłem ciśnienie oleju i ku zdziwieniu ciśnienie wynosi 3,5. Olej castrol magnatec 10w40. Olej był wymieniony około tydzień przed tą trasą. Jak myślicie co może to powodować ?