Skocz do zawartości

kwerek59

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kwerek59

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Bytów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1Y
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia kwerek59

0

Reputacja

  1. Witam Pany i Panewki. Na wstępie napiszę że wiem, temat był poruszany milion razy ale nic konkretnego na swoj problem nie znalazłem. Moje auto to a4 z 1998 roku, silnik afn, 1,9 tdi 110 km. Mój problem : od pewnego czasu powyżej 3 tyś obrotów odcinało moc, po zgaszeniu przez chwilę było juz okej, poczytałem po forach i dzisiaj w koncu sie zabrałem za to co wyczytałem czyli na początku wyjąc i przedmuchać zawór n75. Tak własnie zrobiłem, dodatkowo ( chyba nie potrzebnie dmuchnąłem w przewody które odpiąłem od zaworu n75 i po złożeniu wszystkiego turbo nie działa wcale. Prędzej działało i po 3 tys odcinało moc, teraz jest tak, że turbo nie działa wcale a powyzej 3 tys obrotów czuć że dalej odcina moc. Czytałem dużo na internecie, i teraz mam kilka pytań. Demontować turbine i wyczyścić i spróbować ruszyć tą gruszke? rozumiem, że samej gruszki nie da sie wyjąc bez demontażu turbiny? Gruszkę od razu zamawiać nową? Jeżeli chodzi o sztange to stoi sztywno, wydaje mi sie, że predzej stała też sztywno ale w innej pozycji bo było słychać gwizd nawet na wolnych obrotach i może turbo chodziło cały czas? Moje przypuszczenia są takie, że jak dmuchnąłem w gruszke to "zamknela" turbo i sie zacieła. Proszę o jakies porady w celu rozwiązania mojego problemu od czego zacząć. Pozdrawiam
  2. Witam. Potrzebuję pomocy, przerylem cały internet i już sam nie wiem co robić. Chce podnieść swoje auto, audi a4 b5 1998 rok avant. (nie interesuje mnie ze będzie wyglądać jak koza). Mam zawieszenie 1ba. Czytałem o gumach które sie podkłada pod sprężyny lub nad. Czy to coś da czy tylko usztywni zawieszenie? Drugie pytanie to czy amortyzatory z a6 są takiej samej długości czy może by warto je włożyć? Jaka jest różnica? Grubsze sprężyny?
  3. Na wlepce mam 1BA. Na forum gdzieś trafiłem, że ktoś montował amory od a6? Jest zdjęcie lecz nie działa. Ktoś ma doświadczenie z taka zmiana?
  4. Nie wiem jakie jest oznaczenie. Gdzie to sprawdze? Mam wersję avant więc sprężyny od avant mi nic nie dadzą. Jeżdżę takimi drogami koło komina ze potrzebuje żeby auto bylo jak najwyższe dość niskim kosztem. Nie ważne czy to będzie wyglądać dobrze czy nie.
  5. Standard. Kupię 4 nowe amortyzatory z allegro i chce do tego podkładki pod sprężyny, zależy mi żeby auto stalo wyżej.
  6. Dziękuję za odpowiedź. A podpowie ktoś jak dobrać podkładki gumowe pod sprężyny żeby auto wyżej stalo? Dużo tego na allegro, wymiarów duzo i nie wiem które wybrać.
  7. Witam. Jestem posiadaczem audi a4 b5 kombi z 1998 roku, silnik 1,9 tdi. Mam kilka pytań, mianowicie : Mam problem z przednim zderzakiem, cały czas ma lekki luz góra dół. Zdejmowałem go raz i po zdjęciu ukazują sie dwie rurki skierowane do przodu i w nich są takie krótkie rurki w które wkręca się śruby od spodu aby zderzak sie trzymał. Czy te rurki mają sie ruszać w tych głównych mocowaniach co wychodzą od pasa? Gdy dokrecam zderzak to cały czas się śruby kręca, nie ma oporu a gwint niby jest ok. Gdzie szukać problemu? Druga sprawa. Mam do wymiany amortyzatory i sprężyny. Szukam jak najtańszego rozwiązania ale chce kupić nowe. Czy przednie amotyzatory pasują od sedana? Skąd polecacie zamówić jak najtaniej? Wymienić same amory czy sprężyny tez? Jak na moje to sprężyny są okej bo nie są popekane. Kolejna sprawa to wilgoć w aucie, zauważyłem, że po ulewach mam mokrą podłoge i dużo wilgoci. Czym najlepiej wyciągnąć wilgoć? Jest szansa, żeby sie tego pozbyć do zera czy pozostaje czekać do lata i demontować tapicerke? Ryż nie daje rady. Kolejna sprawa to zwisająca podsufitka, żeby ją podkleić konieczny jest jej całkowity demontaż? Macie jakieś inne amatorksie sposoby? Nie zależy mi na wyglądzie. Ostatni problem to taki, że od pewnego czasu po otwarciu drzwi nie włącza sie podświetlenie wnętrza, zapala się tylko lampka w bagażniku po otwarciu klapy bagażnika. Wyczytałem na forach, że to coś wspólnego z pompką od centralnego zamka ale obejrzałem i wszystko jest okej, zero wilgoci. Gdzie szukać problemu? Z góry dziękuję za pomoc.
  8. Witam. Mam pytanie do was, a w sumie prośbę. Chodzi o to, że ostatnio zawisłem audikiem na takiej skarpie i zagieło mi przewody paliwowe. Potrzebuje odpalić auto i przejechać w inne miejsce i wjechać do garażu (więc hol odpada). Znajomy coś mi mówił, że można pod maską znaleźć przewody, wstawić banke nalac ropy włożyć przewody (zasilający i powrót) i auto powinno na tym jechać. Moje pytanie brzmi : czy to prawda? Jeżeli tak to mógłby mi ktoś zaznaczyć na jakim kolwiek zdjęciu tego silnika które to przewody? Silnik to 1,9 TDI 110 km. Z góry dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...