Skocz do zawartości

Wąski94

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wąski94

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Wejherowo

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Wąski94

0

Reputacja

  1. Na zimnym ciepłym, czy bez różnicy
  2. Tak będę musiał zrobić. W czwartek przyjeżdżam znowu to zabiorę się do tego. Synchro w jakim sensie?
  3. Nie wiem może to nie avb tak pisze na obudowie rozrządu w dowodzie tez jest 101 km. Za dobrze się zbiera przy 220 mam 4100 obrotów skrzynia 5 sam się zdziwiłem no i wtedy jak jechałem mnialem felgi 15,teraz jak jechałem do założyłem 17 245/45 i niechce przekroczyć 200 Kolego Kamil jestem pewny sam to robiłem.wrzystki ustawiłem na 220 stopni.
  4. Hyba 220 mam problem z logami bo jakimś cudem kabel mi zginął. Mam auto Coma jeszcze spróbuję. Co ciekawe przyjechałem z niemic i było 2 dni cisza. A spalił mi tak malutko jechałem max 160 tylko raz go przyciągnęlem 220 przez może 20 km ale to już w Polsce na obwodnicy. Zalalem 70 litrów zrobiłem 1350 Witam kolegów oring dolny na 2 był walnienty wymieniony śmiga. Drogi problem auto zaczęło głosniej chodzić twarda praca po tej operacji ustawił wtryski na 220 stopni
  5. Hym bym podjechał, nie problem podaj jakiś numer albo coś....
  6. Dzięki kolego Witam jestem juz w Polsce. Obrazu pojechałem na komputer. Błąd wypadanie zapłonu na 2 cyl. Mogę go zregenerować chcą 800 zł lub uzywka 300. Końcówka numeru AJ może ktoś taki ma
  7. Fakt faktem zawsze mam ponad pół baku, a jakoś nie bylo po drodze na stacj ale i tak kreska przed rezerwa. Dzięki ze czytacie i pomaganie na forum. To mój pierwszy pompowtrysk.
  8. Wracam do Polski 2 wrzesnia obrazu zajmę się wymiana,półki co bardzo dziękuję. Napisze po wymianie. Pozdrawiam Witam dziś rano wsiadam do auta zapali normalnie po 1sekundzie zgasł przy następnej próbie odpalił po 8 sekundach. Te spaliny mogą tak robić wcześniej tego nie było auto stało 2 noce
  9. Jest ktoś z kolegów chętny aby pomóc odblokować FIS. Zakodowac manetke. Oczywiście nie za darmo
  10. Dziekuj za wyrozumiałość i rady.Napewno się tym zajmę. Możesz mi powiedzieć jeszcze jaka odległość powinien mieć każdy wtryskiwacz od głowicy do pompowtrysku
  11. A może ktoś mi wytłumaczyć dla czego równo po osiągnięciu 90 przestaje silnik wpadać w wibracje
  12. Dziękuję koledzy. Mam jeszcze jedno pytanie jest szansa tym autem wrócić do pl 1200 km. Nie mam żadnych kluczy tutaj. Na chodniku w centrum nie mogę bo karę mogę dostać takie uroki Niemiec Czyli koledzy chodzi o ten 4 oringi w środku głowicy przykrecony takim dekielkiem podajrze na 2 śrobki
  13. Kolego ale nie mam żadnej szyny paliwowej ta są pompowtryski
  14. Jak bym był w Polsce nie ma problemu. Oni nawet w Niemczech nie potrafią komputerem się posłużyć, odczyt błędów a ich nie ma byłem na komputerze. Kolego myślisz ze by tak robił na zimnym a na ciepłym nie. Te Miedziane podkładki pod wpływem ciepła się rozciągają i uszczelniaja. Chyba ze chodzi tobie o te gumowe 4 oringi ale nie mam paliwa w oleju
  15. Witam jestem nowy na forum jesli napisałem w zlym miejscu bardzo przeprasza. Mam problem z moim Audi A4 1,9 tdi 101 km avb . Mianowicie Odpalam auto po nocnym postoju pali idealnie zadnych błedów a silnikiem trzesie dodam wyzej obroty ok 1200 jest okej i dzieje sie tak nie do nagrzania silnika 90 .Nie ma spadku na mocy , pali ciepły zimny tak samo , nie dymi . Odrazu po adpaleniu sie nie dzieje po około 2 , 3 minutach . Dodam ze w aucie była czyszczona turbina , wymieniony termostat , i wyczyszczony egr przekłąmywał troche przepływomiesz po czyszczeniu było ok . autem przejechałem 1200 km bez problemu do niemiec schłodziłem turbine 2 minutki pochodził po 12 godzinach odpalam i tak juz sie działo . Jeszcze dodam przed wyjazdem spr vcds pompki i było idealnie wszystkie mniej wiencej po rowno
×
×
  • Dodaj nową pozycję...