Skocz do zawartości

szpilek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szpilek

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Rybnik

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia szpilek

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź. Opiszę jeszcze jakie testy wykonałem wczoraj na swojej przepływce, gdyż zakładam że jest ona sprawna. Pomiary wykonałem z wyciągniętym filtrem powietrza. Na postoju, przy zwiększaniu obrotów do 3000 vag pokazuje maksymalnie 450 mg/str, natomiast równocześnie woltomierz w całym zakresie płynnie zwiększa napięcie od 1.83V do 3,8V. Później na przewód pomiarowy( wtyczka - nr. 5) podałem napięcie stałe względem masy tak, aby vag pokazywał 850 mg/str (przepływomierz wypięty). Wykonałem testy na drodze i co ciekawe przy wyższych obrotach, powyżej 3000 wartość na vagu malała do 600 mg/str przy 4000, a moim zdaniem powinna być stała, skoro napięcie podane było stałe. Co wy na to! Dodam jeszcze, że gruszka nie porusza sztangą, zawór westgate jest cały czas zamknięty.
  2. Po zamianie przepływki na nową, z golfa 4 1.9 tdi trochę lepiej, aczkolwiek tendencja ta sama - dalej widać, że maleją wskazania przy wzroście prędkości obrotowej i co za tym idzie sterownik tnie dawkę. Wcześniej jechałem tym golfem i przepływka pokazywała w przybliżeniu tyle ile chciał ecu w całym zakresie obrotów. Niżej moje logi dynamiczne: gr 3: http://vaglog.pl/log_274955.html gr 4: http://vaglog.pl/log_274951.html gr 8: http://vaglog.pl/log_274952.html gr 10: http://vaglog.pl/log_274953.html gr 11: http://vaglog.pl/log_274954.html
  3. Witam wszystkich forumowiczów! Jest to mój pierwszy wpis, zatem jeśli będzie coś nie tak to proszę o wyrozumiałość i wskazówki na przyszłość. Ostatnio zaniepokojony tym, że nie udało mi się wycisnąć z mojej audi więcej niż 160 km/h postanowiłem pobawić się trochę w diagnostykę mojego autka. Poniżej przedstawiam logi statyczne i dynamiczne. Auto jak w temacie, przebieg teoretyczny 245tyś km. Z błędów w sekcji engine wyskakuje tylko "18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster" co jak czytałem może być związane z czujnikiem g266, gdyż taki błąd występuje w sekcji instruments "00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)". Dynamiczne: gr 1: http://vaglog.pl/log_274598.html gr 4: http://vaglog.pl/log_274604.html gr 10: http://vaglog.pl/log_274602.html gr 11: http://vaglog.pl/log_274603.html Statyczne: gr 3: http://vaglog.pl/log_274616.html gr 4: http://vaglog.pl/log_274617.html gr 8: http://vaglog.pl/log_274618.html gr 11: http://vaglog.pl/log_274620.html gr 13: http://vaglog.pl/log_274619.html gr 23: http://vaglog.pl/log_274622.html To co mi się nie podoba to spadek ilości przepływającego powietrza wraz ze wzrostem prędkości obrotowej. Co wy na to?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...