szpilek
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O szpilek
Informacje
-
Imię
Rafał
-
Miasto
Rybnik
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia szpilek
0
Reputacja
-
Dzięki za odpowiedź. Opiszę jeszcze jakie testy wykonałem wczoraj na swojej przepływce, gdyż zakładam że jest ona sprawna. Pomiary wykonałem z wyciągniętym filtrem powietrza. Na postoju, przy zwiększaniu obrotów do 3000 vag pokazuje maksymalnie 450 mg/str, natomiast równocześnie woltomierz w całym zakresie płynnie zwiększa napięcie od 1.83V do 3,8V. Później na przewód pomiarowy( wtyczka - nr. 5) podałem napięcie stałe względem masy tak, aby vag pokazywał 850 mg/str (przepływomierz wypięty). Wykonałem testy na drodze i co ciekawe przy wyższych obrotach, powyżej 3000 wartość na vagu malała do 600 mg/str przy 4000, a moim zdaniem powinna być stała, skoro napięcie podane było stałe. Co wy na to! Dodam jeszcze, że gruszka nie porusza sztangą, zawór westgate jest cały czas zamknięty.
-
Po zamianie przepływki na nową, z golfa 4 1.9 tdi trochę lepiej, aczkolwiek tendencja ta sama - dalej widać, że maleją wskazania przy wzroście prędkości obrotowej i co za tym idzie sterownik tnie dawkę. Wcześniej jechałem tym golfem i przepływka pokazywała w przybliżeniu tyle ile chciał ecu w całym zakresie obrotów. Niżej moje logi dynamiczne: gr 3: http://vaglog.pl/log_274955.html gr 4: http://vaglog.pl/log_274951.html gr 8: http://vaglog.pl/log_274952.html gr 10: http://vaglog.pl/log_274953.html gr 11: http://vaglog.pl/log_274954.html
-
Witam wszystkich forumowiczów! Jest to mój pierwszy wpis, zatem jeśli będzie coś nie tak to proszę o wyrozumiałość i wskazówki na przyszłość. Ostatnio zaniepokojony tym, że nie udało mi się wycisnąć z mojej audi więcej niż 160 km/h postanowiłem pobawić się trochę w diagnostykę mojego autka. Poniżej przedstawiam logi statyczne i dynamiczne. Auto jak w temacie, przebieg teoretyczny 245tyś km. Z błędów w sekcji engine wyskakuje tylko "18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster" co jak czytałem może być związane z czujnikiem g266, gdyż taki błąd występuje w sekcji instruments "00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)". Dynamiczne: gr 1: http://vaglog.pl/log_274598.html gr 4: http://vaglog.pl/log_274604.html gr 10: http://vaglog.pl/log_274602.html gr 11: http://vaglog.pl/log_274603.html Statyczne: gr 3: http://vaglog.pl/log_274616.html gr 4: http://vaglog.pl/log_274617.html gr 8: http://vaglog.pl/log_274618.html gr 11: http://vaglog.pl/log_274620.html gr 13: http://vaglog.pl/log_274619.html gr 23: http://vaglog.pl/log_274622.html To co mi się nie podoba to spadek ilości przepływającego powietrza wraz ze wzrostem prędkości obrotowej. Co wy na to?