
luque1
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O luque1

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Gdańsk
Auto
-
Model
Audi
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.8
-
Kod silnika
ADR
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
275 wyświetleń profilu
-
Witam. Mam pytanie. Jaki jest rozstaw śrub do Audi a4 b5 1997? Mam oryginalne alufelgi i zastanawiam się czy pasowałby one do Vw passata b5 1997 r. ? Czy muszę zmieniać też śruby? Czy mogą zostać z te felg stalowych? Z góry dzięki za pomoc.
-
Dzięki za info Grzesiek BTW Auto grzało się bo pompa była padnięta. Dałem do innego mechanika i ten mi ogarnął auto i mówił że pompa w ogóle nie ruszona, chodź mówiłem że poprzedni mechanik mówił że pompa sprawdzona i sprawna... Normalnie brak mi kulturalnych słów na pracę pierwszego "mechanika"...
-
Dzięki za info Grzesiek BTW Auto grzało się bo pompa była padnięta. Dałem do innego mechanika i ten mi ogarnął auto i mówił że pompa w ogóle nie ruszona, chodź mówiłem że poprzedni mechanik mówił że pompa sprawdzona i sprawna... Normalnie brak mi kulturalnych słów na pracę pierwszego "mechanika"...
-
Naprawdę nie włącze klimy gdy jest mroźno? A to dlaczego? nie znam się i dlatego się pytam... ostatnio włączałem gdy było sporo na plusie na zewnątrz a dzisiaj na minusie sporo było...
-
Witam. Mam Audi a4 b5 1997 1.8 beznyna. Odebrałem dzisiaj auto od mechanika, (była robiona głowica, pompa wody, termostat). Gdy odpaliłem auto i chciałem załączyć klimę, po wciśnięciu guzika klimatyzacji ikonka śniegu tylko mrugneła. Włączyła się i momentalnie zgasła. i tak za każdym razem gdy wciskałem przycisk. Przedtem było wszystko ok. Co może być nie tak? mechanior coś zpitolił? Może wypuśnił całą zawartość? Może czegoś nie połączył lub połączył źle? Pomóżcie.
-
Ok. Lukne to. Jestem jeszcze dzisiaj umówiony z innym mechanikiem na diagnostykę problemu. Zobacze co powie. Dam znać jak będe coś wiedział a narazie wielkie dzięki za pomoc kolego!
-
Hmm... Wnioskuje, że jeśli to czujnik temperatury to jest to błaha usterka? Gdzie go szukać pod maską mniej więcej?
-
Hmmm... A myślisz że to tylko czujnik? Że tak naprawde nic się nie dzieje prócz błędu czujnika?
-
A więc tak: Mechanik mówił że mogą być jakieś pęknięcia na bloku. Pewny nie jest. Nagrzewnica (chłodnica? nie pamiętam) odkamieniona, pompa rozkręcona i dokładniesprawdzona. Sprawna. . Auto było odpowietrzone. Termostat wymieniony. Grzeje się różnie szybko. Niekiedy już po 15 minutach na wolnych obrotach, innym razem mechanik przejechał 5 km i podskoczyła do 100 stopni więc zjechał na warsztat. raz chodził 3 godziny na wonych i dopiero się zagrzał. Wskazówka po nagrzaniu się opada. A mi ręce opadają...
-
Wiesz, ja się nie znam ogólnie... Mówił że sprawdzał jakoś tam i mówił że łopatki wporządku i cała pompa też...
-
Mechanik mówił że pompa sprawna bo sprawdzał i wszystko ok... Łopatki ok. Więc nie wiem co dalej mam zrobić... on już się chyba też poddaje... Mówicie, żeby mimo wszystko wymienić pompę mimo tego że "sprawdzona i sprawna?
-
Chcę wjechać do innego mechanika, zobaczymy co on powie. Wczoraj rozmawiałem z kumplem i on kazał mi też spytać się czy pompa się nie spierdzieliła. Tak głowica pospawana, splanowana z nowymi uszczelkami. Zobaczę co inny mechanior powie. A jeśli to samo to czy watro inwestować dalej? Już tak i tak 2 koła włożyłem w naprawę... Auto przed awarią chciałem sprzedać bo mam drugie...
-
Witam. Mam Audi a4 b5 1997 1.8 beznyna. Podczas jazdy pękł jeden z przewodów płynu chłodzącego, silnik zagrzał się i odholowałem go do mechanika. Przewód i jakieś czujniki wymienił. Dalej silnik się grzał. Mówił że to uszczelki a potem okazało się że głowica jest pęknięta. Po regeneracji wszystko złożył do kupy i dalej po 15 minutach silnik się grzeje. Podobno to wina mikropęknięć (tak mówi). Co dalej robić? Sprzedać auto jako uszkodzone czy inwestować dalsze pieniądze? Czy może coś innego jest przyczyną? Jeśli sprzedawać to za jaką kase? Auto ma klimę sprawną, nowe tarcze i klocki ham. amorki tylne... Z góry dzieki za pomoc
-
Ok. Posprawdzam jutro Panowie, mam nadzieje że się wszystko wyjaśni. A czy problem może być taki że dzwonek włączonych świateł mijania po zgaszeniu silnika jest domontowany z innego auta, nie jest oryginalny? Podobno elektryk wziął brzęczek z innego auta i podpiął pod bezpiecznik ze światłami. Bo oryginalny brzęczek podobno nie działał
-
Ok. Sprawdze wszystko po kolei. Mam nadzieje że to nie bedzie poważny problem, zobaczymy. A do tych lamp jest potrzebna przetwornica lub spryskiwacze czy coś w tym stylu?