Skocz do zawartości

OnlyAudi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O OnlyAudi

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    DLU

Auto

  • Model
    S4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    4.2 V8
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia OnlyAudi

0

Reputacja

  1. OnlyAudi

    Pękniety Tłok

    Witam,z gory przepraszam za ta kilkudniowa cisze zwiazana z wyjazdem.Wracajac do tematu,silnik zostal wyciagniety i rozebrany po czym okazalo sie ze naped lancuszka rozrzadu byl tak zurzyty ze na jednym z lancuszkow napinacz posiadal plastikowy slizg ktorego juz dawno nie bylo wiec lancuch tarl po gornej aluminiowej czesci napinacza!!!Wiekszosc tych slizgow a jest ich sporo...pekaly przy odkrecaniu.8 wtrysk lał mieszanke na tlok ktory ewidetnie sie wypalil i pekl.To by bylo na tyle z zycia do konca tego Silnika.Jesli ktos posiada slupek 4,2 344km BBK to chetnie zakupie.Pozdrawiam
  2. OnlyAudi

    Pękniety Tłok

    Witam,jutro bede wiedzial wszystko dokladnie co i jak wyglada,Dzis serducho wyjechalo z calym zestawem z pod maski tak ze jutro silnik zamieni sie w poszczegolne puzzle.Z gory dzieki za konkretne odpowiedzi,bo zapewne ktoras z nich bedzie trafna adekwantnie do uszkodzen jakie wynikly.Pozdrawiam
  3. OnlyAudi

    Pękniety Tłok

    Witam,chcial bym sie dowiedziec jakie mogly byc przyczyny pekniecia tloka na 8 cylindrze ktory zamienil sie w drobny mak.Auto sprowadzone ze Stanow 2007r od tamtego czasu podobno nic sie nie dzialo w tym aucie,od dluzego czasu jezdzila tym kobieta a w zasadzie toczyla sie bo taki miala styl jazdy:)Autko chodzilo dosc nie rowno co po diagnostyce stwierdzono wypadanie zaplonu na 1 i 3 cylindrze,Przy odpalaniu na zimnym czy tez cieplym silniku ewidetnie slychac przez okolo 2 do 3 sekund halas jak by w napedzie rozrzadu,Po wymianie dwoch cewek autko zaczelo pracowac normalnie choc moc byla wciaz stosunkowo niska,po przejechaniu kilku km dosc spora predkoscia wydzielal sie zapach zgnilych jaj i auto jak by dostawalo kopa i zwracajac mu pelna moc.Niestety radosc trwala nie zbyt dlugo,Jeszcze tego samego dnia po odpaleniu na zimnym silniku auto znow zaczelo sie trzasc jak by gubil zaplon na dwoch cylindrach,po przejechaniu 3km na stacje paliwowa auto zostalo zgaszone,po zatankowaniu i odpaleniu autka cos zachrobotalo i to by bylo na tyle z zycia S4 uzywanym przez kobiete ktorej nie przeszkadzala jazda na 6 garach przez dluzszy czas,olej 5w30,przebieg hmmm,ciezko stwierdzic bo licznik zostal przeprogramowany z mil na km,wiec na dzien dzisiejszy 80000km,ewidetnie widac ze nikt pod maske czesto nie zagladal...Po wstepnych ogledzinach okazalo sie ze w polmisce zrobila sie dziura,caly olej na glebie a razem z nim tlok zamieniony w puzzle a w misce przy smoku przy pompie kawalki plastiku jak by slizg z pod ktoregos z lancucha.Zniszczeniu ulegl 8 tlok tuz przy rozrzadzie po prawej stronie stojac przodem do auta.Jesli ktos zna 100% przyczyne to prosze o odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...