Witajcie,
Jest to mój pierwszy post na forum, dodatkowo powiem, że jestem laikiem w temacie budowy samochodów.
Jakiś czas temu znalazłem i kupiłem nienaganne B8 2.0 CNCD. Brak wycieków itp.
Niestety ostatnio zacząłem wyczuwać zapach paliwa w kabinie po krótkim postoju. Jest wyczuwalny dosłownie przez kilka-kilkanaście sekund, później w drodze już nie śmierdzi(pachnie ) paliwem.
Przed chwilą zdjąłem osłonę i zauważyłem na jednej części wyciek, a także na częściach poniżej. Z tego, co zdążyłem się zorientować to jest to pompa wysokiego ciśnienia.
Co ciekawe, nie czuję spadku mocy. Czy ktoś może miał podobną przypadłość? Czy możliwe, że to jakaś uszczelka i nie trzeba wymieniać od razu całej pompy? Oczywiście będę naprawiał jak najszybciej, ale czym może grozić dalsza jazda w takim stanie? Poniżej zdjęcia
I widok na części na które cieknie...