Skocz do zawartości

MuminWawa

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MuminWawa

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia MuminWawa

0

Reputacja

  1. Moja diagnoza się potwierdziła. Jakaś uszczelka w pompie wysokiego ciśnienia, której się nie wymienia/nie regeneruje. Ostatecznie wymiana pompy pomogła.
  2. Witajcie, Jest to mój pierwszy post na forum, dodatkowo powiem, że jestem laikiem w temacie budowy samochodów. Jakiś czas temu znalazłem i kupiłem nienaganne B8 2.0 CNCD. Brak wycieków itp. Niestety ostatnio zacząłem wyczuwać zapach paliwa w kabinie po krótkim postoju. Jest wyczuwalny dosłownie przez kilka-kilkanaście sekund, później w drodze już nie śmierdzi(pachnie ) paliwem. Przed chwilą zdjąłem osłonę i zauważyłem na jednej części wyciek, a także na częściach poniżej. Z tego, co zdążyłem się zorientować to jest to pompa wysokiego ciśnienia. Co ciekawe, nie czuję spadku mocy. Czy ktoś może miał podobną przypadłość? Czy możliwe, że to jakaś uszczelka i nie trzeba wymieniać od razu całej pompy? Oczywiście będę naprawiał jak najszybciej, ale czym może grozić dalsza jazda w takim stanie? Poniżej zdjęcia I widok na części na które cieknie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...