Skocz do zawartości

info3312

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O info3312

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    TGY

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia info3312

0

Reputacja

  1. Wykonałem pełną geometrię kół , nic nie dało zabieram się za tuleje. Link do pomiarów https://zapodaj.net/5f8dc00136bb0.jpg.html
  2. Witam Posiadam Audi a4 b8 z 2008 roku , auto sprowadziłem w grudniu z Niemiec , na oryginalnych felgach 16 calowych Audi . Wszystko było kolorowo autko płynęło, aż póki nie zakupiłem Felg o rozmiarze 18 cali (używane) , które jak się okazało były krzywe i miały straszne bicia w zakresie 120-140km , przejechałem na nich ok tysiąca kilometrów po Niemczech i zmieniłem na oryginalne , zimowe 215 55 16. problem ustał Pomyślałem więc o zakupie nowych felg 17 z oponami , problem powrócił , z wibracjami odesłałem opony , gdyż wulkanizator stwierdził , że to w nich leży problem . Wróciłem więc na chwilę do zimówek problem znów ustał ... Więc żeby mieć święty spokój zakupiłem opony prawie nowe letnie z 2013 r Dunlop 225/55/16 . problem powrócił W czym może być przyczyna , może w zawieszeniu , czy tymi krzywymi felgami 18 , nie narobiłem jakiś schodów w zawieszeniu ? Dodam , że wibracje nie są powtarzane za każdym razem ale są częste Zdjęcie z systemu pomiarowego , wszystkie felgi sprawdzone , najlepsze na przodzie , zamiana felg tył na przód nic nie pomogła 3 miesiące temu Nowe sprzęgło dwumasa Tygodniowe klocki hamulcowe Link do zdjęcia : https://zapodaj.net/1956d3630db77.jpg.html Podsumowując: 215 55 16 ------> 245 40 1 8 245 40 18 -------> 215 55 16 215 55 16 -------> 225 50 17 225 50 17 -------> 215 55 16 215 55 16 (zimowe) ------> 225 55 16 ( letnie Dunlop ) jestem w tym miejscu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...