Skocz do zawartości

Piotruś Rudieczko

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piotruś Rudieczko

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Piotruś Rudieczko

0

Reputacja

  1. Dziękuje serdecznie, w czasie weekendu postaram się o zrobienie logów i wyczyszczenie MAF. O efektach dam znac.
  2. Błędów na vagu przynajmniej tych związanych z pracą silnika nie ma. Filtr powietrza wymieniany, świece wymieniane po zakupie - ok. 8k km. Czy jest sposób na sprawdzenie poprawności działania elementów o których mówisz? Poza wzrokowym zweryfikowaniem sprawdzę w inny sposób szczelność dolotu? Przepływomierz to jedynie wiem gdzie się znajduje i za co odpowiada, nie potrafię odpowiedzieć, czy działa poprawie. To samo cewki. Kierownica powietrza wymieniana i choć moim zdaniem ciut opornie, ale otwiera klapy w kolektorze. Słyszałem, że przepływkę można próbować czyścić. Daje to wymierne efekty? Ewentualnie w jaki sposób się do tego zabrać, by nie zniszczyć jej całkiem. Dziękuje za zainteresowanie tematem, mam nadzieję że z pomocą uda się rozwiązać problem
  3. Witam serdecznie, problem dokładnie jak w temacie. Na postoju, w momencie gdy zaczynam szybko kręcić kierownicą w prawo i lewo słyszę głośne stuki w skrajnych jej położeniach. Słychać je również przy parkowaniu. Są dosyć głośne i na prawdę irytujące. Co może być tego przyczyną? Kolejna sprawa to ciężkie do opisania, tak jakby "przeskakiwanie koła" i bujnięcie autem przy maksymalnym skręcie w lewo i ruszeniu, czy to normalne? Proszę o pomoc, w którym miejscu szukać awarii i ile kasy szykować na naprawę. Pozdrawiam
  4. Witam serdecznie, jest to mój pierwszy post w dziale technicznym na forum. Samochodzik kupiony w kwietniu 2016 roku. W czasie ponad roku eksploatacji poza klockami oraz olejem wymienione: gruszka podciśnienia, uszczelka pokrywy zaworów, czujnik położenia wału oraz trochę zawieszenia. Problem, który dotyczy mojego auta to znaczny spadek mocy w momencie, którym silnik osiąga wg wskazówki na zegarach ok. 80*C. Samochód kompletnie nie jedzie na fabryczne 131km. Generalnie nawet na chłodniejszym mam wątpliwości co do tej mocy, lecz na ciepłym jest to wymowne, Czy ktoś potrafi powiedzieć gdzie szukać rozwiązania problemu. Dodatkowo nie wiem, czy jest to normalne - po rozgrzaniu silnika w jego komorze jest piekielnie gorąco (choć wskazówka zawsze pokazuje idealne 90*), a po wyjściu z auta po nogach dmucha ciepełkiem. Pozdrawiam i z utęsknieniem czekam na wskazówki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...