Skocz do zawartości

Michal Bocian

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Michal Bocian

Informacje

  • Imię
    Michal
  • Miasto
    UK

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

254 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Michal Bocian

0

Reputacja

  1. Witam. Tak jak pisalem wczesniej byl serwis w warsztacie u znajomego filtry olej swiece oraz obiecal mi ze sprawdzi te wibracje. Wibracje silnika musialem usiasc z nim w aucie i pokazac kiedy nastepuja zeby wyczul o co mi chodzi. Po dokonaniu serwisu niestety zanjomy powiedzial ze nic nie czuje, zadnych wibracji. Odpalilem auto i niestety wibracje nadal wystepowaly wiec zaprosilem go spowrotem do auta i uzgodnilismy ze na drugi dzien (i tak odbieralem auto dziewczyny z serwisu) zostane z Audi i powymieniamy cewki zaplonowe i zobaczymy czy to pomoze. Po powrocie do domu objawy ustapily i auto pracuje rowno. Podejrzewam ze po wymianie swiec komputer potrzebowal troche czasu zeby dostroic sie (znajomy powiedzial ze po serwisie nie resetowal komputera) i nastapilo to w drodze do domu. Bardzo mnie cieszy ten fakt bo to oznacza ze wymiana tlokow przebiegla pomyslnie i nic nie spaprali w Audi, a to najwazniejsze. Oczywiscie profesjonalizm ASO pozostawia wiele do zyczenia. Pozdrawiam wszystkich forumowiczow!
  2. Rems3006 - Samochod ma przejechane 115tys km, nie przelacza sie w tryb awaryjny, nigdy nie zaswiecila sie kontrolka check engine ani nie bucha z wydechu... Zatrzesie sie raz na kilkanascie, kilkadzieisat sekund Jak mozna ewentualnie sprawdzic czy odpowietrzanie skrzyni korbowej jest nie takie? Auto oddane do znajomego warsztatu, bedzie robiony standardowy serwis olej+filtr, filtr powietrza, kabinowy no i swiece. Dodatkowo maja sprawdzic o co chodzi z nierowna praca...zobaczymy
  3. Podejrzewam ze komputer nic nie wykazuje bo wtedy Audi by nie oddalo mi auta bez zadnej diagnozy...
  4. Witam wszystkich forumowiczow. Dlugo zbieralem sie z napisaniem o moim problemie liczac cicho ze serwis Audi rozwikla te zagadke ale zacznijmy od poczatku... Okolo rok temu zakupilem Audi A4 Avant B8 2010 rok 1.8TFSI. Zaraz po zakupie po przejechaniu kilkuset mil (mieszkam w UK) na ekranie wyskoczyla informacja o dolaniu oleju. Dolalem 1 litr tak jak bylo napisane po czym ponownie po okolo 480 milach (770km) auto poprosilo o dolewke. Poczytalem w necie i wygladalo to na zjechane pierscienie tlokowe, co jest przypadloscia wielu silnikow 2.0 Suma summarum Audi przychylilo sie do pokrycia kosztow wymiany tlokow z korbowodami na nowe i dokonano naprawy w autoryzowanym serwisie przy salonei Audi. Po odbiorze auta pobor oleju nie jest juz problemem ale silnik zaczal nierowno pracowac zarowno na postoju jak i podczas wyzszych obrotow(wypadanie zaplonow) Udalem sie do Audi z problemem po czym okazalo sie ze zalozyli NIE TE TLOKI CO TRZEBA !!! Pan wyjasnil ze to bylo powodem wypadania zaplonow i braku mocy, dzieki bogu domyslam sie ze tloki od 2.0 sa jedynie minimalnie krotsze wiec nieprawidlowe tloki nic nie uszkodzily... Po ponownej wymianie tlokow przez Audi auto chodzilo bez problemu przez kilka tygodni lub nie zauwazalem problemu. Obecnie auto pracuje bardzo nierowno zaraz po odpaleniu gdy jest zimne, silnik skacze, szarpie troszke. Po paru minutach silnik przechodzi w tryb normalnych obrotow i sytuacja uspokaja sie ale za chwile znowu nieregularnie pojedynczo szarpie (jest to odczucie porownywalne z podmuchem wiatru ktory porusza cala buda samochodu, zdaza sie to bardzo nieregularnie) nawet po dluzszej jezdzie autostrada zjezdzam staje na swiatlach i znowu silnik traci rytm. Bylem juz w audi dwa razy z tym problemem jako ze przed wymiana tlokow to nie wystepowalo. Za pierwszym razem nie mogli znalezc usterki i oddali mi auto. Za drugim razem, kilka dni temu zawiozlem auto i kilka godzin pozniej odpalilem zimne razem z technikiem ktory zobaczyl o co mi chodzi. Powiedzial ze moze to byc kolo dwumasowe i ze wszystko sprawdza. Po kilku dniach pojechalem po odbior i okazuje sie ze przejrzeli wszystko i jest wszystko OK a kolo dwumasowe zdjeli i zamontowali ze pracuje ladnie(pokazywali mi video) Technik przy odbiorze stwierdzil ze wzieli nawet drugie 1.8TFSI wystartowali oba na zimno i oba auta zachowywaly sie tak samo. Czy ktos sie z tym spotkal? Czy macie jakies podejrzenia co to moze byc? Jest to bardzo irytujace i rozwazam sprzedaz auta jezeli nie bede w stanie tego ogarnac,.. Pozdrawiam wszystkich fanow Audi!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...