Skocz do zawartości

jacob_krk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jacob_krk

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia jacob_krk

0

Reputacja

  1. Witam, Czy ktoś z Was przerabiał temat wymiany uszczelki pod głowicą? Jeśli tak to proszę o podzielenie się doświadczeniem - szczególnie mam na myśli informacje - gdzie robiliście, jakie koszta wyszły finalnie, na co zwrócić uwagę, co przy okazji warto wymienić (rozrząd?) itd. itp. Dzięki!
  2. Witam, Chciałbym przeprowadzić modyfikacje w moim A4 1.8 tfs 88kw stad dwa pytania: - czy możecie polecić jakiś serwis w Krakowie? V-tech ? Ładyga tunnig ? - czy istnieje ryzyku skrócenia żywotności silnika po takiej modyfikacji? poprzedni właściciel przeprowadził remont ze względu na konsumpcje oleju obecnie zjada 1l na 7000 km. czy ma to jakieś znaczenie w kontekście modyfikacji? obawiam się że wzrośnie spalanie oleju, a po drugie silnik nie wytrzyma kolejnych 150k przebiegu ;-) Z góry dzięki za odpowiedź!
  3. Witam serdecznie, Bardzo proszę o pomoc w ocenie problemu jaki ostatnio nęka moje Audi A4 B8 1.8 TFSI. Od dłuższego czasu pojawia się i znika co kilkadziesiąt/kilkaset kilometrów błąd klap kolektora dolotowego (nie znam niestety dokładnie numeru błędu który wyskakuje). Temat postanowiłem sprawdzić w warsztacie - według fachowców wszystko niby działa i chodzi. Pierwszą czynność jaką wykonaliśmy w celu wyeliminowania przyczyny było wyczyszczenie wszystkiego dokładnie. Czyszczenie kosztowało całkiem sporo, niestety kilka dni po błąd pojawił się znowu. Tym razem podejrzenie padło na elektrozawór który w owym systemie funkcjonuję. Koszt wymiany zaproponowany przez warsztat - kolejne 200 zł. Nie chciałbym wpaść w pułapkę wymieniania wszystkiego po kolei, eliminując teoretyczne przyczyny, jednocześnie czyszcząc portfel przepłacając za części i serwis. Dlatego bardzo proszę o podpowiedź, czy może to być faktyczna przyczyna problemu - jeśli tak to czy orientujecie się ile taki elektrozawór + wymiana powinna kosztować i gdzie ewentualnie mógłbym ją kupić na własną rękę. Z góry dziękuję za pomoc!
  4. jacob_krk

    sprawdzenie oleju

    Witam wszystkich! Podpinam się pod temat, bo mam taki sam problem ze sprawdzeniem poziomu oleju w moim świeżo nabytym Audi A4 B8 Sedan,1.8 TFSI, 120KM z 2010 roku w wersji S-Line. Otóż po przejechaniu 400 km od zakupu pojawił mi się komunikat - dolej oleju max 1 l. Po powrocie do domu podniosłem maskę lecz po chwili ją zamknąłem, odpaliłem jeszcze raz - komunikat zniknął. Od tamtej pory przejechałem kolejne 30 km i nic się nie pokazuje - skąd zatem mam teraz wiedzieć czy powinienem dolać oraz ile? Gdy próbuję otworzyć elektroniczyny system pomiaru oleju pojawiają się następujące komunikaty: - Na włączonym silniku: " Oil level display available after approx. 2 minutes. engine must be warm and must be siwtched off." - Gdy wyłączam silnik i odczekuję dwie minuty, a później wkładam kluczyk i nie odpalam silnika. "Switch ignition on to configure selected system" Dodam, że stosowałem się do zaleceń z forum - silnik nagrzany do 90 stopni, samochód zaparkowany na płaskim podłożu. Czy ten system faktycznie trzeba jakoś skonfigurować jak mówi drugi komunikat? Przy odpalaniu silnika wyświetla mi się jeszcze 'Service due!' - moze tu leży problem? Oczywiście zamiast bagnetu mam zaślepkę - dzwoniłem do dwoch ASO Audi w okolicy, nie potrafią mi pomóc mówiąc, że takiej części nie da się zamówić. Może powinienem podjechać do nich na sprawdzenie stanu oleju? Orientujecie sie ile to moze kosztować? Bardzo proszę o rady - kiedyś było prościej - bagnet i wszystko wiadomo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...