Skocz do zawartości

Bartek Tomczuk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bartek Tomczuk

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Sokołów Podlaski

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AHU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

311 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Bartek Tomczuk

0

Reputacja

  1. Witam. Mam problem z moją A4B5 1.9 TDI 90km. Mianowicie, temperatura silnika wedle wskazań wskaźnika zawsze startuje od 90 stopni. Nagrzewa się do 100-105 stopni i się zatrzymuje. Po dłuższej trasie (70km) zapala się kontrolka od temperatury silnika, że jest za wysoka lecz wskaźnik w zasadzie stoi cały czas w miejscu powyżej 105 stopni. Jadąc dalej temperatura się nie podnosi, jednak kontrolka nadal się świeci. Dodam że silnik się nie gotuje. Jeden czujnik wraz z termostatem zostały wymienione, problem nie zniknął. Licznik również był podpięty inny i problem nadal pozostał. Czy może być to wina czujnika temperatury w chłodnicy? Czy ktoś miał podobny problem? Pozdrawiam
  2. Wsadziłem zamiennik firmy MaxGear (dodatkowo na pompe jest 2 lata gwarancji), który polecił mi mechanik. Podobno bardzo trwałe i troszeczkę tańsze od oryginału. Sam powiedział że w 5 autach montował pompy tej firmy i po 3-4 latach nie ma z nimi problemu (podobno stali klienci, więc pamięta)
  3. Wymiania nie pomogła. Winowajcą była wadliwa pompa wspomagania która na wysokich obrotach silnika pracowała dobrze, zaś przy niskich nie dawała rady. Wymiania wyeliminowała problem. Dzięki wszystkim za pomoc i mam nadzieję że ten post przyda się innym użytkownikom A4
  4. dzięki za pomoc. Zmienie płyn i powiem jaki jest rezultat
  5. mineralny 6162 jak zaleca producent, na alledrogo zamawiałem
  6. Raczej to nie jest normalne Dlatego chciałem rozwiązać problem. Brat w a4 b5 z 98 roku tyle że 1.8 T nie ma i nie miał tego problemu... Szkoda mi w ciemno magle regenerować bo to jednak koszty, mysle że w najbliższym czasie zmienie pompę i zobaczę rezultat
  7. Wymiana płynu nie dała rezultatów, nadal jest to samo
  8. Witam wszystkich. Ostatnio w mojej A4 B5 pojawił się problem. Mianowicie, czasem mam tak że po dłuższej trasie ciężko kręci się kierownicą ale nie zawsze. Problem pojawia się od czasu do czasu. Nie słychać żadnych niepokojących dźwięków, typu stuki, wycie. I pojawia się pytanie, czy jest to wina maglownicy (jest sucha, nie ma wycieków), czy może jest to wina pompy wspomagania? Płynu jeszcze nie wymieniałem, ale na dniach planuje to zrobić i sprawdzę czy problem nadal się pojawia chociaż myślę że to nie w tym leży problem, skoro tylko czasami tak się dzieje.
  9. Witam serdecznie. Temat na pewno był maglowany kilkadziesiat razy, ale nie udało mi się znaleźć schematu przerobienia kostki od kierownicy przy wymianie ze starej (przedlift) na nową (polift). Jeśli ma ktoś zdjęcia albo z grubsza umie wytłumaczyć jak to z kablami tam jest (bo chyba w drugim zwijaku będzię więcej kabli o jeden albo o jeden mniej) i jak to podłączyć byłbym wdzięczyny P.S. ściśle chodzi mi tylko o podłączenie kabli, resztę wiem jak zrobić, gdyż znalazłem temat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...