Skocz do zawartości

Grzegorz Szydziak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Grzegorz Szydziak

Informacje

  • Imię
    x
  • Miasto
    Lodzkie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    BKE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

271 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Grzegorz Szydziak

0

Reputacja

  1. Prawdopodobnie będę wstawial nowy motor na koszt sprzedającego mi auto. Głowice ja zawozilem do remontu i ja kupowałem uszczelki chyba takiego świństwa by nie zrobił ze starą założył. Brak mi już sił do walki z mechanikiem bo bym mu ręce po obcinal żeby już nie mógł zepsuć następnej roboty. Sprzedający w zmowie z mechaniorem. Ale jak już tak daleko zaszedlem to po wymianie sprawdzę wszystko i powrzucam trochę fotek dla potomnych.
  2. Oleju w płynie nie mam. Jutro w akcie desperacji podjadę do jakiegoś gazownika aby te arcydzieło sprawdził .
  3. Witam jestem doprowadzony do szału gdyż poznałem prawdę o swojej misi . Pewien paparuch źle założył napinacz paska a co za tym idzie narobiło bigosu pod deklem. Podobno powymieniał zawory itd. Chłopak który jeździł tym autem miał dalej problemy brało olej itd . Nabyłem go ja i zainstalowałem w nim lpg . Akurat pech chciał ze gaz zakładał ten sam paproc od rozrządu (byłem nie świadomy jeszcze) . I tak po jakimś czasie niby wydmuchało uszczelkę , ubywało płynu i przerzucało go górą , więc zrobiłem generalny remont głowicy . Problem nadal pozostał test na co2 wykazał go w płynie,. Rano na zimnym puszcza dyma i jest słodko z rury. Pytanie czy przy pierwszej awarii mógł zostać uszkodzony blok lub przy zakładaniu głowicy mogli coś spi....lić. Z góry dzięki za podpowiedzi.
  4. Dzięki za odpowiedź. Właśnie odpowietrzyłem układ + nagrzewnica. Wyłączyłem gaz i śmigam na benzynie. Zobaczę czy się będzie zapowietrzał. Co do reduktora to pojadę do machera w czwartek niech ominie reduktor i po tygodniu stwierdzę czy to wina lpg.
  5. Witam . Pacjent A4 B6 z silnikiem BFB . W styczniu założyłem do niej gaz stag Qbox , wtryski barakuda itd. Od tamtej pory zaczęły dziać sie cuda czyli zapowietrzanie a potem wywalało płyn . Diagnoza uszczelka pod głowicą. Głowica zrobiona na zicher , rozrząd wymieniony pompa wody , i wyczyszczona miska. W środę odebrałem misie i było ok do dzisiaj .Wsiadam odpalam nagrzewa się a tu z nadmuchów zimne wieje, więc otpowietrzylem Pytanie czego może to być przyczyna? Auto cały czas jeździ na gazie.
  6. Dzięki wielkie kolego właśnie o te kolanko mi chodziło . A czy jest możliwe że przez te kolanko ubywa oliwy? Będę zamawiał te kolanko czy sugerować się jakoś firmą . Chyba wiszę jakąś okowitę Przewód wymieniony , nie było łatwo przez instalacje lpg . Ale zauważyłem choć już było ciemno że trochę dymi . A za bardzo nie było czuć spalonej oliwy rano sprawdzę stan. Jeszcze jedno mam pytanko czy płyn (na rozgrzanym silniku) po odkręceniu korka się podnosi?
  7. Pacjentem jest b6 1.8 T z silnikiem bfb . Czy ktoś z szanownych forumowiczów rozpozna i zdiagnozuje od czego jest ten przewód Znajduje się pod kolektorem i tak jak by był styropianowy czy coś takiego. Wychodzi w okolicach dołu bloku nie daleko filtra oleju a łączy się z jakimś trójnikiem. Z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...