Skocz do zawartości

superhiro2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O superhiro2

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Mt moon

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia superhiro2

0

Reputacja

  1. Witam mam problem z wyswietlaaczami od przebiegu i godziny. Po przekręceniu kluczyka widać że podświetla te wyświetlacze ale nie wyświetlają liter i cyfr. Czasami widać małe m od km na wyświetlaczu kilometrów ale bardzo słabo i gaśnie.
  2. Witam, Czy znalazł by się ktoś kto mógłby poświęcić mi chwilę i zaprogramować zmieniarkę w moim A4 B6.
  3. Witam. Mam pytanie odnośnie radia chorus 2 (2002 r.) po wyjęciu go ze slotu zobaczyłem że podłączona jest do niego kostka iso D a w niej 3 przewody. Były to dokładnie 1 3 4 czyli z tego co znalazłem wyciszenie telefonem oraz telefon + i -. Po co te przewody są podłączone do radia? Samochód posiada chyba oryginalny uchwyt na telefon ze zmienioną końcówką aby można było złapać większe telefony. Czy może tymi przewodami wchodzi do radia sygnał z rozmowy telefonicznej? Jeśli tak to w jaki sposób, jak podłączyć te fabryczne przewody z telefonem, a może służą do czegoś innego? Na radiu jest przycisk TP on jest chyba od telefonu? A gdyby tak podłączyć sygnał audi z telefonu lub nawigacji do tej kostki (navi oczywiście do pinów 5 6 7) to czy rozmowa lub komunikaty odtwarzane były by w głośniku obok kierowcy?
  4. Dzięki za odpowiedź. Pytałem w kontekście zmieniarki gdyż pytanie to było najbardziej uniwersalne. Jako, iż mam trochę wprawy w lutowaniu i programowaniu AVR to mogę zrobić taki emulator własnoręcznie za dosyć małe pieniądze (kontroler 5zł i kostka 10 zł + jakiś BT) Myślę właśnie o dodaniu małego modułu który to będzie wysyłał dane poprzez SPI (linia MOSI i SCK) aby emulować zmieniarkę. Tor audio będzie szedł z jakiegoś chińskiego BT. Będzie to w zasadzie najprostszy AUX. Widziałem też projekty które moduł BT miały połączone z uC aby np. odbierać połączenia kierownicą itp. Mnie osobiście taka funkcja raczej się nie przyda. Podsumowując odpowiedź na moje pytanie została udzielona.
  5. Witam. Posiadam Audi A4 B6 posiada ono fabryczne radio Chorus 2. Radio ma przycisk CC/CD. Po jego kliknięciu wyskakuje komunikat "no tape". Czy ten przycisk służy także do uruchomienia zmieniarki płyt CD? Czy kupując zmieniarkę płyt CD i podłączając ją kostką ISO 3C niebieską będę mógł słuchać muzyki z niej? Czy wymagana jest jakaś zmiana kodowania VAG?
  6. No w FIS 1/2 nie ma przycisku reset więc nie wiem właśnie jak można by go uruchomić. EDIT. Lub też wyłączyć. PS. Do administratora użyłem caps lock jako krzyk, nie napisałem całego posta krzycząc więc ostrzeżenie jest dane niesłusznie. Krzyk miał na celu podkreślenie tego że nie chce wymieniać manetki, bo taką właśnie dostałem odpowiedź co jest tak naprawdę nabijaniem postów. To tak jak napisać komuś na pytanie czemu samochód słabo odpala żeby wymienił akumulator. EDIT2. Komputer włączył się jak było ciepło na dworze. Może nie działał bo było zimno.
  7. No przecież jedno wynika z drugiego. Nie mam pełnego FIS wczoraj klikając jednej z przycisków na desce chyba ten kluczyk to pokazało 17000km i 2 miesiące. Dzisiaj nawet nie podświetlane go nic. Kompletnie nie działa. Chciałem żeby chociaż mrygnął. Lub też wyświetlić tamten serwis.
  8. Wyświetlacz pomiędzy zegarami wczoraj działał dzisiaj już nie. Jest czarny jak Smoła nawet nie ma podświetlenia. Nie chce wymieniać FIS na pełny. Ja chciałbym poprostu zobaczyc jak o za świeci na czerwono i da jakiś znak. PS. Poprzedni temat został usunięty bo administrator myślał że chciałem przerobić fis1/2 na FIS. NIE CHECE WPROWADZAĆ TAKICH PRERÓBEK. Chodzi mi o zwyczajnie włączenie komunikatu o serwisie na wyświetlaczu. Proszę nie podawać tematów z wymianą FIS na pełny z kodowanie.
  9. Witam. Niedawno kupiłem Audi A4 B6 posiada ono chyba komputer pokładowy. Ma taki wyświetlacz pomiędzy zegarami. Ostatnio po naciśnięciu przycisku pokazywał serwis kilometry i datę chyba. Także wiem że działał. Teraz nie działa. Nie świeci na nim nic. Kompletnie czarny. Zegary działają. Samochód odpala. NIE mam przycisku RESET na wycieraczkach jest tam tylko pokrętło szybkości.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...