Skocz do zawartości

Marcin Muchowski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marcin Muchowski

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Marcin Muchowski

0

Reputacja

  1. Czujniki nowe boscha nie z ASO ale oryginały
  2. Moje Audi to A4 2002, B6 3.0 ASN. Jakiś czas temu zaczęły się problemy z odpalaniem, miał z tym problem, ale za którymś tam razem odpalał. W między czasie podczas jazdy potrafił się zapalić na czerwono napis Bremse, ESP i EPC. Teraz jednak auto stoi i i nie da się w ogóle uruchomić, coś tam próbuje załapać ale bardzo słabo. Błędy jakie wcześniej z czytałem były sporadyczne ale występowało wypadanie zapłonów i błędy czujników wałków rozrządu. Wymieniłem : -czujnik położenia wału -czujniki położenia wałków rozrządu -wałek z gruszkami w dolocie (poprzedni się rozsypał) Niedawno czujnik od sprzęgła i od hamulca zostały wymienione również na nowe. Niestety po wymianie tych części przepustnica nie daje się zaadaptować, wyskakuje błąd nastawu no i jak dłużej pokręcę to dalej wyskakują błędy czujników wałków rozrządu. Przepustnice zakupiłem wymienię, wymienię też przekaznik 373, bo ten jako jedyny jest stary reszta wymieniona na nowe, wiązkę sprawdzałem wzrokowo i wszystko w porządku, ECU i skrzynka w której siedzi suche. Bezpieczniki posprawdzane, moduł komfortu suchy, świece świeże, pompa paliwa nowa z koszem ma może ze 3 tyś przejechane. W planach wymiana przekaźnika 373, wymiana przepustnicy i jednego wężyka odmy olejowej bo sparciały, ponadto odczyt błędów po tych zabiegach. Pytanie teraz co można jeszcze sprawdzić, co może nie działać. Instalacje mam prinsa, może to jej komputer coś krzaczy jeśli tak to jak ją odłączyć żeby auto odpaliło? Może ECU poszło się walić (mam drugie na podmiankę ale czy np wystarczy w Delphi je zaprogramować tzn odczytać stare i wrzucić do nowego?! Wszelkie wskazówki mile widziane, nawet najgłupsze pomysły wezmę pod uwagę. Przypomniało mi się że auto od samego początku czasami potrafiło uchylić samoczynnie szyberdach i potem go zamknąć w trakcie jazdy mi się zdarzało, ale akumulator trzymał nawet dwa tygodnie postoju i palił samochód od kopa więc wykluczam zwarcie. Po wymianie w/w części planuje jeszcze sprawdzić wiązkę multimetrem czy działa każdy kabel ewentualnie dobrać się do wiązki szyberdachu w poszukiwaniu śladów wody. Zapomniałem wspomnieć, przepływomierz też niedawno nowy zakupiłem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...