Skocz do zawartości

mateo92

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mateo92

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Bochnia

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Dmuchawka dzisiaj poszła do Turbospec. Mają zrobić wycenę i będziemy myśleć co dalej z nią. Swoją drogą, McGiver pomysł ciekawy.
  2. Zdjęcia spod maski: Przeglądając faktury, przewija mi się nazwa gt28rs. Myślicie, że to ta turbina? Patrząc na foty w necie nie jestem do końca tego pewien.
  3. Witam wszystkich forumowiczów. Od niedawna stałem się szczęśliwym posiadaczem AUDI A4 B6 z silnikiem AVJ zmodyfikowanym do 290 KM. Po miesiącu od zakupu, turbosprężarka podczas jazdy nie wkręcała się na obroty oraz wydawała dziwny dźwięk (jakby wiertarki na niskich obrotach ). Zacząłem słyszeć również szum łożysk np. podczas gaszenia silnika. Decyzja - wyciągamy turbo i regeneracja. Zdjęcia: W warsztacie do której oddałem turbinę usłyszałem kwotę rzędu 3 tyś zł netto za same części, nie wliczając robocizny, przez co włosy mi dęba stanęły Teraz moje pytanie, co radzilibyście zrobić z tym fantem. Szykować portfel na regenerację czy też zakup nowej? Ewentualnie adaptacja pod inną turbosprężarkę? Czy też zakup repliki przykładowo: http://allegro.pl/turbo-gt28-replika-tuning-antisurge-bmw-ftwl-drift-i6569666342.html ? Nie do końca również wiem czego szukać jeśli chodzi o zamiennik tej turbiny i czy w ogóle ma to sens. Nie chce również wydawać worka pieniędzy jeśli to nie jest konieczne Pozdrawiam i proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...