Skocz do zawartości

Dastek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Dastek

Informacje

  • Imię
    Dastin
  • Miasto
    Tworóg

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

311 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Dastek

0

Reputacja

  1. Witam, co myślicie o takim wzorze felgi GMP ITALIA SWAN BLACK DIAMOND do A4 B8 2010r Avant. Nie posiadam nic na lato, muszę zakupić felgi + opony. Przeglądając forum wyczytałem że 18 8J ET 30 + opona 245/40/18 będzie idealnie spasowane. Zawieszenie 1BE, zależy mi na tym by front koła był w miarę na równo z nadkolem. Pytanie czy przy takiej konfiguracji wszystko będzie ok i nie będzie nic tarło. Bardzo dziękuję za odpowiedzi i ewentualne propozycje zmian. Wrzucam poniżej wizualizację z velonity (są wrzucone 17tki bo nie mają 18 w ofercie ale dużej różnicy być nie powinno względem 18).
  2. Witam serdecznie, miał ktoś taki problem ze jak chce się użyć spryskiwaczy z przodu to płyn nie leci, pompki nie słychać a włącza się tylna wycieraczka. Bardzo proszę o nakierowanie gdzie szukać przyczyny. Pozdrawiam.
  3. Witam serdecznie, miał ktoś taki problem ze jak chce się użyć spryskiwaczy z przodu to płyn nie leci, pompki nie słychać a włącza się tylna wycieraczka. Bardzo proszę o nakierowanie gdzie szukać przyczyny. Pozdrawiam.
  4. Dastek

    1.8T ANB Logi + sprawdzenie.

    Ok dzieki za wszystkie uwagi, faktycznie klapka WG lata, juz poszukuje turbo z BEX'a o dalszych wynikach bede pisac
  5. Witam serdecznie, staram się doprowadzić moją A4 B5 do porządku, ostatnio mocno zacząłem zastanawiać się dlaczego turbo tak późno wstaje. Dzisiaj zrobiłem na szybko logi kanałów 115 + 118 oraz 003+033. Proszę o opinie czy z nich można już coś wywnioskować czy ewentualnie trzeba jeszcze jakieś dodatkowe zrobić - jak tak to jakie kanały? Bardzo proszę o pomoc z góry dzięki
  6. Dzisiaj sprawdzałem na zimnym i przez pierwsze 10 sekund słychać te stuki później są dużo mniejsze. Zaczyna być głośno po rozgrzaniu dobrze silinika. W weekend oddaje auto na czyszczenie smoka i sprawdzenie pompy, dodatkowo zobaczę ten napinacz i łańcuszek. Będę dawał znać co z tego wyjdzie, pozdro
  7. Dzisiaj dopiero zauważyłem te stuki z drugiego filmiku, te z pierwszego już wcześniej i dużo na ten temat czytałem i wszyscy mówili zgodnie że klapa z WG sobie świergocze Jutro z rana zobaczę czy stuka też na zimnym. Dodam że 2mc temu wymieniłem olej z 5w50 Mobila Peak Life na 5w40 Gold Specola.
  8. Witam mam problem z moją A4 B5 1.8T ANB, ostatnio na postoju zauważyłem dziwne odgłosy. Pierwsza sprawa to tak jak na tym pierwszym filmiku takie dzwonienie podczas puszczania pedału gazu i z tego co udało mi się wyczytać to turbo do regeneracji ponieważ klapa z WG jest luźna. Z drugim odgłosem mam problem (takie głośne stukanie tyk tyk tyk tyk) identyczny dźwięk jak na drugim filmiku. Może ktoś potwierdzić moje domysły co do pierwszego filmiku oraz pomóc dojść przez co tak stuka identycznie jak na drugim? Co do drugiego to wyczytałem już że może to być łańcuszek ale też pompa olejowa i zatkany smok. Proszę o pomoc, pozdrawiam Filmik numer 1 :https://www.youtube.com/watch?time_continue=20&v=oRMKJEQrAaEFilmik numer 2: https://www.youtube.com/watch?v=BdkUJm3515M
×
×
  • Dodaj nową pozycję...