Skocz do zawartości

Kamiiru95

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kamiiru95

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Bolków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Kamiiru95

0

Reputacja

  1. I w jakiej kwocie oferuje taki zestaw do a4 b6 sedan
  2. Więc tak przymierzam się do kupna żarówek led do środa auta i zastanawiam się także nad wymianą: - żarówek postojowych i znalazłem takie coś - http://allegro.pl/led-soczewkowa-w5w-6-smd-5630-zarowka-t10-dioda-i6101394121.html Może ktoś używał i wie jaki jest efekt ? czy warto zmieniać na takie czy na inne - żarówki do halogenów ? I tutaj nie mam pojęcia jakie dawały by lepsze światło + żeby lepiej pasowały do xsenonu ?
  3. Luzny przewód od masy cewek... Auto normalnie chodziło więc dlatego nic nie czułem, że nie łączy ale komputer za to odczytał to jako błąd.. Błąd z czujnikiem pedału sprzęgła i drugi problem rozwiązany został tylko ten błąd z zaworem regulacji ciśnienia turbiny
  4. Akurat te problemy z cewkami zostały już rozwiązane
  5. wrzuciłem na inny hosting zdjęć bo tamten coś nie działa za dobrze ..https://zapodaj.net/ad4dc5665a86f.jpg.html
  6. wrzucam poprawny link do zdjęcia http://www.directupload.net/file/d/4553/dhb29y8a_jpg.htm
  7. Tylko mówisz, że trzeba zwrócić uwagę na instalację ? ale dokładnie który błąd wydaje ci się, że może być spowodowany przez niego.
  8. Witam jestem na forum nowy a także stałem się niedawno właścicielem audi A4 b6 1.8t z 2001 roku + kilka dni temu dołożona instalacja stag I mam kilka pytań odnośnie błędów i zachowania auta a więc zacznę od tego, że wkleję tutaj kody i opisy błędów i jeśli ktoś by mógł to prosił bym o opisanie jak pozbyć się błędów lub co sprawdzić czy nie jest uszkodzone itp.. http://www.directupload.net/file/d/4552/mc93na23_jpg.htm + jeszcze zauważyłem kilka dziwnych rzeczy i nie wiem czym są spowodowane... 1- To taka, że wczoraj podczas jazdy autostradą po 100km pojawiła mi się kontrolka niskiego stanu oleju - zjechałem na pobocze zgasiłem auto i sprawdziłem stan lecz było wszystko okej..Gdy uruchomiłem ponownie silnik kontrolka nie zaświeciła się ponownie 2- To przy zmianie biegów obroty zamiast spadać od razu to nieraz zatrzymają się na chwilę lub podskoczą o 100-200 i dopiero wtedy spadną ponownie... Czego to może być przyczyna ? Wszystkim dziękuję z gór za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...