
taseroo
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O taseroo

Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Tarnów
Auto
-
Model
80 B4
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1994
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
-
Udało się rozwiązać problem?
-
-
Witam . mam pewien problem z moim niedawno nabytym i pierwszym 2.5tdi V6 BAU . Wydaje mi sie , że auto przyspiesza w porządku , ale w okolicy 2k rpm przy delikatnym przyśpieszaniu mam dziwny świst turbiny i dodatkowo po odpuszczeniu gazu dźwięk jakby BOV w benzynie. Ostatnio wyskoczył mi błąd od EGR 00560 ale po skasowaniu narazie nie powrócił. Sprawdziłem dziś szczelność turbiny do pierwszego intercollera i tam nie ma lewego powietrza a dźwięk słychać blisko podszybia . Dodatkowo podciśnienia z n18 i n75 idą na EGR i turbine . Zmienna geometria pracuje płynnie . Zauważyłem tylko wokół grzybka zaworu EGR sadze i raczej troszkę puszcza przynajmniej grzybek . Gdyby ktoś wywnioskował z logów coś ciekawego , byłbym wdzięczny za wskazówki i pomoc. Statyczne : http://vaglogi.pl/log-000_K8rNG9J.html http://vaglogi.pl/log-018_9d9aXzT.html http://vaglogi.pl/log-001_GWdz3Q3.html http://vaglogi.pl/log-003_Xy4aB.html http://vaglogi.pl/log-004_v0Fck.html http://vaglogi.pl/log-007_G2530.html http://vaglogi.pl/log-013_s1SGs.html http://vaglogi.pl/log-014_2fvw79.html Dynamiczne http://vaglogi.pl/log-000_Tl3J0.html http://vaglogi.pl/log-001_Fyy3LZ3.html http://vaglogi.pl/log-003_rlU884.html http://vaglogi.pl/log-004_9xEo4.html http://vaglogi.pl/log-008_E7z7t.html http://vaglogi.pl/log-010_ri5jPH.html http://vaglogi.pl/log-011_W9Wgajy.html
-
Tak , winne było niskie ładowanie konkretnie przez połączenie kabla plusowego przy rozruszniku (ukręca się jak na zdjęciu ) . Większość dokłada drugi kabel do podszybia i ładowanie wraca na odpowiedni poziom, ale gdy przewód przy rozruszniku się całkiem ukręci mamy mocne zwarcie . Ja zrobiłem nowy przewód wraz z zakutymi końcówkami w miejsce starego ( alternator-rozrusznik-podszybie) ale roboty dosyć sporo.
-
Odgrzeje temat ale jak udało się rozwiązać . Łożysko czy całe sprzęgło zostało wymienione ? Trzeba jakiś specjalny klucz do demontażu sprzęgła sprężarki ?
-
Cześć , może masz już jakieś informacje? Da się samo łożysko wymienić ?
-
Właśnie zmierzyłem ładowanie , alternator 14,8 a na akumulatorze 13.3 , zacznę od naprawy ładowania i zobaczymy co dalej będzie .
-
Dziwi mnie to , że ostatnią regenerację widzi 500km temu , czujnik różnicy ciśnienia nie powinien wyłapać zapchanego DPF? Jutro zmierzę jeszcze ładowanie może to wina "plusa" i poprzez słabe ładowanie sterownik podwyższa obroty ?
-
Czy wyzerowanie wartości DPF bez ruszania fizycznie DPF jest w stanie coś pomóc? Auto jeździ bez problemów.
-
taseroo obserwuje zawartość Procedura wypalania DPF w Audi A4 B8 2.0 TDI CR
-
U mnie problem następujący , ostatnim czasem praktycznie za każdym odpaleniem włącza się procedura wypalania ( podwyższone obroty jałowe i spalanie ). Został wymieniony czujnik różnicy ciśnienia spalin ( Bosch , zaadaptowany ) . I problem nie ustał , co dziwne VCDS pokazuje wypalanie X kilometrów temu a procedura wydaje się załączona , w czym szukać problemu ? ( Zrzut z VCDS ciśnienie spalin -1hpa na starym czujniku , drugie na nowym czujniku. ) Stan akumulatora na MMI pokazuje 100%.
-
Może ktoś spojrzeć na te logi ? Wydaje mi sie , że auto jest słabe , 1.9tdi AFN.http://vaglogger.apphb.com/log/5b9e8dc7bb9fdd70188d8bcahttp://vaglogger.apphb.com/log/5b9e8dc7bb9fdd70188d8bc9http://vaglogger.apphb.com/log/5b9e8dc7bb9fdd70188d8bcbhttp://vaglogger.apphb.com/log/5b9e8dc7bb9fdd70188d8bcchttp://vaglogger.apphb.com/log/5b9e8dc7bb9fdd70188d8bcd
-
Dołączę się do tematu, Może ktoś spojrzeć na te logi ? Wydaje mi sie , że auto jest słabe , 1.9tdi AFN. http://vaglogger.apphb.com/log/5b9e8dc7bb9fdd70188d8bca http://vaglogger.apphb.com/log/5b9e8dc7bb9fdd70188d8bc9 http://vaglogger.apphb.com/log/5b9e8dc7bb9fdd70188d8bcb http://vaglogger.apphb.com/log/5b9e8dc7bb9fdd70188d8bcc http://vaglogger.apphb.com/log/5b9e8dc7bb9fdd70188d8bcd
-
Witam , niestety nie mogę nigdzie znaleźć numeru a najlepiej konkretnych wymiarów śruby od napinacza paska osprzętu (3.0ASN) , dokładnie chodzi mi o tą większa śrubę która przechodzi przez rolkę napinacza i jest wkręcana w blok . Musze dokupić taką śrubę więc wymiary bardzo mnie ratują ( niestety nie mam starej na wzór) . Z góry dziękuje za pomoc :)
-
Ok co do czujnika to przemysle jego przeniesienie a moze mi ktos powiedziec czy te kanały w podstawie maja tak pracować jak opisalem ? Bo blokuje mnie to w dalszym składaniu auta prosze o podpowiedz.
-
Witam . Jestem w trakcie swapu 1.8t AEB do 80'tki i mam pytanko , a mianowicie chodzi o podstawę filtra oleju i turbinę postaram się to jakoś zrozumiale opisać a więc : Zaczęło się od tego , że chciałem sobie założyć dodatkowy czujnik temp oleju i zamontować go w podstawie filtra oleju. Było tam jedno miejsce nagwintowane na śrubę "10" i zaślepione przy końcu gwintu a więc przewierciłem to miejsce wszystko ok zamontowałem czujnik ale wydmuc**jąc podstawę z opiłków metalu, zauważyłem że dmuchając w miejsce numer 1 i jednocześnie zatykając miejsce numer 2 powietrze ucieka miejscem numer 3 , z tego co rozumiem miejsce numer 1 to króciec na wąż od płynu chłodniczego tak ? a w króciec numer 3 jest od oleju ? w takim razie płyny by się ze sobą mieszały , myślałem ze przewierciłem trochę za głęboko i połączylem dwa kanały lecz zamówiłem druga podstawę z złomu i jest w niej tak samo jak opisuje wyżej tak ma być ? Dodam ze tym przewodem który idzie z krócca numer jeden do turbiny leci olej a według mojego rozumowania powinien iść płyn chłodniczy , a olej powinien iśc krótkim przewodem z bloku a spływac przewodem z turbiny do miski. Przepraszam jeśli jest chaotycznie napisane ale może ktoś zrozumie to mam na myśli