Skocz do zawartości

Kamil Janota

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kamil Janota

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Mysłowice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Kamil Janota

0

Reputacja

  1. Witam forumowiczów W moim Audi mam nietypowy problem. Od wczoraj zauważyłem, że kiedy odpalę auto na rozgrzanym silniku to (niezawsze) dodaje sobie obrotów do 2-3 tysięcy. Czasami potrzyma dłużej, a czasami z wejścia się stablizuje. Objaw widoczny jest głównie na ciepłym silniku, kiedy odpalę go po np. 10 minutach od trasy. Wygląda to bardziej jakby auto dodawało gazu, aniżeli falowały obroty bo poniżej tysiąca nie spada. Czasami potrafi potrzymać nawet 5-6 sekund na 2 tysiącach i odpuścić. Nie mam na to żadnego pomysłu. Z góry dziękuje za pomoc
  2. Sucho , prawidłowo Oglądałem właśnie to popularne kolanko, ale w sumie wygląda jak nowe. Mechanik po oględzinach auta zdradził proszek do uszczelniania bo jezeli miesiąc czasu ubywa do minimum to sugeruje to mały wyciek. Co myślicie?
  3. Dzięki bardzo za pomoc , ktoś jeszcze jakieś sugestie ?
  4. Samochód w gazie, dymi raczej normalnie, tłustych szyb nie zauważyłem
  5. Tylko czy ta diagnoza o usterce jest prawidłowa ? Budowana na fundamencie odpowiedzi na temat objaw uszkodzonej uszczelki
  6. temperature na pewno sprawdzę , dzięki
  7. Witam. Tematów przekopałem setki, ale niestety nie znalazłem odpowiedzi. Ucieka mi płyn chłodniczy. Audi A4 1.8 , 1995. Pierwsze wyciek odnotowałem po około 3 miesiącach użytkowania ( zapaliła się kontrolka temperatury wody ). Dolałem na koniec stycznia i naszło mnie żeby dzisiaj sprawdzić - nieco ponad minimum. Jeżeli chodzi o objawy uszkodzonej uszczelki głowicy sprawdziłem - poziom oleju w normie, brak mazi na wewnętrznej stronie korka, autem nie szarpie, prowadzi się dobrze., kolor oleju prawidłowy. Dodam, że autem nie szaleje, jeżdżę sobie maksymalnie 100-120 km/h. Dodatkowo Audi nagrzewa mi sie max. do 75-80 stopni i niestety więcej nie chce. Czytałem, że może być to czujnik temperatury/termostat, ale czy może to być jakoś powiązane z ubytkiem? Wybaczcie za kolejny temat, ale sporo było tutaj odpowiedzi, które tylko częściowo odpowiadały na moje pytanie. Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam
  8. Czy to jedyna diagnoza? I jak to wygląda na tle finansowym ?
  9. Miałem dodać jeszcze, że wczorajszego dnia jak sobie pochodziła , temperatura wzrosła do około 80 st.
  10. Cześć. Napotkałem ostatnio bardzo dziwne stukanie z prawej strony podczas maksymalnego skrętu w prawo - tylko maksymalnego i tylko w prawą stronę. Dodatkowo zauważyłem, że jeżeli kręcę w prawo maksymalnie z wciśniętym pedałem sprzęgła dźwięk nie występuje. W wypadku skrętu w lewo wszystko w najlepszym porządku. Dodam, że miałem z tamtej strony delikatne luzy na zawieszeniu, ale mechanik powiedział że przez zimę jeszcze na spokojnie można jeździc bez obaw. Co to może być i czy należy się tym przejmować? Pozdrawiam
  11. Cześć. W moim A4 B5 (1.8, ben+gaz) mam taki problem, że wieje mega ciepłym powietrzem do kabiny,a sama wskazówka temperatury stoi cały czas na 60 stopniach. Znajomy mechanik napisał, że w wypadku takich nagłych mrozów coś może dostać do głowy, ale nie wiem ile w tym prawdy. Same przewody są ciepłe, ze zbiornika z płynem leci para, a sam płyn podczas pracy silnika jest ciepły. Silniczek chodzi równo , 1000 obrotów bez żadnego zająknięcia, w kabinie grzeje bardzo solidnie - problem jest jedynie w samym liczniku temperatury. Pytanie co to jest i czy trzeba się tym w zimową porę przejmować. Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam.
  12. Tylko i wyłącznie na zewnątrz jest to słyszalne wiec cieżko zdiagnozować czy podcza jazdy tez. Taki dźwięk jakby ktoś pił przez słomkę
  13. Witam. Nie wiem czy dobrze wycelowałem z kategorią, ale mam pewien problem. W momencie kiedy auto jest na chodzie, słychać charakterystyczne bulgotanie z prawej strony pojazdu ( wydaje się być od strony prawego koła przedniego) Nie wiem czym jest to spowodowane, ktoś pomoże?
  14. Witam. jestem nowy na forum Dzisiejszego dnia wymieniłem listwę w instalacji gazowej STAG bo sporo samochód palił . Gazownik zainsatlował nowy program etc, generalnie wszystko jest nowe. Jeździ sie dużo lepiej, ale w momencie kiedy pojazd stoi , obroty na gazie falują, dodam tylko, że na benzynie wszystko jest w porządku. Czy to kwestia tego, że wszystko musi się " przegryźć " czy coś jest nie tak? Po regulacji gazu na poprzedniej listwie był podobny objaw i z czasem zaniknął.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...