
Kamiiil02
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Kamiiil02

Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Gorzów Wlkp
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.9 D
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Problem rozwiązany. Podsumumowujac, auto odpalało ciężko, jak odpaliło to nierówno pracowało a za autem byla chunra dymu niebieskiego. Ponadto auto na niższych obrotach nie ciągnęło(od. Ok 1700 obr auto az wciskało w fotel). Przyczyną były zle szklanki, wymienione zostały na czarne. W związku ze zmianą walka rozrządu nienjest konieczna korekta paliwa. Dziękuję za pomoc i można zamknąć temat. Pozdrawiam!
-
Panowie, szklanki już kupione lecz zanim je wymienie postanowiłem zrobić logi dawki paliwa przy starcie na zimnym silniku, mógłby ktoś powiedzieć, czy po wymianie wałka potrzebna jest korekta ? jak tak to na jaką bo z tego co zauważyłem to maksymalna wartosc w czasie rozruchu wynosila bodajże 28. link do loga: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
-
Szklanki zakładałem osobiście, byly na pewno srebne, sprawdzę to co piszesz, niestety filtra jeszcze nie zmieniłem. Natomiast remont robiłem dlatego, ze urwal sie gwint od swiecy w głowicy i jak się okazało 2 zawory byly krzywe i pozatym musiałem magiel wymienic wiec wujechal silnik. Ponadto auto puszczało niebieska chmurę jak odpalałem. A ze lubię miec sprawne auto no to zrobiłem remont ?
-
Właśnie filtr mam nowy z filtrona, i też myślałem czy nie wymienić odrazu tych uszczelek na zaworku ale nie chciałem w ciemno wymieniać. Dzięki sprawdzę w sobotę i dam znać !
-
Panowie, troszke mi to zajęło, kilkaset kilometrów zrobiłem. Logi zrobione, w sumie to mam wrażenie ze autko trochę się ułożyło po tym remoncie i spalanie spadło trochę. Jednak pozostaje kwestia związana z zapalaniem samochodu, efekt dalej ten sam, kręcić trzeba czasami długo a po odpaleniu puszcza chmurę dymu ( chyba niebieskiego) i przez chwile nie równo pracuje co skutkuję "rzucaniem samochodem". Oleju nie przybywa ani nie ubywa, płyn chłodniczy w normie pompa vacum tak jak pisałem wcześniej, regenerowana. Log 004: http://vaglogi.pl/log-004_aK5qgsf.html log 015: http://vaglogi.pl/log-015_4niWR.html log 013: (troszke noga mi się ruszyło i obroty nie były trzymane ciągle na 3 tys.) http://vaglogi.pl/log-013_2JU3c1.html
-
To grupa 18?
-
regeneracji dokonałem w serwisie Bosha, u gościa, który zna się na rzeczy ( buduje auta do driftu). Uznałem, że jak już robię tyle rzeczy to wypadałoby dać do sprawdzenia wtryski i wyszło, że jeden 2 wtryski lały, jeden troszke mocniej. zrobiłem logi, w grupie 18 wszystko jest ok, jednak go tez wrzuce. grupa 13: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum grupa :23 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum grupa 18: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
-
Natomiast zauważyłem, ze jak jest teraz ciepłej na dworze to auto odpala względnie normalnie, lekko rzuca przez 2 sek po odpaleniu ale efektu zapowietrzenia brak.
-
Oleju mi nie przybywa, a rozrząd wymieniałem 2 tygodnie temu, wszystko bez. Większych zmian. Dzisiaj sie postaram zrobić logi, niestety czasu brakuje. Co do tego paliwa to faktycznie nie pomyślałem o tym ale to dopiero za tydzień bede mógł zrobić
-
okej dziekuje, dopiero za tydzień będę mógł je zrobić, wrzucę wtedy logi
-
czyli logi z grupy 13 muszę zrobić, któreś jeszcze polecasz?
-
Możesz powiedzieć jak to wyczaiłeś, że akurat tam nie uszczelniało ?
-
Nie chce być nie grzeczny, ale napisałem ze sprawdzałem 2 razy, uszczelki też były dawane dwa razy nowe, nie są przekręcone poprostu są na równo tak jak ma być.
-
Witam, zaczynając od początku to zrobiłem spory remont w mojej audi. Z ważniejszych rzeczy : - regeneracja głowicy ( kompletna wymieniony także wałek) - regeneracja turbo -regeneracja wtrysków - nowy egr - regenerowana pompa vacum ( z wkręcanym króćcem) Problem mam taki, że przy odpalaniu samochód sie zachowuje jakby był zapowietrzony, a jak juz odpali to puszcza chmurę dymu i przez chwilę nie równo pracuje. Pompa Vacum została wymienona dlatego ze stara ciekła i myslalem ze to jest przyczyna, uszczelki na wtryskach 2 razy były zmieniane i wtryski były też 2 razy ustawiane. Ponadto samochód więcej pali, przed remontem przy jeździe do 110 km/h auto palilo ok 5,5l. teraz to ok 6.7l. Po krótkiej inspekcji nigdzie nie ma wycieków paliwa. Rozrząd też bym wykluczył bo nawet go postanowiłem zmienic i ustawić na nowo ( bez rezultatów). Jakieś pomysły ? Dziekuję i pozdrawiam !
-
Witam, zdaje sobie sprawę, że temat pewnie milion razy wałkowany ale ten temat mimo wszystko będzie inny. Posiadam audi a4 b5 2.8 w quattro ( do rajdów) nie jest to auto do jazdy do sklepu, jest przystosowane do autocrossu. Wpadł mi do głowy pomysł wsadzenia turbo, nie za dużego nawet jeżeli miałaby być to turbina od passata ( możliwości są, miejsce też jest). Zaznacze w tym miejscu odrazu ze nie chce zrobić tego profesionalnie i za komentarze typu ze trzeba wsadzić 10k z góry dziękuje. Chodzi mi o mały przyrost mocy a rozmawiając z ludźmi wiem że da się zamknąć spokojnie w budżecie 3 tyś. Taki też mam plan. Ale piszę tutaj do was z innym problem o ile sam montaż turbo i całego osprzętu nie powinien mi sprawić problemu tak juz strojenie auta tak, chciałbym zrobić to sam, poprostu nauczyć się i sie tym pobawić. W internecie znalazłem takie ustrojstwo jak ecumaster det 3 , czy ktos sie tym bawil ? jak to działa ? Chyba, że macie jakies inne ustrojstwa (tańsze) do pogrzebania w komputerze będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam !