Skocz do zawartości

Karol Szczygłowski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Karol Szczygłowski

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

247 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Karol Szczygłowski

0

Reputacja

  1. Aha, taka sytuacja, z tym sianem to śmiesznie brzmi ale tak jak wcześniej pisałem jak musisz często dolewać płyn chłodniczy to może być uszczelka pod głowicą. Aha i jeszcze jedno popraw dane na profilu (1.6 i paliwo ON). Dzięki za podpowiedz co do problemu jutro startuje z wymianą chłodnicy jak dalej będzie kicha to edit do tematu. Pozdrawiam
  2. Kiedyś znajomemu po trasie 700 km na mrozie przestało działać ogrzewanie, dawało tylko zimne powietrze ale po kilku dniach zaczęło z powrotem działać i nie wiadomo co było przyczyną bo teraz działa także nie mogę stwierdzić okaże się właśnie po wymianie u ciebie chłodnicy, a tak na marginesie: nie rozkodował ci się panel klimatronik ? nie miga po przekręceniu stacyjki ? pytam tylko, gdyż mi sam z siebie się rozkodowuje od czasu do czasu. A co do płynu to jeśli ci nie ubywało płynu ze zbiorniczka wyrównawczego gdy jeszcze auto było sprawne, i był stały poziom, nic nie musiałeś dolewać to nie uszczelka, jeśli by ubywało płynu to objawy uszczelki. A auto w zimie każde kopci nawet mój 1.8 w gazie dymi jak się rozgrzeje ale płyn powiedzmy stały poziom może troszeczkę ubędzie po 5-10 tys ale niewiele. Pozdrawiam klimatronik to nie u mnie ja mam nawiew manulany i tam wszystko działa pogodziłem się z myślą że mogę wymieniać nagrzewnice tylko dziwne jest to ze autko na zimnym zero dymku a na ciepłym chmura za autem jakbym podpalił jakieś siano
  3. Dzięki jutro jadę poszukać chodniczki i będę wymieniał ogrzewanie to sprawa odrębna ale dziwne jest to że działało ono ciągle aż nagle po powrocie do domu i nocy pod chmurką na drugi dzień nie było go wcale tak nagle z dnia na dzień do tego autko na płynie jak jeździło potrafiło na zimnym nie dymić a na ciepłym pokopcić sobie na biało przy wodzie tego nie było.
  4. Witam forumowiczów proszę o szybką pomoc mam problem ze swoim B5. Ostatniego czasu padło ogrzewanie zrobiona płukanka nagrzewnicy nic nie dało.Zamieniłem ostatnio rozrząd wraz z pompą wody. Dnia dzisiejszego spuściłem płyn był cały zasyfiony i pomarańczowy od syfu wlałem wodę z odkamieniaczem żeby przeczyścić cały układ na postoju na desce normalnie 90-95stopni, gdy ruszyłem nagrzał się do 110 stopni i wywalił całą wodę dołem chłodnicy. Chłodnica będzie zapewne do wymiany ale czy takie zdarzenie do może być uszczelka pod głowicą?Pompa wymieniona zrobione na niej ze 150km może termostat też nowy 2 msc zmieniany. Proszę o szybką odpowiedz i pozdrawiam
  5. A A sprawdzałeś może klapy ciepło/zimno? Klimatronik czy jak u mnie manualny nawiew ?
  6. Wcześniej po wymianie termostatu leciało letnie powietrze potem się to jakoś unormowało i było wszystko ok.Na forum wyczytałem że to może być nagrzewnica więc postanowiłem ją przepłukać
  7. Klapy sprawdzone ruszają się prawidłowo reszta pokręteł też sprawdzona.Czy możliwe aby pompa wody dawała takie oznaki albo termostat ?
  8. Witam serdecznie.Jeżeli post napisany w złym dziale prosiłbym o przeniesienie. Witam jeszcze raz jestem nowym użytkownikiem niedawno zakupiłem audi a4 b5 1996r 1.6 101km wszystko pięknie ładnie było do wymiany był termostat zrobione i autko łapało temperaturę grzało po dzień wczorajszy. W czwartek wracając ze szkoły grzało normalnie a w piątek rano po trasie 20 km 0 ciepłego powietrza.Sprawdzałem płyny,nawet pokusiłem się o zdejmowanie schowka i wkładanie ręki do korytka nawiewu aby sprawdzić czy klapa ciepłe/zimne działa prawidłowo wszystko jest jak należy silnik łapie 900C ale po daniu pokrętła nawiewu na ciepłe leci tylko zimno. Co może być przyczyną ? Dodam ze nagrzewnica była płukana około 30 minut temu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...