Skocz do zawartości

SCigiel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O SCigiel

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    -

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Spróbuje w weekend jak sie uda. A co do turbiny i tych logow żadnych pomysłów? Wydaje mi sie ze to raczej turbo bo zdjałem wężyk z gruszki i auto nie mialo mocy ale szarpanie i ocieranie zniknelo. Co do pompowtryskow robilem logi statyczne i wyszly okey jak znajde na komputerze wieczorem to wrzuce jeszcze z pompowtryskiwaczy i z przeplywomierza chyba mam jeszcze.
  2. Witam. Bardzo proszę o analizę logów jeżeli czegoś jeszcze brakuje proszę o podpowiedz i w jak najbliższym czasie dorzucę co trzeba jeśli będę miał taką możliwość. DYNAMICZNY 011: http://www.fotosik.pl/zdjecie/12c149d39a95dff4 STATYCZNY 011: http://www.fotosik.pl/zdjecie/dffa2f2a175c13ea Mój problem jest następujący: Ruszając np na 1- biegu potem też i na 2 i 3 w przedziale obrotów 1700-2200 występuje szarpanie samochodem a do tego dochodzi jeszcze dźwięk tarcia tak jakby metal o metal. Szarpanie występuje zawsze i zawsze w tym przedziale obrotów lecz ten dźwięk tarcia rzadziej lecz też bardzo często. Po tym zakresie auto ciągnie bez zarzutów. Co więcej zauważyłem ze niekiedy przy lekkim dodaniu gazu (nie zawsze ale sporadycznie się zdarza) mam przerwy w przyspieszaniu bardzo odczuwalne tak jakbym dodał trochę gazu i całkiem wziął nogę z pedału gazu i potem znowu dodał i znowu wziął a trzymam ją cały czas w tej samej pozycji. Zdejmowałem rurkę z turbiny i sprawdzałem czy ma luz ponieważ bałem się ze wirnik trze i się posypał. Luzów żadnych nie ma (może są ale to bardzo ale to bardzo znikome ja zauważyłem mechanik powiedział że mi się coś przewidziało chyba i że luzów nie ma).Jedyne co mnie zaniepokoiło ze zobaczyłem troszeczkę oleju na wirniku nie wiele ale wirnik był trochę z oleju. Jakiś miesiąc temu czyściłem cały układ : lał mi EGR więc wymieniłem na nowy czyściłem kolektor rurki od EGR oraz turbiny. Po miesiącu znowu leje EGR z tych dziurek po bokach. Czytałem na forum że to może być odma : lejący EGR, olej w turbinie, nieprzyjemny zapach w samochodzie to też mam jak jeżdżę po mieście. Miałem nawet niewielki ubytek oleju : dolałem może ze 100 ml oleju na 6000 KM. Walczę z tym od początku i nie wiem co może być przyczyną tego szarpania w tym przedziale obrotów i co może być przyczyną tego tarcia. Może w tych logach ktoś coś dojrzy i nakieruje mnie gdzie szukać przyczyny. Jeżeli coś trzeba jeszcze to dorzucę. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...