Skocz do zawartości

przemey

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemey

Informacje

  • Imię
    Przemey
  • Miasto
    Piekło

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia przemey

0

Reputacja

  1. Witam. Wczoraj zakupiłem dwa żarniki 'Osram Xenarc D1S 4300k' w 'sklepie fizycznym'. Żarniki wyglądają na oryginalne - sprawdzałem kod z pudełka i z żarników przez stronę Osram. Wszystko ładnie chodzi poza jedną rzeczą. Mianowicie po włączeniu świateł, świecą one ładnie na biały kolor, ale tylko przez 3-7s - po upływie tych kilka sekund zmienia się barwa z białej na żółtą. Co może być tego przyczyną? Nim założyłem ten temat poszperałem trochę na google i znalazłem kilka różnych odpowiedzi na ten temat: 1. Nowe żarniki muszą trochę popracować nim zaczną świecić jasnym białym światłem. Tylko czy w tym wypadku nie powinno być na odwrót? Od razu po odpaleniu silnika powinny świecić na żółto a dopiero po kilku godzinach jazdy świecić białym światłem? 2. Wina przetwornic - po uruchomieniu tracą napięcie przez co zmienia się kolor. Da się jakoś to sprawdzić? Miernikiem albo przez VAG'a? Były też inne rozwiązania takie jak wina soczewek w lampach itp, ale te rozwiązania ominąłem bo wydały mi się zbędne.
  2. Dzisiaj dopiero będę zabierał się za samochód (nie miałem ostatnio na to czasu kompletnie). Dostanę się do modułu komfortu i dam znać co i jak. Małe jednak sprostowanie - lusterka jednak działają beż problemu. Co do radia - radio nie włącza ani nie wyłącza się samoczynnie - mam nie oryginalne radio. Dodaję jeszcze błędy z VAG'a: Tuesday, 27 December 2016, 11:49:26 VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 920 900 HX Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D27 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 05311 Additional Info: WAUZZZ8E72A290300 AUZ6Z0B0045717 2 Faults Found: 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 49-00 - No Communications 01304 - Shareware Version. To Decode all DTCs 49-00 - Please Register/Activate ---------------------------------------------------------------------------
  3. Witam. Przez parę ostatnich dni samochód stał nieużywany na parkingu. Dzisiaj udając się do samochodu nie mogłem otworzyć go pilotem - pomyślałem, że być może padła bateria w pilocie i otworzyłem go normalnie kluczykiem w drzwiach kierowcy. Jednak przestał działać nie tylko pilot (centralny zamek), ale również - szyby, lusterka (wszystko elektryczne) i oświetlenie kabiny w samochodzie (podsufitka). Podświetlenie wszystkich przycisków (na drzwiach do otwierania szyb i na podsufitce do włączenie oświetlenia) - działa. Pogrzebałem na google i podobnych tematów było już kilka i podawane najczęstsze przyczyny to: 1. bezpieczniki 2. przewody łączące drzwi od kierowcy z kostką w słupku 3. moduł komfortu Bezpieczniki sprawdziłem wszystkie po kolei i wyglądają na sprawne. Jutro przejdę do sprawdzenia tych przewodów (z pkt. 2), jednakże mam jedno pytanie. Gdyby problem leżał w przewodach od drzwi kierowcy to rozumiem, że niedziała centralny bo może jest to z tej strony jakoś połączone... że nie działają przyciski do otwierania szyb na drzwiach od kierowcy no bo wiadomo - załamany któryś przewód. I czy wtedy nie powinno działać przynajmniej otwieranie szyb na innych drzwiach? Bo jak dobrze kminie to każde drzwi mają swoje połączenia. Czy jeżeli nie działają szyby nigdzie - na każdych drzwiach - zarówno z przodu jak i z tyłu. Nie działa oświetlenie kabiny. Bezpieczniki wyglądają na sprawne. Z góry można pominąć w/w pkt.2 i od razu przejść do sprawdzania modułu komfortu? Z góry dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...