przemey
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O przemey
Informacje
-
Imię
Przemey
-
Miasto
Piekło
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia przemey
0
Reputacja
-
Witam. Wczoraj zakupiłem dwa żarniki 'Osram Xenarc D1S 4300k' w 'sklepie fizycznym'. Żarniki wyglądają na oryginalne - sprawdzałem kod z pudełka i z żarników przez stronę Osram. Wszystko ładnie chodzi poza jedną rzeczą. Mianowicie po włączeniu świateł, świecą one ładnie na biały kolor, ale tylko przez 3-7s - po upływie tych kilka sekund zmienia się barwa z białej na żółtą. Co może być tego przyczyną? Nim założyłem ten temat poszperałem trochę na google i znalazłem kilka różnych odpowiedzi na ten temat: 1. Nowe żarniki muszą trochę popracować nim zaczną świecić jasnym białym światłem. Tylko czy w tym wypadku nie powinno być na odwrót? Od razu po odpaleniu silnika powinny świecić na żółto a dopiero po kilku godzinach jazdy świecić białym światłem? 2. Wina przetwornic - po uruchomieniu tracą napięcie przez co zmienia się kolor. Da się jakoś to sprawdzić? Miernikiem albo przez VAG'a? Były też inne rozwiązania takie jak wina soczewek w lampach itp, ale te rozwiązania ominąłem bo wydały mi się zbędne.
-
Przestał działać pilot, el. szyby, el. lusterka, oświetlenie... - moduł komfortu?
przemey odpowiedział(a) na przemey temat w Audi A4 B6/B7
Dzisiaj dopiero będę zabierał się za samochód (nie miałem ostatnio na to czasu kompletnie). Dostanę się do modułu komfortu i dam znać co i jak. Małe jednak sprostowanie - lusterka jednak działają beż problemu. Co do radia - radio nie włącza ani nie wyłącza się samoczynnie - mam nie oryginalne radio. Dodaję jeszcze błędy z VAG'a: Tuesday, 27 December 2016, 11:49:26 VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 920 900 HX Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D27 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 05311 Additional Info: WAUZZZ8E72A290300 AUZ6Z0B0045717 2 Faults Found: 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 49-00 - No Communications 01304 - Shareware Version. To Decode all DTCs 49-00 - Please Register/Activate --------------------------------------------------------------------------- -
Witam. Przez parę ostatnich dni samochód stał nieużywany na parkingu. Dzisiaj udając się do samochodu nie mogłem otworzyć go pilotem - pomyślałem, że być może padła bateria w pilocie i otworzyłem go normalnie kluczykiem w drzwiach kierowcy. Jednak przestał działać nie tylko pilot (centralny zamek), ale również - szyby, lusterka (wszystko elektryczne) i oświetlenie kabiny w samochodzie (podsufitka). Podświetlenie wszystkich przycisków (na drzwiach do otwierania szyb i na podsufitce do włączenie oświetlenia) - działa. Pogrzebałem na google i podobnych tematów było już kilka i podawane najczęstsze przyczyny to: 1. bezpieczniki 2. przewody łączące drzwi od kierowcy z kostką w słupku 3. moduł komfortu Bezpieczniki sprawdziłem wszystkie po kolei i wyglądają na sprawne. Jutro przejdę do sprawdzenia tych przewodów (z pkt. 2), jednakże mam jedno pytanie. Gdyby problem leżał w przewodach od drzwi kierowcy to rozumiem, że niedziała centralny bo może jest to z tej strony jakoś połączone... że nie działają przyciski do otwierania szyb na drzwiach od kierowcy no bo wiadomo - załamany któryś przewód. I czy wtedy nie powinno działać przynajmniej otwieranie szyb na innych drzwiach? Bo jak dobrze kminie to każde drzwi mają swoje połączenia. Czy jeżeli nie działają szyby nigdzie - na każdych drzwiach - zarówno z przodu jak i z tyłu. Nie działa oświetlenie kabiny. Bezpieczniki wyglądają na sprawne. Z góry można pominąć w/w pkt.2 i od razu przejść do sprawdzania modułu komfortu? Z góry dzięki za pomoc