Skocz do zawartości

JohnBishop

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O JohnBishop

Informacje

  • Imię
    John
  • Miasto
    Bishop

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia JohnBishop

0

Reputacja

  1. Dziękuję za liczne odpowiedzi. Cena instalacji wyniosła jakieś 2.5 tyś zł. i w garażu, który tylko instalacje i tylko BRC zakłada. Wasze opinie: 1. przestawiony rozrząd (<- czy to jest to o czym mówił mój znajomy mechanik Mongoł? przy zakładaniu paska rozrządu) 2. niewyregulowana instalacja 3. uszczelka na pokrywie zaworów 4. niedokręcony kolektor wydechowy No to jak to jest z tymi powypalanymi zaworami? Czy objawia się to tym dźwiękiem zwrotnym do tej obudowy od wlotu powietrza? W sumie muszę powiedzieć, że od kiedy wymienił pompę, termostat, napinacze i ten pasek (co mówił, że zdaje się był wcześniej przesunięty o jeden ząbek) auta przy gazowaniu na wyższych biegach, kiedy załącza się turbo nie szarpie. Mam rozumieć, że w rezultacie tego jeżdżenia z przestawionym rozrządem wypalało te zawory, czy zawór + dawało popalić tej uszczelce na pokrywie. Dobrze rozumuję? Wiecie jak to jest, każdy mechanik siłą rzeczy staje się znajomym tym bardziej dla takich ludzi jak ja, którzy sami w garażu nie siedzą, bo garażu nie mają - auto stoi przy drodze. Taki znajomy mechanik to może znajomy, ale nie żeby zaraz best friend. Jak coś się zrypie to się takiego znajomego mechanika słucham, ale dobrze, że są takie miejsca jak to forum, ponieważ oprócz porad można również szybko zdementować różne bajki i mity.
  2. Dziękuję za liczne odpowiedzi. No więc ta maglownica to oryginalna używana przekładka więc z tego co podejrzewam nie będzie miała uszczelek dostosowanych do czerwonego płynu ATF. Kupić kilka litrów zielonego i przepłukać całkiem system?
  3. Witam, Czy może ktoś określić prawdę albo fałsz. 1. Zielony płyn mineralny zalecany przez producenta. 2. Czerwony płyn syntetyczny, który został nalany przez mojego mechanika po wymianie maglownicy (wcześniej był zielony). Leją czerwony, bo podobno lepszy od zielonego. Ktoś inny napisał, że nie powinno lać się czerwonego, bo uszkadza to uszczelki. Dzięki i pozdrawiam
  4. Witam, Chciałem Was poradzić się odnośnie tego samochodu i tej instalacji. Znajomy mechanik powiedział mi, że te auta z silnikiem 1.8 turbo nie lubią instalacji. Coś wspomniał, że gaz przepala zawory czy coś w tym rodzaju. Mówił, że to objawia się tym stukoczącym dźwiękiem silnika pod maską z lewej strony gdzie jest wlot powietrza, że coś nie gra wewnątrz silnika i odbija z powrotem we wlot powietrza. Słuchaliśmy i rzeczywiście jest ten dźwięk. Mówi, że niczym to w sumie nie grozi, ale silnik będzie coraz głośniejszy i to wymaga jakiejś poważnej roboty przy głowicy co się nie opłaca biorąc pod uwagę, że górna uszczelka (na głowicy? nie pod) coś tam lekko przepuszcza olej. Z drugiej strony przy wymianie termostatu, pompy wody, paska i napinaczy odniósł wrażenie, że układ przesunięty był o jeden ząbek co również mogło powodować nierówną pracę silnika w efekcie prowadząc do tego uszkodzenia, zanieczyszczenia, którego rezultatem jest ten dźwięk z obudowy wlotu powietrza. Dziękuję i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...