Skocz do zawartości

Calzedonia85

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Calzedonia85

Informacje

  • Imię
    Wojciech
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

124 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Calzedonia85

0

Reputacja

  1. Tak tez zrobię !! Dziękuje jeszcze raz za wszystkie porady miłego dnia
  2. Nie po wymianie brało gdzieś tak w połowie, niestety oddałem do mechanika. Zastanawiam się czy jeśli to jest uszczelniacz do sprzęgło bierze wyżej czy powinno tak samo brać jak po wymianie ??? Aha o zauważyłem ze po ostatnim serwisie brakowało więcej oleju jakieś 0,5 l na 10 tys wcześniej brała w granicach 100 ml ???
  3. problem jest jeszcze taki ze sprzęgło zaczyna brać teraz bardzo wysoko i zastanawiam się czy poprostu tarcza się nie kończy ( dodam ze zrobiłem na niej 20 tys kilometrów ) ??? A jeśli to tylko uszczelniacz to jak wyczyścić tarcze??? Dzięki wielkie
  4. Witam Mam mały problem ze sprzęgłem a mianowicie na 4 i 5 biegu przy około 1500 obrotów wciskając gaz do końca przy 2000-2200 obrotów sprzęgło ślizga po 2200 jest już Ok tylko w tym przedziale i na tych dwóch biegach dodam ze w kwietni tego roku wymieniłem tarcze docisk i dwumas oraz łożysko jakieś pomysły co to może być i ewentualnie jak to wyeliminować ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...