Skocz do zawartości

Jakub Schenk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jakub Schenk

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    szczecin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Jakub Schenk

0

Reputacja

  1. Jakub Schenk

    Check Engine vol.2

    Witam posiadam B6 , 2004 r, 140 KW quattro 2004r. Po założeniu gazu w styczniu 2017 roku w aucie praktycznie non stop świeci się Check. Mój mechanik z serwisu Volkswagena nie radzi sobie już zybtnio z tym tematem. Auto na gazie czasem przy długim staniu na światłach przydusza się, raz gaśnie a czasem załapuje i działa normalnie, dzieje się to sporadycznie raz w tygodniu czasem rzadziej. Do tego również sporadycznie na dłuższych trasach po redukcji biegu i ponownym wrzuceniu wyższego biegu pojawia się mocne szarpnięcie z tępym odgłosem. Również jest to sporadycznie ostatnio raz na 700 km trasie. Ostatnio po wymianie przepływomierza zostały usunięte błędy, po dwóch dniach zaświeciły się kontrolki ABS i ESP , raz były raz nie. Po kolejnych dwóch dniach te kontrolki całkiem zgasły a świecił się już tylko CHECK. Auto po podpięciu pod komputer pokazało następujące błędy : Moduł centr. - komfort: 055B - wywołanie alarmu przez wyłącznik drzwiowy od strony kierowcy - błąd 0626 - Wywołanie alarmu przez wyłącznik drzwiowy - prawy tył - błąd 061A - Prawe tylne drzwi nie są blokowane lub nie dają się odblokować - nie doszło do odryglowania Ogrzewanie / klimatyzacja 04FA - Siłownik klapy spiętrz. - Komputer blokuje się albo bez napięcia Układ sterowania silnika 1 : P0420 - Katalizator (rząd 1) - niedostateczne działanie P0300 - Przerywacz spalania rozpoznany - sygnał niezrozumiany P0303 - Przerywacz spalania cylinder 3 rozpoznany - sygnał niezrozumiany P0304 - Przerywacz spalania cylinder 4 rozpoznany - sygnał niezrozumiany Układ sterowania skrzyni biegów : P1857 - Sygnał obciążenia - meldunek błędu z sterownika silnika ABS/ESP : 059B - czujnik ciśnienia - błąd Do powyższych błędów dochodzi jeszcze dziwny dźwięk zaraz po odpaleniu zimnego silnika , trwa około 30-40 sekund i ucisza sie , jakby coś przestawało się kręcić. czy może to być pompa wtórnego obiegu powietrza ? Za każdą pomoc z góry dziękuje.
  2. Witam od lipca świeci się check silnika. Początkowo żadnych objawów w pracy silnika , od pewnego czasu zaczął nierówno pracować. Nie jestem expertem więc piszę tutaj. Mechanicy zbytnio sobie nie radzą. Pojawiające się błędy : 17519 - Wartość regulacji lambda : zespół 1 P1111 - 002 - mieszanka za uboga - MIL zapalona 17544 - Zespół 1 ; adaptacja mieszanki (add.) P1136 - 001 - mieszanka za uboga 16555 - Zespół 1 ; system pomiaru paliwa P0171 - 004 - system za ubogi - MIL zapalona 16684 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach P0300 - 008 - Sporadyczny - MIL zapalona 16687 - Cylinder 3 P0303 - 008 - rozpoznanie wypadanie zapłonów - sporadyczny - MIL zapalona 17705 - Spadek ciśnienia pomiędzy Turbo a przepustnicą (sprawdź bloki pomiarowe) P1297 - 001 17887 - System podciśnienia układu hamulcowego P1479 - 008 - usterka mechaniczna - sporadyczny 16688 - Cylinder 4 P0304 - 008 - rozpoznanie wypadania zapłonów - Sporadyczny - MIL zapalona 16685 - Cylinder 1 P0301 - 008 - rozpoznanie wypadania zapłonów - Sporadyczny - MIL zapalona 16686 - Cylinder 2 P0302 - 008 - rozpoznanie wypadania zapłonów - Sporadyczny - MIL zapalona
×
×
  • Dodaj nową pozycję...