Skocz do zawartości

D13Angos

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O D13Angos

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia D13Angos

0

Reputacja

  1. Cześć, Od wrzesnia 2016 jestem posiadaczem A4 B5 1.6. Postaram się w skrócie opisać co wymieniłem co się działo i na jakim etapie jestem teraz. - niedogrzany silnik, wyciek płynu chłodniczego, brak "syczenia" przy odkrecaniu korka od zbiornika płynu chłodniczego -> wymiana termostatu, wymiana kolanka przy termostacie (prawdopodobnie przyczyna wycieku płynu), wymiana płynu, nowy korek zborniczka. - deszczowa pogoda, na kolejny dzien utrata mocy, szarpanie/trzęsienie -> wypalone 1 gniazdo cewki na kopułce i drugie na wykończeniu -> wymiana kopułki. - spadajacy poziom oleju, olej minimum -> podczas stania czasami zatrzęslo samochodem, podczas stania w korku zdarzały się spadki cisnienia oleju -> sprawdzenie cisnienia oleju (potwierdzenie niskiego cisnienia) wymiana oleju oraz filtra. Mechanik powiedział ze slyszy panewkę... Na chwilę obecną mam 2 problemy: 1. Po wymianie oleju słychać stukanie pod pokrywą (może zawory) . Pojechalem do innego mechanika odnosnie panewki, nie uslyszal jej, natomiast stwierdzil, ze wlano zly olej, zamiast polsyntetyk powinien byc mineral (300 tys km) co powoduje niewystarczajace smarowanie 2. Problem z przyspieszaniem oraz spuszczaniem gazu - dławienie się/ szarpanie, czasami trzęsienie autem na jałowym -> obroty nie falują, czyżby czujnik polozenia przepustnicy? Dziękuję za uwagę i ewentualną pomoc Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...